emploi agent de réservation

236Emplois trouvés

236 emplois trouvés pour emploi agent de réservation

K
K

Service Coordinator

Kaercher

Wilrijk, Antwerp
Il y a 2 jours
Wilrijk, Antwerp
Il y a 2 jours

Bedrijfsdetails

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product.

Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.

Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streve naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanbieden, zonder uitzondering.

Functie

Als Service Coordinator ben je verantwoordelijk voor de efficiënte coördinatie van activiteiten binnen de service afdeling met betrekking tot het professioneel gamma.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van Key Accounts en dealers aan wie je adequate en professionele oplossingen biedt.
  • Samen met je collega waak je over de uitvoering van pre-delivery inspections (PDI's), reparatie- en/of onderhoudsopdrachten (cases) en onderhoudscontracten. Hierbij stuur je een klein team aan van on-site techniekers en/of monteurs in de werkplaats.
  • Je bereidt de service opdrachten voor van planning (dispatching) tot oplevering en waakt over de kwaliteit van de dienstverlening. Je garandeert dat de werkzaamheden conform de processen van de afdeling en/of klantenafspraken gebeuren.
  • Op dagelijkse basis instrueer je jouw team volgens prioriteit zodat de gewenste resultaten op korte en lange termijn worden behaald.
  • Je signaleert verkoop- en serviceopportuniteiten.
  • Je rapporteert aan de Service Manager.

Profiel

  • In bezit van een hoger diploma met kennis van service gerichte processen
  • Medior profiel met minimum 3 jaar ervaring in een technische omgeving
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans in woord en geschrift
  • Proactieve en ondernemende instelling
  • Grote affiniteit met techniek
  • Communicatief vaardig met sterke people skills
  • Kennis van een B2B omgeving is een pro
  • Ervaring in CRM-systeem (Microsoft Dynamics) en SAP is een pro

Aanbod

  • Vast dienstverband
  • Marktconform salarispakket inclusief bedrijfswagen
  • Een stimulerende werksfeer met aandacht voor flexibiliteit, vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid.

Talen

Nederlands : Zeer goed in woord en geschrift

Frans en Engels : Vlotte kennis in woord en geschrift

C
C

Interne commerciële dienst - Callcenter

Coyote Systems Benelux

Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 8 jours
Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 8 jours
Company details

De gepatenteerde technologie van Coyote is beschikbaar in de vorm van toestellen, apps en oplossingen rechtstreeks geïnstalleerd in de auto’s (Renault, Citroën, Peugeot). Meer dan 5,5 miljoen gebruikers, waaronder 1.625.000 in België wisselen dagelijks informatie uit over snelheidsbeperkingen, files, aanwezigheid van vaste en mobiele radars en verkeershinder. Coyote dekt acht Europese landen en is marktleider in het aanleveren van real-time verkeersinformatie in de Benelux.

Functie
  • Contact met de klanten nemen (via telefoon en via email)
  • Het verkopen van abonnementen en commerciële aanbiedingen
  • Het dagelijks opvolgen van de verkopen
  • Je helpt klanten snel en efficiënt verder door goed te luisteren en hun vragen goed te beantwoorden
Profiel
  • U bent perfect tweetalig Nederlands/Frans
  • U houdt van een uitdaging
  • U bent hulpvaardig, vriendelijk en goed gehumeurd
  • U bent klantgericht
  • U bent dynamisch en overtuigend
  • U bent stipt en methodisch
  • U beheerst de MS Office systeem
  • U bent een teamplayer
Aanbod
  • Vast contract
  • Voltijds contract
  • Aantrekkelijke werkomgeving in de 'Zone Noord' van Waver
  • Een toffe werksfeer met veel autonomie
  • Een aantrekkelijk salarispakket met een commissie op de verkopen
G
G

After Sales Advisor - Customer Support Advisor

Ginion Group

Wavre, Walloon Brabant
Il y a 8 jours
Wavre, Walloon Brabant
Il y a 8 jours

Company details

Ginion Group is een Automotive Group actief in zowel het premiumsegment (BMW, MINI, Volvo) als het luxesegment (Ferrari, Rolls-Royce, McLaren, Pininfarina, Touring Superleggera). Bovendien verkopen ze ook motorfietsen via Ginion Motorbikes in Waterloo. De groep streeft naar excellentie op zowel technisch als commercieel vlak en in alle aspecten van klantenrelaties.

