emploi directeur qualité

22Emplois trouvés

22 emplois trouvés pour emploi directeur qualité

D
D

R&D and Quality Manager

DERBIGUM

Perwez, Walloon-Brabant
Il y a 3 jours
Perwez, Walloon-Brabant
Il y a 3 jours
Company details

De Groep DERBIGUM is een gerenommeerde nichespeler op het gebied van bitumineuze of synthetische waterdichtings-/dakbedekkingsoplossingen en accessoires, voornamelijk gebruikt in de bouwsector. Het privé-bedrijf - 100% Belgisch - telt meer dan 200 werknemers, 2 productievestigingen en verschillende verkoopkantoren in Europa en Zuid-Afrika.

Derbigum heeft al vele jaren ervaring met de circulaire economie. Wat begon als een economische realiteit is intussen uitgegroeid tot een waarde die diep verankerd zit in de bedrijfsvisie en het DNA van Derbigum.

De implementatie van de circulaire economie bij de ontwikkeling van nieuwe producten en de verbetering van bestaande producten is een belangrijk aandachtspunt van de R&D-afdeling. Bovendien wordt voortdurend onderzoek verricht naar legtechnieken, aanbrengsystemen en recycling.

Voor onze industriële site in Perwez, zijn we op zoek naar een

R&D and Quality Manager

De R&D- en Quality Manager is verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van R&D-projecten in het kader van de activiteiten en prestaties van de vestiging in Perwez.

Hij bepaalt de "Kwaliteits"-aspecten en -criteria van de producten, op basis van de verwachtingen en goedkeuringen van de klanten. Zorgt ervoor dat de afdeling QC haar middelen gebruikt om de fabricageprocessen zodanig te controleren dat aan de vastgestelde productprestaties wordt voldaan.

Hij coördineert de industrialisatie van nieuwe producten die in de vestiging van Perwez worden geïndustrialiseerd.

Functie
  • Coördineert het werk van de R&D- en QC-afdeling;
  • Coördineert projecten met behulp van interne en externe middelen;
  • Beheert budgetten van de afdelingen;
  • Ontwikkelt budgetten en “product structure” voor producten die in de vestiging in Perwez worden gemaakt;
  • Werkt samen met de Sourcing Manager om de jaarlijkse volumes van grondstoffen te definiëren;
  • Neemt deel aan technische vergaderingen met leveranciers, voor grondstoffen (bitumen, polymeren, vulstoffen, versterkingen, verharding en verpakking);
  • Stelt de specificaties van deze grondstoffen op en werkt ze bij;
  • Zorgt voor de feed-back en uitwisseling van de nodige informatie naar de productie- en technische teams in verband met de ontwikkeling van grondstoffen en afgewerkte producten;
  • Analyseert klachten in verband met eindproducten die in de Perwez-site worden vervaardigd;
  • Zorgt voor de uitvoering van "Quality"-projecten;
  • Lid van het personeel van de fabriek en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de fabriek.
Profiel
  • Masteropleiding (ingenieurswetenschappen, wetenschappen) of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ten minste 10 jaar succesvolle ervaring in een soortgelijke functie;
  • Zeer goede beheersing van het Office-pakket, met name Excel (dynamische kruistabellen, statistische berekeningen) Word (opstellen van verslagen en procedures) en PowerPoint;
  • Uitstekende beheersing van Frans en Engels vereist. Nederlands is een pluspunt;
  • Ervaring met een documentbeheersysteem van het type kwaliteitsborging;
  • Goede laboratoriumpraktijken. MRP-systeem. ISO 9001. Systeem voor documentenbeheer;
  • Bekendheid met de afdichting en de bouwomgeving ;
  • U bent een echte teamspeler, proactief en rigoureus;
  • U bent bestand tegen stress en gewend aan strakke deadlines.
Aanbod

Bij Derbigum maak je deel uit van een dynamisch en gemotiveerd team in een stimulerende omgeving waar jouw expertise en bijdragen op prijs worden gesteld en in de praktijk worden omgezet.

Wij bieden ook een competitief salaris met een reeks extralegale voordelen in lijn met uw verantwoordelijkheden.

