Bediende boekhouding en HR-administratie | deeltijds
Adecco Belgium
Deerlijk, W Flanders
Solliciteren
FUNCTIEBESCHRIJVING
TYPE FUNCTIE
Fulltime, Vast dienstverband
VAARDIGHEDEN
Administratieve vaardigheden, BTW, Bewaken van personeelsdossiers, Boekhouding, CRM software, Communicatieve vaardigheden, Debiteuren management, Distributiemanagement, E-mailbeheer, ERP , Engels, Frans, Hotelreservering, Logistiek, Microsoft Excel, Microsoft Office, Microsoft Word, Nederlands, Personeelsbeheer, Pre-sales, Probleemoplossing, Recruiting & staffing, SAS/STAT, Sales, Telefoonsystemen
LOCATIE
Deerlijk, W Flanders
GEPLAATST
6 dagen geleden
Taken & verantwoordelijkheden:
• Boekhoudkundige taken
In deze functie fungeer je als rechterhand en vertrouwenspersoon van de CFO.
o Je rapporteert aan en ondersteunt de CFO betreffende boekhoudkundige taken
oJe bent het operationele aanspreekpunt van het externe boekhoudkantoor omtrent de maandelijkse BTW-, intracom - & intrastataangifte en doet waar nodig de aanpassingen in samenspraak met de CFO.
o Je boekt aankoopfacturen in en koppelt deze aan de bestelling van de leverancier.
o Je verwerkt de betalingen van klanten/leveranciers en staat in voor het debiteuren/crediteuren beheer.
o Je koppelt de individuele transporten aan het juiste order.
• Personeelsadministratie
In deze functie sta je in voor alle HR administratie van A tot Z:
o Je zorgt voor een correcte verwerking van de afwezigheden en verloven van de vaste personeelsleden.
o Je houdt het overzicht van de verlofaanvragen up-to-date en zorgt ook voor de opvolging validatie door de leidinggevenden.
Je verstuurt via het portaal van het sociaal secretariaat maandelijks de aan- en afwezigheid per medewerker door op basis van de opgemaakte Excel.
o Je doet de opvolging van stagiaires in samenwerking met de sector fonds /VDAB.
o Je bent verantwoordelijk voor rekrutering en onboarding van nieuwe werknemers.
o Je staat in voor het bijhouden van de verschillende personeelsdossiers (personalia, wijzingen, veiligheid, medische attesten, opleidingen).
o Je bent het aanspreekpunt van zowel werknemers als het sociaal secretariaat in verband met personeelsadministratie
• Administratieve/logistieke taken
In deze functie sta je in voor diverse administratieve en logistieke taken:
o Je bedient de telefooncentrale en behandelt in- en uitgaande oproepen op een correcte manier met de nodige empathie en in de juiste taal.
o Je beheert de algemene centrale mailbox (info@) en zorgt voor gepaste actie
o Je verwerkt en sorteert de briefwisseling en verzendt de uitgaande post.
o Je ondersteunt bij het boeken van hotels, beurzen, …
o Je houdt de stand van zaken bij omtrent de europalletten
o Je ondersteunt de logistiek teamleader door transporten in te boeken of aan te vragen bij één van onze vaste transportpartners
Profiel
• Je hebt ervaring met boekhoudkundige taken zoals omschreven in de vacaturetekst.• Je spreekt en schrijft Nederlands op moedertaalniveau en je hebt een goede kennis, zowel mondeling als schriftelijk, van het Frans en Engels.
• We verwachten van jou flexibiliteit, samenwerking, goede interne en externe communicatie en nauwkeurigheid.
• Je bent nauwkeurig, organisatorisch en gaat planmatig aan het werk.
• Je beschikt over een klantgerichte commerciële instelling.
• Je werkt proactief, oplossing- en resultaatsgericht.
• Je bent ondernemend en een sterke multitasker die energie haalt uit variatie en snel schakelen.
• Je bent stressbestendig, positief ingesteld en een loyale doorzetter.
• Je bent communicatief sterk, assertief ingesteld en kan perfect schakelen tussen interne en externe partijen (leveranciers, aankoop, sales, logistiek…).
• Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer.
• Je bent een administratieve duizendpoot, die beschikt over een goede kennis MS Office(Excel, PowerPoint, Word) en ERP/CRM-pakket.
• Je kan werken in een vlakke structuur met een hands-on cultuur en korte, snelle beslissingslijnen.
• Je rapporteert functioneel naar de gerelateerde managers en hiërarchisch naar de CEO.
Aanbod
• Een dynamische en collegiale werkomgeving• Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen voor persoonlijke ontwikkeling
• Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, gewaarborgd inkomen, GSM abonnement, cafetariaplan, mc's en ecocheques …)
• Extra dagen verlof (12 ADV dagen) bovenop de wettelijke vakantiedagen
2 weken collectief gesloten tijdens het zomerverlof en 1 week tussen Kerst en Nieuw, de overige dagen zijn vrij te kiezen.
Dit betreft een deeltijdse funcite. Uren zijn bespreekbaar, wel dagelijkse aanwezigheid vereist, bij voorkeur steeds de voormiddag!
Onmiddellijk vaste aanwerving!
Interesse in deze functie als Bediende boekhouding en HR-administratie? ( 337-44025 )
Solliciteer nu online en bevestig je sollicitatie.
Over het bedrijf
A
Adecco Belgium
Adecco heeft vast een kantoor dicht bij jou. Maar we maken ook deel uit van een groter geheel. Adecco is actief in de hele wereld. En da’s niet alles: we behoren tot The Adecco Group, de nummer één HR-dienstverlener ter wereld.
Adecco mag dan wel de oudste bekende van de familie zijn, onze groep herbergt heel wat andere, gespecialiseerde merken. Over welke sector het ook gaat, de meer dan 33.000 medewerkers van The Adecco Group zetten zich te allen tijde in om talent en bedrijven bij elkaar te brengen.
BEDRIJFSGROOTTE
10000 werknemers en meerBRANCHE
Uitzendbureaus/Werving & selectie
WEBSITE
https://www.adecco.be/