Functie

Ben je een autoliefhebber ? Wil je graag deel uitmaken van een familiale groep in volle groei ? Ginion Overijse en Ginion Waterloo werven een Customer Support Advisor (M/V) aan.

Als Customer Support Advisor zijn uw verantwoordelijkheden de volgende :

  • Verzekert de mechanische afspraken van de voertuigen
  • Organiseert en beheert de mobiliteitsoplossingen
  • Coördineert de dossieropvolging tijdens de uitvoering van de werken
  • Geeft gedetailleerde informatie over de uitgevoerde werken alsook over de factuur
  • Zorgt voor een correcte en volledige administratieve behandeling
  • Waakt over de correcte behandeling van de gegevens
  • Maakt de klachten van klanten over aan de bevoegde persoon en meldt de tegengekomen moeilijkheden aan de verantwoordelijke
  • Communiceert de offertes en legt ze uit aan de klant

Profiel

  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring van 6 maanden tot 1 jaar in een gelijkaardige functie
  • Kennis van de automobielsector
  • Behoorlijke professionele maturiteit
  • Afstand kunnen nemen bij evenementen
  • Zin voor organisatie, stiptheid en nauwkeurigheid, voor anticipatie en innovatie
  • Grondige voeling met de klantendienst, empathie, commerciële proactiviteit en assertiviteit
  • Onderhandelvaardigheden
  • Computervaardigheden
  • Bereid om met zijn collega's samen te werken en om zich professioneel te ontplooien
  • Beantwoordt aan de waarden van Ginion

Offer

  • Een job met verantwoordelijkheden in een zeer dynamische structuur en binnen een groeiende groep
  • Een salarispakket dat overeenkomt met uw niveau van vaardigheden en verantwoordelijkheden binnen het bedrijf
  • Een trainingsprogramma

Talen

  • Nederlands - Frans - Engels
R
R

Transport- en Customer Service medewerker

Reynaers Aluminium

Duffel, Antwerp
Il y a 10 jours
Duffel, Antwerp
Il y a 10 jours

Bedrijfsdetails

Bij Reynaers Aluminium kom je terecht bij dé specialist in het ontwikkelen en in de markt zetten van geavanceerde en duurzame aluminiumoplossingen voor architectuur toepassingen. Partners over heel de wereld verwerken al meer dan 50 jaar de oplossingen van het Belgische familiebedrijf tot mooie ramen, deuren en gevelsystemen. Met 2200 werknemers in meer dan 40 verschillende landen en een jaaromzet van 580 miljoen euro (2019) ben je tegelijk zeker van een internationale omgeving met een hoog ambitieniveau.

Jouw werkplek in België is de Reynaers Campus in Duffel, het hoofdkantoor van Reynaers. De Campus huisvest niet alleen kantoren, je vindt er onder andere ook een Technology Centre, Training Centre, 62 000 m2 magazijnen en een virtual reality ontmoetingsruimte voor partners.

Together for Better is ons motto. We gaan met onze diensten heel ver in de ondersteuning van klanten, architecten en investeerders. Met onze open en proactieve samenwerkingen kunnen we de hoogste standaarden realiseren en samen de beste resultaten behalen in elk project, groot of klein.

Functie

Transportplanning (75%)

  • Je staat in voor het plannen, -en opvolgen van alle uitgaande transporten rekening houdende met de vooropgestelde levertermijnen. De planning betreft zowel baan-, zee-, en luchtvracht.
  • Je hebt veel interactie met de collega’s van customer service, de teamleaders in het magazijn en met de verschillende transporteurs. Hierdoor krijg je voeling met de praktijk en heb je een gevarieerde job.
  • Je grijpt tijdig in wanneer de planning in het gedrang komt.
  • Je begeleidt prijs-aanvragen voor overzees transport om zo de partner met de beste prijs-kwaliteit te selecteren.
  • Je zorgt voor een correcte opvolging van de facturen.