A
A

Responsable Laboratoire & Qualité – FR/EN

ANONYME via HABEAS

Beez, Namur
Il y a 30+ jours
Beez, Namur
Il y a 30+ jours
Recherchons : responsable laboratoire et qualité – master chimie – expé chimie analytique – 1ère expé réussie gestion qualité (assurance et contrôle) – français/anglais – Namur.
 
Notre client est une entreprise située en Province de Namur et active dans le secteur de la chimie.
 
Dans un contexte de croissance, il souhaite s’adjoindre les services d’un (h/f)
 
Responsable Laboratoire & Qualité – FR/EN 
 
Fonction
 
Vous êtes Responsable du Laboratoire Chimique QC, en charge du contrôle qualité des matières premières, QC et produits finis.
  • Vous assurez le contrôle qualité au quotidien : contrôle des matières premières à l’entrée, analyse de lots en production, contrôle des produits finis.
  • Vous encadrez les opérateurs dans les analyses de terrain et effectuez vous-même les analyses plus complexes.
  • Vous garantissez que les tests de routine des échantillons de matières premières et de produits finis sont effectués avec précision et efficacité pour répondre aux attentes clients et normes internationales.
  • Vous garantissez de la même manière que le travail est effectué dans le respect des normes de qualité, de sécurité et d’environnement, ainsi que dans une optique de productivité optimale.
  • Vous développez de nouvelles méthodes d’analyse en fonction des nouveaux produits à analyser et dans le cadre de l’arrivée de nouveaux équipements.
  • Vous gérez le parc d’équipement avec sa maintenance et son suivi qualité.
Vous gérez en parallèle le volet Assurance Qualité.
  • Vous réalisez et coordonnez les audits internes, externes et fournisseurs.
  • Vous optimisez et actualisez les procédures et gérez le système documentaire.
  • Vous entretenez les contacts avec les clients (normes, réclamations…) et êtes intégré dans les nouveaux projets.
  • Vous prenez en charge la gestion des fournisseurs liée au volet qualité : référencement, suivi, audits, évaluation annuelle.
  • Vous préparez et donnez des formations au personnel conformément aux normes et fréquences définies par les standards de qualité.
Profil
  • Vous êtes titulaire d’un master en chimie et avez de l’expérience en chimie analytique.
  • Vous disposez d’une expérience en gestion de la qualité (assurance et contrôle).
  • Vous êtes à l’aise professionnellement en français et en anglais, tant à l’oral qu’à l’écrit.
  • Votre alliez rigueur et communication, autonomie et esprit d’équipe.
  • Vous êtes flexible et orienté terrain, solutions, clients, résultats.
Offre
  • Une entreprise à taille humaine.
  • Un rôle déterminant au sein de l’organisation, au service d’une clientèle internationale exigeante en termes de qualité.
  • Des responsabilités variées et l’opportunité de nombreux contacts.
  • Un package salarial attractif.
Réf. ANO-015 (2021)
 
Votre candidature sera traitée rapidement et confidentiellement. habeas gère cette mission en exclusivité.
 
M
M

Quality Manager

Michael Page Belgium

Kortrijk, W Flanders
Il y a 3 jours
Kortrijk, W Flanders
Il y a 3 jours

Voor een speler gekend voor zijn kwaliteitsvolle producten, die helpen om al jouw outdoor spullen veilig te vervoeren, zijn we vandaag opzoek naar een Quality Manager.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant, regio Kortrijk, is een dynamische en internationale onderneming dat inzet op kwaliteit, veiligheid, design en gebruiksgemak. Ze produceren een breed assortiment aan producten die u helpen uw spullen overal mee naartoe te nemen.
Omschrijving
  • Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het kwaliteitsverhaal van A tot Z.
  • Je leidt en coacht een team van een 3 tal quality profielen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het aanbrengen van verbeteringen met een focus op Operational Excellence.
  • Verder sta je in voor het opvolgen van en streven naar het behalen van de KPI's.
  • Je zorgt ervoor dat kwaliteit een deel wordt van de bedrijfscultuur op alle niveaus.
  • Je rapporteert aan de Operations Director.

