Salaris

€2k - €3k per maand

Functietype

Fulltime

geplaatst op

4 dagen geleden

Locatie

Rotselaar, Flemish-Brabant

Beschrijving

Voor een groeiende en vooruitstrevende organisatie gaan wij op zoek naar iemand met een sterke interesse in personenbelasting die op termijn kan groeien tot een echteexpert in het vak. Je komt terecht binnen een omgeving waar veel mogelijkheden zijn en waar bijna niks onmogelijk is. Zo is het volgen van verschillende opleidingen sterk aangeraden en kan je telkens bij jouw collega’s terecht voor verdere ondersteuning. 

Ben jij iemand die klaar is voor een uitdaging waar je kan groeien op professioneel en persoonlijk gebied? Lees dan snel wat je wat verwachten!

 

Jouw taken als consultant personenbelasting: 

Jouw takenpakket zal bestaan uit personenbelasting in de brede zin, dit wil zeggen dat je je mag verwachten aan heel wat variatie! Je zal terecht komen binnen een team van experten en samen met hen zal je het departement personenbelasting uitbouwen. 

 

  • Je zal instaan voor de controle en de indiening van de fiscale aangifte personenbelasting 

  • Verder zal je instaan voor de verwerking van verschillende eenmanszaken in portefeuille van het advieskantoor 

  • Je rapporteert aan een meer ervaren collega en in sommige gevallen aan het management

Jouw profiel als consultant personenbelasting: 

  • Je bent in het bezit van een bachelor accountancy-fiscaliteit 

  • Verder heb je een eerste ervaring binnen een advieskantoor of ben je reeds in contact gekomen met de fiscaliteit 

  • Klantencontact schrikt je niet af en je kan goed omgaan met verschillende deadlines

Wat mag je verwachten als consultant personenbelasting: 

  • Je komt terecht binnen een omgeving waar bijna alles kan en waar je dus enorm veel mogelijkheden zal krijgen 

  • Verder heb je de mogelijkheid verschillende opleidingen te volgen (zowel intern als extern) en kan je rekenen op een sterke begeleiding van een meer ervaren collega 

  • Ook het volgen van jouw ITAA stage is een mogelijkheid en wordt sterk aangeraden

  • Jouw work life balance is optimaal bij dit kantoor. Ze voorzien de mogelijkheid tot thuiswerk, hebben flexibele werkuren en daar bovenop kan je nog eens genieten van 12 extra vakantiedagen! 

  • Je komt terecht in een jong en gedreven team, waar heel regelmatig een uitje wordt voorzien. Je zal dus komen werken met jouw vrienden! 

  • Last but not least kan je rekenen op een aantrekkelijk salarispakket MET een wagen en een tankkaart of de mogelijkheid om het openbaar vervoer dat je gebruikt terugbetaald te krijgen

Ben jij de gelukkige die met deze topjob wegloopt? Solliciteer snel en kom het te weten !

Is dit iets voor jou? Solliciteer snel via legal@legrand-associates.com

Je kan ons uiteraard ook steeds telefonisch bereiken op 09 352 02 00

Jolien en Shauni helpen je met veel plezier verder.


Over het bedrijf

Company Logo Le Grand & Associates
Company Logo Le Grand & Associates
Company Logo Le Grand & Associates
Company Logo Le Grand & Associates

Le Grand & Associates

Le Grand & Associates is gespecialiseerd in de selectie en rekrutering van kwaliteitsvolle professionals in de financiële en juridische sector. Door onze uitgebreide kennis in deze specifieke markten kunnen wij klant en kandidaat perfect begeleiden en ondersteunen doorheen het proces. 

Wij zijn een ambitieus, bloeiend en groeiend bedrijf dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Met ons “no cure, no pay”-principe gaan we voor u tot het uiterste. Onze consultants zijn voortdurend op zoek naar personen die zowel qua karakter als op gebied van skills perfect aansluiten bij het profiel van uw bedrijf: een harmonieuze match vinden is onze key priority.

Bedrijfsgrootte

20 - 49 werknemers

Branche

Accounting and Auditing Services

Secundaire arbeidsvoorwaarden

Evenementen voor werknemers, Flexibel rooster, Werken vanuit huis, Parkeren, Bedrijfswagen, Vakantiedagen, Professionele ontwikkeling, Referral bonus

Opgericht

2015

Website

https://legrand-associates.com/nl