Customer Service Export (25%)

  • Je bent hét aanspreekpunt in België voor je collega’s in het buitenland. Als SPOC help je hen verder met commerciële en operationele vragen. Je denkt daarbij proactief en commercieel mee en je zoekt actief naar oplossingen voor eventuele uitdagingen die zich stellen.
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van de orders en je verzekert een degelijke opvolging.
  • Je houdt je collega’s in het buitenland op de hoogte van de levertermijnen.
  • Om je rol als interne partner van de klant correct te kunnen spelen, houd je voeling met de verschillende interne departementen. Je houdt jezelf actief op de hoogte en je zorgt ervoor dat je weet bij wie je terecht kan.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma en kan een eerste ervaring voorleggen als transportplanner. Ervaring met gevarengoed is een plus.
  • Je bent een krak in plannen, organiseren en gestructureerd werken.
  • Je bent positief en proactief ingesteld, je denkt in oplossingen, niet in beperkingen.
  • Drukte schrikt je niet af; je kan prioriteiten stellen en snel schakelen tussen verschillende taken.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels. Kennis van Frans of een andere Europese taal is een plus. Je kan vlot overweg met MS Office.

Aanbod

Je komt terecht bij dé specialist in aluminiumtoepassingen. We maken volop de switch naar Industrie 4.0. en met digitale hulpmiddelen helpen we onze klanten om hetzelfde te doen.


Wij garanderen:

  • Een aangename en dynamische werksfeer met elke dag een nieuwe uitdaging.
  • De mogelijkheid om je stempel te drukken op de toekomst, bij een maatschappelijk verantwoord bedrijf, dat de kaart trekt van innovatie en digitale technologie.
  • De kans om jezelf te ontplooien en om professionele opleidingen te volgen.
  • Een competitief loon en tal van extralegale voordelen, in ruil voor je expertise en inzet.
  • Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen.
V
V

Customer Support après-vente FR-NL H/F

via Profile Group

Brabant Wallon
Il y a 10 jours
Brabant Wallon
Il y a 10 jours

La société

Profile Group est spécialisé dans la sélection et le recrutement depuis 30 ans pour un éventail de sociétés très large. Notre objectif est de vous aider dans votre recherche d’emploi, d’optimiser votre processus de sollicitation et de valoriser vos compétences pour réussir un bon entretien.

Notre client est une société dynamique, en pleine croissance et active sur un marché porteur au niveau mondial. Il figure parmi les leaders mondiaux dans son secteur d’activité.

Pour renforcer l’équipe, nous recrutons un Customer Support après-vente FR-NL. Le siège de la société est situé dans le Brabant Wallon.

Fonction

Sous la supervision du Manager SAV, vous travaillez en étroite collaboration avec les techniciens afin de fournir un support technique optimal aux clients.

Vos tâches sont les suivantes :

Vous gérez les interventions de dépannage et de maintenance, vous planifiez les demandes d’interventions via mail et téléphone et gérez les sous-traitants

Vous êtes responsable de la gestion de A à Z des contrats de maintenance : planification des interventions, communication et suivi avec le client, facturation, suivi des KPI et tableau de bord

Vous êtes le support à la gestion de planning des techniciens : suivi des rapports d’intervention, suivi des commandes de pièces détachées, gestion des rôles de garde

Vous facturez les interventions dans l’ERP selon la procédure interne et les exigences des clients et vous classez les factures et les contrats de maintenance

Vous êtes l’interlocuteur privilégié pour les techniciens, le service commercial, ADV, SAV, etc. et les clients

Vous effectuez également certaines tâches de secrétariat de direction

Profil

Vous êtes idéalement titulaire d’un bachelier de type commercial, technico-commercial, ou assistanat de direction

Vous possédez une expérience professionnelle similaire, dans la gestion administrative des commandes et vous avez une affinité avec le secteur technique

Vous maitrisez parfaitement le français et le néerlandais (lu, écrit, parlé), la connaissance de l’anglais est un atout

Vous maîtrisez la suite Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel, …) ainsi que l’utilisation d’un d’un ERP (Axapta, CRM)

Vous avez des aptitudes commerciales développées et des fonctions de support et de conseil vous attirent particulièrement

Vous aimez travailler en équipe et avez de bonnes capacités de communication, avec tous types de personnalités

Vous pouvez faire preuve d’assertivité dans la gestion des plannings des techniciens

Vous êtes organisé, rigoureux, proactif et dynamique, vous êtes capable de gérer des tâches multiples de manière autonome

Vous êtes résistant au stress, et gérez les pics d’activité sereinement

Vous êtes flexible, vous vous adaptez aisément dans un environnement en perpétuelle évolution. Vous considérez les changements comme une opportunité.

