Monster

Service Desk ICT-medewerker

Adecco Belgium

Deinze, E Flanders

FUNCTIEBESCHRIJVING
TYPE FUNCTIE
Tijdelijk dienstverband, Fulltime
VAARDIGHEDEN
Administratieve vaardigheden, Citrix Systems, Computernetwerken, Engels, Frans, Helpdesk, ICT-dienstverlening, Klantenservice, Microsoft Active Directory, Microsoft Office, Nederlands, PC , Pc-hardware, Technische ondersteuning, VMware
LOCATIE
Deinze, E Flanders
GEPLAATST
4 dagen geleden
Als ICT-supportmedewerker ben je verantwoordelijk voor het installeren van programma’s, updates en patches op pc’s en mobiele apparaten. Je biedt interne klanten een efficiënte en klantvriendelijke ondersteuning bij technische vragen en problemen.

Je maakt daarbij gebruik van een beheerstool waarin zowel de gebruikersvragen, de bijhorende oplossingen als de infrastructuur worden geregistreerd.

Je zorgt voor een correcte en actuele administratie binnen het ticketingsysteem, zodat zowel gebruikers als het ICT-management kunnen rekenen op betrouwbare informatie.

Daarnaast analyseer je terugkerende problemen om je eigen vakkennis verder te ontwikkelen en de impact op de organisatie te beperken. Hierbij werk je nauw samen met collega’s van systeem- en applicatiesupport om deze kennis om te zetten in duidelijke werkinstructies en opleidingen.

Profiel

- Je behaalde een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.

- Je hebt gedegen kennis van pc-hardware, Microsoft Windows / Office, netwerken, mobiele toestellen. Kennis van VMware, Citrix of Active Directory is een pluspunt.

- Je beschikt over goede logica om problemen te analyseren.

- Je bent taalvaardig en spreekt goed Nederlands, Frans en Engels. Meertaligheid is een must in onze internationale omgeving.

- Je neemt initiatief en bent gemotiveerd om je klant te helpen. Je werkt steeds binnen het afgesproken kader van normen en instructies en neemt initiatief om die te verbeteren wanneer dit nodig blijkt.

- Je bent flexibel ingesteld en werkt in een roterend uurrooster met je collega’s. Zo garanderen jullie steeds aanwezigheid tussen 8u en 18u op de hoofdsites.

- Je bent bereid beurtelings mee te draaien in een wachtsysteem om bereikbaarheid te garanderen in geval een aantal specifieke problemen zich zouden voordoen tussen 5u30 en 21u

- Je bent stressbestendig en weet de juiste prioriteit te kiezen wanneer zich meerdere problematieken tezelfdertijd aanbieden.

- Je bent bereid je te verplaatsen naar de verschillende sites van de groep.

Aanbod

- Een uitgebreide introductieperiode om je volledig voor te bereiden op je nieuwe functie.
- afwisselende functie in dynamische werkomgeving met ruimte voor initiatief
- Een hecht team met een aangename werksfeer met internationale omgeving
- Een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, verzekeringen, enz.
- Bedrijfswagen na succesvolle interimperiode

Interesse in deze functie Service Desk ICT-medewerker
Solliciteer nu online en bevestig je sollicitatie.

Over het bedrijf

A

Adecco Belgium

Adecco heeft vast een kantoor dicht bij jou. Maar we maken ook deel uit van een groter geheel. Adecco is actief in de hele wereld. En da’s niet alles: we behoren tot The Adecco Group, de nummer één HR-dienstverlener ter wereld. Adecco mag dan wel de oudste bekende van de familie zijn, onze groep herbergt heel wat andere, gespecialiseerde merken. Over welke sector het ook gaat, de meer dan 33.000 medewerkers van The Adecco Group zetten zich te allen tijde in om talent en bedrijven bij elkaar te brengen.
BEDRIJFSGROOTTE
10000 werknemers en meer
BRANCHE
Uitzendbureaus/Werving & selectie
WEBSITE
https://www.adecco.be/