Monster

medewerker boekhouding

Goed

Mechelen, Antwerp

FUNCTIEBESCHRIJVING
LOCATIE
Mechelen, Antwerp
GEPLAATST
30+ dagen geleden
medewerker boekhouding

werk mee aan iets goeds

Jouw ervaring binnen boekhouding is er een begeerde op de arbeidsmarkt. Bij ons maakt die een positief verschil en werk je als medewerker boekhouding vanuit je hart voor mensen gecombineerd met een gezonde dosis resultaatgerichtheid aan ons verhaal, je eigen carrière en onrechtstreeks aan de gezondheid van anderen. Je staat in voor een zelfstandig beheer van je takenpakket binnen de boekhouding in samenwerking met je collega’s.

Goesting om ons te komen versterken? Kom terecht in een omgeving waar jouw financieel inzicht iets goeds brengt voor anderen.

 

over Goed

We geven je graag de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen vanuit ons ruime zorgnetwerk van 90 Goed apotheken. Samen bouwen we aan de gezondheid van anderen.

Sociaal ondernemen in de zorgsector, dat is wat Goed doet. En daarmee zijn we best uniek in Vlaanderen.

Klinkt goed?

Lees dan zeker verder.

 

jouw werkdag

We verwelkomen je graag om ownership te nemen over volgende taken die voor jou als vertrouwd terrein aanvoelen:

  • financiële verwerkingen: je verwerkt dagelijks de bankuittreksels via de opgeladen CODA bestanden. Indien er onvoldoende gegevens voorhanden zijn om een correcte boekhoudkundige toewijzing te doen ga je op zoek naar de nodige informatie. Je staat je collega’s bij in diverse taken aangaande de financiële verwerkingen zoals de opvolging en afpunting van tussenrekeningen, creatie van domiciliëringsbestanden,…  

  • beheer van het debiteurensaldo: om de afwisseling erin te houden schakelen we je graag ook in voor de periodieke opvolging van de klantenbalansen en het opmaken van de aanmaningsbrieven. Je benadert hier de juiste contactpersonen en onderhoud contacten met de klanten om zodiende de naleving van de betalingsregelingen te controleren. Zo help je mee te bouwen aan efficiënt beheer van het bedrijfskapitaal, het verminderen van het aantal dagen klantenkrediet en het verminderen van afwaarderingen op dubieuze debiteuren..

  • boekhoudkundige verwerkingen: we helpen je graag groeien in verschillende finance disciplines. Daarom bevat jouw takenpakket ook verschillende boekhoudkundige verrichtingen en het beheer van welbepaalde toegewezen boekhoudrekeningen. Samen met het team komen jullie hierdoor tot een nauwkeurige, tijdige en getrouwe boekhouding die voldoet aan de wettelijke vereisten en die de basis vormt voor beleidsbeslissingen en sturing van de organisatie.

  • samenwerken: we geloven in samen sterker en dat begint bij een goede samenwerking met je collega’s van de Finance afdeling, maar ook die over afdelingsgrenzen heen wanneer nodig. Je onderhoudt de nodige contacten op een constructieve en duurzame wijze, denkt discipline-overschrijdend en participeert actief aan het werkoverleg. Je fungeert als contactpersoon voor collega’s binnen andere afdelingen. Je rapporteert aan de Teamlead Finance.

 

Je plaats van tewerkstelling is een combinatie van ons kantoor te Mechelen en thuiswerken.





wie jij bent

Voor ons ben je best jezelf en ben je liefst iemand die:

  • beschikt over bachelordiploma of graduaat;

  • minimum 5 jaar relevante werkervaring heeft;

  • vlot kan werken met de courante Office-toepassingen (voornamelijk Excel);

  • goed zelfstandig kan werken alsook in teamverband en daarbij proactief, structureel en gericht issues vastpakt;

  • een scherpe analytische denker is en een alziend nauwkeurig oog heeft om problemen met de juiste informatie en antwoorden duurzaam op te lossen en een correct oordeel te formuleren;

  • belang hecht aan goede resultaten en het overzicht houdt over de te bereiken doelstellingen;

  • goesting heeft om bij te leren waar nodig en daartoe nog verder potentieel heeft;

  • niet afgeschrikt is door een organisatie in volle verdere opbouw en ontwikkeling waar het samen timmeren is aan de toekomst.





waarom je goed zit bij ons

Een nieuwe werkgever of job kiezen is niet makkelijk. Bij Goed geldt goed voelen ook voor onze eigen mensen. Je kan rekenen op:

  • een gevarieerde en leerrijke functie die je de mogelijkheid biedt om je in snel tempo te ontwikkelen en je honger naar kennis te stillen;

  • een omgeving die jouw kennis en kunde graag verwelkomt en investeren wil in jouw verdere groei;

  • een evenwichtig loonpakket inclusief verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, groepsverzekering;

  • een warm nest met collega’s die je niet meer wil missen eens je ze hebt en waar we je bij naam kennen;

  • stabiliteit, mogelijkheid tot thuiswerk en een goede work-life balans;

  • een contract van bepaalde duur (6 maanden) uitgaande van een voltijdse tewerkstelling dat eventueel kan verlengd worden.

  • doorgroeimogelijkheden: horizontaal, verticaal of zelfs diagonaal;

  • een organisatie in volle beweging waar het nooit saai is en jij de geschetste krijtlijnen mee in de praktijk zal omzetten;

  • een uniek -verhaal met onze Goed apotheken in volle verdere ontwikkeling met een ruim en flexibel gezondheidsaanbod.

Over het bedrijf

G

Goed