Profiel van kandidaat
  • Je beschikt over een Ingenieursdiploma of gelijk door ervaring.
  • Je bent communicatief sterk, hands-on en je bent een teamplayer.
  • Je draagt kwaliteit, veiligheid en milieu hoog in het vaandel.
  • Je spreekt Nederlands, Frans en Engels.

Aanbod
Een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen met wagen.
Een uitdagende en gevarieerde functie bij een dynamische werkgever.
M
M

Senior QA Manager

Michael Page Belgium

Antwerp, Antwerp
Il y a 7 jours
Antwerp, Antwerp
Il y a 7 jours

Voor een bedrijf, actief in de productie van healthcare producten, zoeken wij vandaag een Senior QA Manager die de leiding zal nemen over drie verschillende labo units.
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever, regio Antwerpen, is een gevestigde waarde binnen de healthcare / productiesector. Ze staan gekend als een flexibele en dynamische speler en kennen een exponentiële groei.
Omschrijving
  • Als Senior QA Manager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van drie verschillende labo units en stuur je dertien mensen aan.
  • Je kijkt erop toe dat alles wat QA en QC omvat correct verloopt en dat de kwaliteitsstandaarden worden behaald.
  • Je speelt een belangrijke rol als aanspreekpunt zowel intern als globaal.
  • Met de exponentiële groei in het achterhoofd neem je de lead in transformation projecten en trajecten die de focus leggen op continuous improvement en innovatieve technologieën .

Profiel van kandidaat
  • Je beschikt over een wetenschappelijk Masterdiploma of gelijk door ervaring.
  • Je bent flexibel en beschikt over een doe-mentaliteit.
  • Je bent sterk communicatief en bent een teamplayer.
  • Je bent analytisch aangelegd kan op strategisch niveau meedenken.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.

Aanbod
Een uitdagende en gevarieerde functie bij een internationaal groeiende werkgever.
Competitief salaris met een mooi pakket aan extralegale voordelen.
L
L

Quality Manager

LGA Engineering

Kortrijk, W Flanders
Il y a 9 jours
Kortrijk, W Flanders
Il y a 9 jours

LGA Engineering is een kantoor gespecialiseerd in de selectie en rekrutering van technische profielen in Oost- en West-Vlaanderen.

Voor onze klant, een gerenommeerd bedrijf met internationale roots en marktleider in hun niche,  gaan wij op zoek naar een Quality Manager.

Als Quality Manager zal je een sleutelrol spelen binnen het Operational Excellence team en de drijvende kracht zijn voor het kwaliteitsdenken binnen de organisatie.

Onze klant hecht veel belang aan duurzaam produceren en met hun producten ondersteunen en stimuleren ze de passie voor een actief leven.

Takenpakket:

•Het leiden en coachen van een team van Quality Engineers & Quality Inspectors om de processen voor inkomende kwaliteitscontrole te optimaliseren
•Het verfijnen en implementeren van de SQA (Supplier Quality Assurance) binnen de organisatie
•Bijstaan en optimaliseren van de kwaliteitsprocessen voor de interne productie
•Het klachtenproces van de klant en leverancier beheren en optimaliseren
•Analyseren van de klantenklachten en preventieve acties ondernemen
•Begeleiden van de ISO-audits en verantwoordelijk voor de (product)certiferingen en -normen binnen de organisatie
•Je zal rechtstreeks rapporteren aan de Director Operations

Profiel:

•Bachelor/Master Diploma technische richting
•Bij voorkeur een vijftal jaar ervaring binnen  kwaliteitsborging en -controle in een technische omgeving (QA & QC)
•Kennis van kwaliteitsmethodieken zoals AQL, 8D, PDCA, …
•Communicatief sterk(NL/FR/EN), met hands-on mentaliteit en probleemoplossend vermogen

Aanbod:

•Zeer aantrekkelijke  verloning naargelang je profiel en werkervaring
•Aangevuld met tal van extralegale voordelen:

•Firmawagen met tankkaart
•Maaltijdcheques
•Hospitalisatie- en groepsverzekering
•GSM + abonnement


•Een sterk groeiende onderneming
•Open werksfeer en sterk teamgevoel
Internationale werkomgeving
•Uitdagende, gevarieerde functie met goede work/life balance

Heb je interesse in deze uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden bij een dynamisch en sterk groeiende internationale speler? Solliciteer dan zeker voor deze opportuniteit.

