Monster+

FAQ en kennis

Krijg antwoord op je Monster+ accountvragen en heb toegang tot alle tools die je nodig hebt om je account te beheren. Bereid je voor op succes en bekijk je gebruikers- en bedrijfsinstellingen, maak een uniek bedrijfsprofiel dat jouw bedrijfsbranding toont en krijg alle informatie over facturering en facturen.

Monster+

Trainingsonderwerpen

Van dagelijkse gemiddelde budgetten tot facturering – hier vindt u alle details.
Hier vind je alle antwoorden als het gaat om het plaatsen van vacatures, het promoten ervan en het beheren van je Monster+ account.
Monster+

Veelgestelde vragen

Het proces duurt slechts een paar minuten - je hoeft alleen een e-mailadres op te geven en een wachtwoord in te stellen. Nadat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden van Monster, controleert je je inbox om je e-mailadres te verifiëren en wordt je gratis registratie voltooid! 

Neem even de tijd om je bedrijfsaccount aan te maken en de pagina Aan de slag in te vullen om ons te helpen de beste match voor je te vinden. je naam, bedrijfsnaam, land en bedrijfslocatie zijn vereist, terwijl website en telefoonnummer optioneel zijn. Als je klaar bent, klik je op Doorgaan en kun je je eerste Monster+-vacature starten! 

Als je in je Monster+-account werkt, zijn er een paar instellingen en tools die je wilt beheren. Wanneer je zich aanmeldt bij Monster+, klik je op het menu in de rechterbovenhoek om toegang te krijgen tot alles wat met je account te maken heeft. 

Je kunt je contactgegevens en betalingsopties bijwerken, toegang krijgen tot facturen en belastinggegevens en je bedrijfsprofiel maken met een logo, een video en meer. 

Lees ons artikel Monster+ Accountbeheer voor meer informatie over alle instellingen. 

De betalingsinformatie die je invoert, blijft beschermd door de betalingsverwerker van Monster+ en wordt gebruikt voor jouw actieve en toekomstige vacature promoties.

Klanten met een standaardabonnement worden aan het einde van een factureringsperiode van 30 dagen gefactureerd.

  • De factureringsperiode begint op de datum waarop de eerste promotie wordt gelanceerd, met uitzondering van voormalige Pro Plan-klanten die hun oorspronkelijke facturatiedatum behouden.
  • Alle weergaven/aanvragen die binnen die factureringsperiode van 30 dagen zijn gegenereerd, worden aan het einde van de periode gespecificeerd op de factuur.
  • Kosten worden vóór de factuurdatum in rekening gebracht als het rekeningsaldo de maximale drempel van 500€ heeft bereikt.
  • Om de authenticiteit van de betaling te bevestigen, wordt er eenmalig 10€ in rekening gebracht bij het starten van de eerste promotie. Het geld wordt vervolgens teruggegeven in de vorm van Monster Credits.

Pro Plan-klanten worden aan het begin van hun factureringsperiode van 30 dagen gefactureerd.

  • De factureringsperiode begint op de datum waarop het abonnement is aangeschaft.
  • Eventuele Monster Credit-overschrijdingen worden op de eerstvolgende factureringsdag in rekening gebracht.
  • De kosten worden vóór de factuurdatum in rekening gebracht als het rekeningsaldo hoger is dan tweemaal de kosten van het maandabonnement.
  • Let op: Als je upgradet van het Standaardabonnement naar het Proabonnement, wordt de factureringsdag afgestemd op de dag waarop deze van nieuwe vorm van kracht wordt.

Een cookie is een tekstbestand dat op je computer wordt opgeslagen en dat we gebruiken om onze site te laten werken. Informatie over Monster Cookies vindt je in het Privacycentrum. Je kunt ook de link Privacycentrum onder aan de startpagina vinden onder Nuttige hulpmiddelen 

Heeft u nog vragen?

We zijn hier om te helpen. Contacteer de klantenservice nu.