Zend jouw cv naar apply@lga.jobs  met vermelding van de referentie: DDB12377

Deze vacature wordt vertrouwelijk behandeld door Dick & Justine


C
C

Quality Manager Onsite

CAF Belgium

Bruxelles
Il y a 17 jours
Bruxelles
Il y a 17 jours

CAF is the designer and manufacturer of 43 new metros for the public transport operator of the city of Brussels (STIB/MIVB). Those units are currently being produced in our factory in Beasain (Spain) and the first metros have recently been delivered to the Brussels workshop.

The position
For our international team in Brussels we are looking for a Quality Manager onsite (40 hrs per week) who will be CAF’s local representative in Belgium. He or she will be part of the commissioning team and responsible for all quality related issues that may occur during the delivery process of the new metros to the customer. The position reports to the Project Quality Manager who is located in Spain. The preferred start date of this position is beginning of 2021. Occasional trips to the factory as well as a training in Spain may be applicable, provided (international) travel will be allowed again.

The Quality Manager will:
· conduct quality inspections of the new trains together with the customer;
· deal with suppliers and systems in case of minor component failures;
· act as CAF’s point of contact in front of the customer in Brussels.
· be CAF’s Quality Department Representative in Brussels as part of the Commissioning Team.
· make sure all documents are ready for commissioning.
· manage and reports the status of open quality points, modifications and retrofit works.
· compile information related to activities in Belgium and incorporates them in the Car History Books of the trains.
· coordinate and communicates between both CAF’s technical teams in Belgium and Spain and the customer.
· Regularly report to the Project Quality Manager in Beasain (Spain).

    Education and expertise
    ·
    A degree in Engineering.
    · At least 5 years’ experience as a Quality Engineer, preferably in an industry similar to the railway and in activities related to delivering vehicles, vessels, airplanes or similar.
    · Is fluent in French with a good level of English (both verbal and written). Knowledge of Spanish would be an advantage.
    · Excellent communication skills and able to work independently.
    · Flexible and able to adapt to changes related to qualifications and planning.
    · Organized, pro-active, efficient and able to work under pressure.

      Compensation & Benefits
      Working for CAF is working in an international and dynamic environment. We only recently started our operations in Belgium.

      CAF Belgium offers a competitive salary with 20 holidays per annum and 12 rota free days based on a fulltime contract of 40 hours per week, meal tickets, hospitalization- and group insurance, a set expense allowance, a mobile phone and laptop. An extra net allowance will be provided for the days working abroad.

      Interested?
      Great! Send your CV and motivation letter to the attention of Morgan by pressing the `application button` on this page. Are you looking for another type of position? Still send us your CV and indicate what type of position you are interested in. In the meantime keep an eye out for our vacancies as we are expecting lots of new (technical) positions to open up soon in 2021.

      About CAF
      CAF is one of the international market leaders in the design, manufacture and maintenance of modern rolling stock. For the city of Brussels CAF is the designer and manufacturer of 43 new metro´s, for De Lijn 146 new trams and 20 new trams for Liège All vehicles are produced in our factories in Spain.

      For the Tram Liège project, CAF will also be the supplier of the signaling, telecommunications and power systems for a new 12 kilometers tram line including 21 tram stations. In this context, CAF is working with various stakeholders such as CAF Turnkey & Engineering, CAF Signaling and CAF IP who provide global and comprehensive solutions including the operation and maintenance of the infrastructure. CAF is a Spanish company with approximately 13000 employees worldwide who work on about 100 projects spread out over more than 40 countries. For more information about the company, check out www.caf.net.

      A
      A

      Country Medical & Quality Manager (m/f/d)

      Amplifon

      Groot-Bijgaarden, Flemish-Brabant
      Il y a 8 jours
      Groot-Bijgaarden, Flemish-Brabant
      Il y a 8 jours

      Are you eager to bring medical expertise into a company that has the purpose to empower people to rediscover the emotions of sound?

      Are you a seasoned medical affairs specialist who wants to develop a new strategy and plan to cover the Medical area of our business (Audiological expertise, ENT relationships, etc) as well as the Quality/Regulatory one ?

      At Amplifon, we put our heart, soul, genius, energy and skills into making a difference in people’s lives. We work together to give access to life-transforming Hearing Care technological solutions to as many people as possible.

      Will you join us in our pioneering adventure?
      MISSION:

      According to the Regional & Country 3-YP, the Medical & Quality Manager (m/f/d) will be a bridge between the Audiologists in the centers, the Sales Regional Managers, and the Marketing and Retail Excellence departments. He/she will be responsible for interactions with health-care professionals (ENT’s), KOL’s, institutions & professional associations to help shaping the environment and bring across the scientific expertise of our company. He/she will shape the Medical strategies and plans of the Belgium subsidiary and he/she will be a key contributor in combined efforts to increase our Medical expertise across the EMEA region. This role will also cover the Quality & Regulatory area.

      This is a unique opportunity to build a department almost from scratch and bring forward our medical expertise as a true asset in the market. Being a member of the Country Management Board the Medical & Quality Manager (m/f/d) will also impact the full strategy of the company by co-creating it with his/her peers.

      The Medical & Quality Manager (m/f/d) reports to the General Manager Belgium. The position is office-based with teleworking possibilities and require travel across Belgium.

      ACCOUNTABILITIES of the ROLE:

      In detail, the candidate (m/f/d) will drive and coordinate with strong leadership all the Medical & Quality activities and projects, specifically:

      1. Medical “Business Unit” strategy
        • Define Medical affairs strategy: where-how-who-what needed to win in the medical landscape.
        • It’s a full 360° responsibility on all aspects of a medical approach: from the targeting & segmentation to value proposition creation and engagement plan definition.
        • Deliver that plan by working with the different partners within the company (centers, regional managers, etc)
      2. Medical affairs
        • Be responsible for identifying and building relationships with HCPs, including Key Opinion Leaders (KOLs) and professional associations in Belgium
        • Deliver scientific presentations internally and externally in either one-on-one or group settings
        • Facilitate scientific discussions in the field to optimize communications and coordinated activities across the organization
        • Support the centers in organizing local events with HCP’s
        • Organize advisory board meetings
        • Develop content and materials to effectively engage with the HCP’s
        • Design and implement the Congresses & Events plan according to the medical strategy
      3. Market access / Public Affairs
        • Help develop and implement the market access strategy in Belgium and provide relevant input for the price/reimbursement dossier
        • Manage contacts with professional associations (CEUPA, BeMedTech, etc) and institutional stakeholders in general (FOD, INAMI, etc).
      4. Quality & Regulatory
      • Ensure sustainability of our compliance level to the new MDR regulations requirements
        • Provide Quality & Regulatory strategic direction, training and support to centers
        • Responsible for ensuring our activities are conducted in compliance with the regulations and standards applicable to our business and product range
        • Plan and deliver the Regulatory registration / submission documentation required to achieve local market access.
        • Responsible for the planning and hosting external Quality & Safety audits / inspections
        • Ensure Regulatory submissions and claims are fully supported by product documentation
        • Continuously improving processes in the company 
      1. Other responsibilities
      • Crisis manager: leads the crisis cell and is the media spokesperson of the company

       

      EDUCATION & EXPERIENCE REQUIRED 

      • MSc in Biomedical/Pharmacy/Scientific area, or in other relevant medical scientific fields. An advanced doctoral degree (MD, PhD or PharmD) preferred.
      • Solid experience in medical affairs, medical marketing or medical sales at a biotech or pharmaceutical company. Experience in the Ear, Nose & Throat therapeutic area is a plus
      • Good knowledge of MDR regulations, with experience supporting regulatory submissions
      • Proven track record of preparing for and managing successful Quality audits

      MANAGERIAL SKILLS

      • Respectful, values driven person, easy going personality
      • Fighting spirit, Grinta
      • With a true passion for science and in making a difference in patient's lives
      • Entrepreneurial, hands-on, with problem solving skills
      • Able to work independently and with agility in complex, rapidly changing environments
      • Teamwork attitude, ability in working and achieving results through others
      • Proven leadership and communication skills
      • Interested in new ways of thinking and innovative approaches
      • Flexibility, diplomacy, and the ability to manage expectations
      • Proven ability to establish strong partnerships with key internal and external stakeholders
      • Fluent in English & French or Dutch. Good command of the other national language is a must. Italian is a nice plus.

      WHAT WE DO OFFER

      • The possibility to transform people lives by empowering them to rediscover the emotions of sound.
      • An interesting challenge in a company that is in a transformational momentum and offers plenty of opportunities.
      • The perfect environment to develop yourself within a lean organisation and have a directly visible impact of your ideas or actions.
      • An interesting salary, with additional benefits like a company car, mobile phone, bonus and insurances.
      • Being part of a management team and a company where the words “Fun, Smile, Collaboration & Transparency” are very important.

      WHAT WE DO NOT OFFER

      • Bureaucracy and slowness
      • Super structured company with plenty of processes
      • “Fight for your life” competition spirit
      • Plans that are set into stone and never change
      U
      U

      Engineering Manager

      Urbantz

      Brussels
      Il y a 17 jours
      Brussels
      Il y a 17 jours

      Is managing people in a technology environment your passion? Do you thrive in a fast-changing scaling environment? Then become our new Engineering Manager!

      When? ASAP

      Where? In Belgium or remotely from anywhere in Europe.

      About URBANTZ? We’re offering not just a company, but a culture:

      • Urbantz operates on one of the most growing markets, offering a SaaS solution for retail, logistics, and e-commerce - businesses that tremendously accelerated in 2020.
      • We’re growing fast for the last 5 years - recently Deloitte has listed us among the top 3 fastest growing start-ups in Belgium.
      • We’re a team of diverse people who make things happen.
      • Our culture is built on experimentation, constant development, flexibility, and encouragement of initiatives in an international, English speaking work environment.
      • Our mission is to make last mile logistics more sustainable for retailers and transport operators by improving their operational efficiency. We bring value to the retail and logistics sector by providing a better client service and help them save on deliveries.

      Your journey at Urbantz:

      As an Engineering Manager, you will be responsible for partnering with other leaders on the Product and Engineering teams to help craft the best solutions to solve the problems at hand, whether that be through people, process, or technology. You will:

      • Support, coach, and lead an effective team of roughly five Software Engineers with personal goals, useful feedback, and ongoing development
      • Work closely with a Product Manager and a QA Engineer to coordinate the team's objectives, strategies, and execution
      • Bring your technical spirit with you
      • Guide our product and technical evolution, and drive reductions in technical debt
      • Evaluate our business and technology strategy

      About Our Stack

      • We migrated from AWS ECS to Azure using Kubernetes for container-orchestration. Our main data store is MongoDB hosted on Mongo Atlas, but we also use Elasticsearch for some corner-case full-text search needs. Our backend and API code runs on Node.js, while the front-end web application is written in AngularJS and we are migrating to React.
      • Our toolset also counts with single-command, build & deploy tasks for both production and staging environments, working along with GitLab CI. We use Protractor for the end-to-end testing and Jest for the back-end unit testing.

      About you

      • A proven track record and 2+ years of successfully managing remote people (a team of 4-8 remote Software Engineers)
      • A willingness and passion for mentorship
      • Have min 5 years of experience as a Software Developer
      • Have excellent written communication skills
      • Believe in asynchronous communication
      • Work applying DevOps principles, practices, and values
      • Previous hands-on experience in JavaScript, Node.js and MongoDB is a plus
      • Experience in SaaS Products is an advantage
      • Good sense of overall architecture on how to design complex software


      What’s in it for you?

      • Opportunity to join a winning team. Great people that work hard but have fun while doing that!
      • A fast-growing company where you are given a lot of autonomy and trust
      • Flexible company, nice colleagues to work with, fun company activities (even for our remote people!),...
      • Entering the promising and ever-growing world of last mile logistic
      • A competitive salary package

      If you desire to work to change the future of cities, then this is your chance: don’t hesitate and apply now!

      #TogetherWeDeliver


      W
      W

      Productiebeheerder BOAR (Antwerpen)

      WinBee HRC

      Bruxelles, Brussels
      Il y a 30+ jours
      Bruxelles, Brussels
      Il y a 30+ jours
      Uw functie :
      • U staat rechtstreeks in contact met onze klanten (Retail en KMO).
      • U beheert zowel technische al commerciële vragen van onze klanten.
      • U beheert en onderzoekt de aanvragen die afwijken van de in voege zijnde procedures.
      • U volgt de opgestelde verzekeringscontracten op.
      • Naargelang uw niveau van expertise geeft u advies over meer complexe dossiers.
      • U geeft dagelijks feedback aan uw technische coach.
      Uw profiel :
      • U heeft minstens 2 jaar ervaring in productie behandeling (BOAR)
      • U beheerst het Nederlands perfect. De kennis van het Frans is een troef
      • U kunt met Brio werken
      • Verder bent u een goede teamplayer.
      • U beschikt over uitstekende relationele vaardigheden.
      • U beschikt over goede analyse- en samenvattingsvaardigheden.
      Onze klant biedt u :
      • Een vervangingscontract van 6 maand (van 1/10/2019 tot 31/03/2020).
      • Een job met uitdagingen en een afwisselend takenpakket.
      • Een aangename werkomgeving.
      • Een systeem van glijdende uurroosters.
      • Een aantrekkelijk verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen
      L
      L

      Productie Manager

      LGA Engineering

      Tielt, W Flanders
      Il y a 10 jours
      Tielt, W Flanders
      €50k - €70k Par an
      Il y a 10 jours
      €50k - €70k Par an

      LGA Engineering is een kantoor gespecialiseerd in de selectie van technische profielen in West- en Oost-Vlaanderen.

      Onze klant is een internationale topspeler en neemt sinds enige jaren de positie in van marktleider binnen hun niche. Deze organisatie wordt gekenmerkt door hun elegante en duurzaam design met een sterke focus op ecologie.

      Deze beursgenoteerde organisatie telt zo’n 5000 medewerkers wereldwijd en realiseren een jaarlijkse omzet van wel 500 miljoen euro.

      Ben je op zoek naar een nieuwe uitdagende job binnen een internationale context? Heb je ervaring in productiemanagement en ben je een ervaren people manager? Solliciteer dan zeker voor deze vacature.

      Taken

      Dagdagelijkse leiding van de afdeling met 75 enthousiaste medewerkers (aansturen coachen en ontwikkeling van de medewerkers)
      •De vastgestelde doelstellingen realiseren en verder instaan voor de optimalisatie van de afdeling. Dit houdt in: industrialiseren van nieuwe processen en het implementeren van verbeteringsprojecten
      •Bepalen van korte- en lange termijn doelstellingen
      Superviseren en opvolgen van de planning
      •De kwaliteit bewaken en alle parameters monitoren op vlak van rendement en efficiëntie
      Verbeteringsprojecten definiëren en opvolgen
      •Overleg met andere afdelingen en zorgen voor een positieve samenwerking

      Profiel

      •Bachelor of Masterdiploma in een technische richting is een vereiste
      •5 jaar relevante werkervaring binnen een productieomgeving

      •Ervaren people manager die weet zijn personeel te motiveren

      Aanbod

      •Een stevig brutosalaris aangevuld met extralegale voordelen en een firmawagen
      •U komt terecht Internationaal bedrijf waar je zal doorgroeien tot Plant manager.
      •een vooruitstrevende onderneming waar uw eigen inbreng van belang is.
      •Een financieel sterk bedrijf waar medewerkers veel vrijheid krijgen om hun ding te doen
      •Een werkomgeving waar innovatie, verantwoordelijkheid en collegialiteit centraal staan.
      •U komt terecht in een bedrijf die beschikt over een grote klantenportefeuille.

      Wil je u graag kandidaat stellen en in aanmerking komen voor deze uitdagende functie?

      Aarzel niet en stuur meteen uw cv naar apply(at)lga.jobs met vermelding van referentie JU13988 of solliciteer online. Discretie verzekerd !


      Type de contrat

      CDI

      Date de publication

      Il y a 3 jours

      Description

      Company details

      De Groep DERBIGUM is een gerenommeerde nichespeler op het gebied van bitumineuze of synthetische waterdichtings-/dakbedekkingsoplossingen en accessoires, voornamelijk gebruikt in de bouwsector. Het privé-bedrijf - 100% Belgisch - telt meer dan 200 werknemers, 2 productievestigingen en verschillende verkoopkantoren in Europa en Zuid-Afrika.

      Derbigum heeft al vele jaren ervaring met de circulaire economie. Wat begon als een economische realiteit is intussen uitgegroeid tot een waarde die diep verankerd zit in de bedrijfsvisie en het DNA van Derbigum.

      De implementatie van de circulaire economie bij de ontwikkeling van nieuwe producten en de verbetering van bestaande producten is een belangrijk aandachtspunt van de R&D-afdeling. Bovendien wordt voortdurend onderzoek verricht naar legtechnieken, aanbrengsystemen en recycling.

      Voor onze industriële site in Perwez, zijn we op zoek naar een

      R&D and Quality Manager

      De R&D- en Quality Manager is verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van R&D-projecten in het kader van de activiteiten en prestaties van de vestiging in Perwez.

      Hij bepaalt de "Kwaliteits"-aspecten en -criteria van de producten, op basis van de verwachtingen en goedkeuringen van de klanten. Zorgt ervoor dat de afdeling QC haar middelen gebruikt om de fabricageprocessen zodanig te controleren dat aan de vastgestelde productprestaties wordt voldaan.

      Hij coördineert de industrialisatie van nieuwe producten die in de vestiging van Perwez worden geïndustrialiseerd.

      Functie
      • Coördineert het werk van de R&D- en QC-afdeling;
      • Coördineert projecten met behulp van interne en externe middelen;
      • Beheert budgetten van de afdelingen;
      • Ontwikkelt budgetten en “product structure” voor producten die in de vestiging in Perwez worden gemaakt;
      • Werkt samen met de Sourcing Manager om de jaarlijkse volumes van grondstoffen te definiëren;
      • Neemt deel aan technische vergaderingen met leveranciers, voor grondstoffen (bitumen, polymeren, vulstoffen, versterkingen, verharding en verpakking);
      • Stelt de specificaties van deze grondstoffen op en werkt ze bij;
      • Zorgt voor de feed-back en uitwisseling van de nodige informatie naar de productie- en technische teams in verband met de ontwikkeling van grondstoffen en afgewerkte producten;
      • Analyseert klachten in verband met eindproducten die in de Perwez-site worden vervaardigd;
      • Zorgt voor de uitvoering van "Quality"-projecten;
      • Lid van het personeel van de fabriek en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de fabriek.
      Profiel
      • Masteropleiding (ingenieurswetenschappen, wetenschappen) of gelijkwaardig door ervaring;
      • Ten minste 10 jaar succesvolle ervaring in een soortgelijke functie;
      • Zeer goede beheersing van het Office-pakket, met name Excel (dynamische kruistabellen, statistische berekeningen) Word (opstellen van verslagen en procedures) en PowerPoint;
      • Uitstekende beheersing van Frans en Engels vereist. Nederlands is een pluspunt;
      • Ervaring met een documentbeheersysteem van het type kwaliteitsborging;
      • Goede laboratoriumpraktijken. MRP-systeem. ISO 9001. Systeem voor documentenbeheer;
      • Bekendheid met de afdichting en de bouwomgeving ;
      • U bent een echte teamspeler, proactief en rigoureus;
      • U bent bestand tegen stress en gewend aan strakke deadlines.
      Aanbod

      Bij Derbigum maak je deel uit van een dynamisch en gemotiveerd team in een stimulerende omgeving waar jouw expertise en bijdragen op prijs worden gesteld en in de praktijk worden omgezet.

      Wij bieden ook een competitief salaris met een reeks extralegale voordelen in lijn met uw verantwoordelijkheden.