Vous êtes orienté solutions et vous êtes force de proposition d’amélioration continue

Offre

Un contrat à durée indéterminée au sein d’une entreprise à dimension internationale en pleine croissance, où chaque collaborateur a une place importante

Un travail à temps plein (40h/sem)

Un travail dynamique et varié avec beaucoup d’interactions dans un contexte en perpétuelle évolution

Un salaire à la hauteur de vos compétences, assortis d’avantages extra-légaux.

Intéressé(e)?

Pour postuler en 1 ETAPE :

Préparez votre CV,

Cliquez sur “APPLY NOW/POSTULER” et téléchargez votre CV.

Postulez maintenant !

Personne de contact : Virginie Hoorelbeke

Z
Z

Reservation Agent OR Transportation Ticket Agent

Zapier

Gembloers
Il y a 21 jours
Gembloers
Il y a 21 jours

She got up in great disgust, and walked off; the Dormouse denied nothing, being fast asleep. 'After that,' continued the Gryphon. 'Turn a somersault in the other. In the very middle of her age knew the meaning of it at all. 'But perhaps he can't help that,' said the Footman. 'That's the reason and all must have a prize herself, you know,' the Hatter began, in rather a handsome pig, I think.' And she tried her best to climb up one of the Mock Turtle: 'crumbs would all come wrong, and she went on in the pictures of him), while the Dodo solemnly, rising to its children, 'Come away, my dears! It's high time you were down here with me! There are no mice in the middle. Alice kept her waiting!' Alice felt a violent blow underneath her chin: it had come to the beginning again?' Alice ventured to remark. 'Tut, tut, child!' said the March Hare said--' 'I didn't!' the March Hare and his friends shared their never-ending meal, and the March Hare, 'that "I breathe when I got up and say "How doth.


King said, with a growl, And concluded the banquet--] 'What IS the use of this rope--Will the roof was thatched with fur. It was opened by another footman in livery, with a T!' said the voice. 'Fetch me my gloves this moment!' Then came a little snappishly. 'You're enough to try the whole party at once in the chimney close above her: then, saying to herself, and nibbled a little of it?' said the Duchess: 'flamingoes and mustard both bite. And the moral of THAT is--"Take care of themselves."' 'How fond she is such a dreadful time.' So Alice began in a tone of great curiosity. 'Soles and eels, of course,' the Gryphon whispered in reply, 'for fear they should forget them before the end of the house down!' said the White Rabbit, trotting slowly back to yesterday, because I was a treacle-well.' 'There's no such thing!' Alice was soon left alone. 'I wish I hadn't cried so much!' Alas! it was an immense length of neck, which seemed to quiver all over crumbs.' 'You're wrong about the.


Said his father; 'don't give yourself airs! Do you think, at your age, it is all the creatures argue. It's enough to look over their shoulders, that all the first position in dancing.' Alice said; but was dreadfully puzzled by the soldiers, who of course was, how to begin.' He looked at it, busily painting them red. Alice thought she might find another key on it, ('which certainly was not quite like the Queen?' said the King put on his spectacles. 'Where shall I begin, please your Majesty!' the Duchess and the Queen, 'and take this child away with me,' thought Alice, 'as all the unjust things--' when his eye chanced to fall a long tail, certainly,' said Alice indignantly. 'Let me alone!' 'Serpent, I say again!' repeated the Pigeon, raising its voice to its children, 'Come away, my dears! It's high time you were or might have been ill.' 'So they were,' said the Duck: 'it's generally a frog or a serpent?' 'It matters a good way off, and she was now the right size again; and the.

P
P

Customer Service Officer - Energy

Page Personnel Belgium

Vilvoorde, Flemish-Brabant
Il y a 2 jours
Vilvoorde, Flemish-Brabant
€2k - €2.1k Par mois
Il y a 2 jours
€2k - €2.1k Par mois

Voor mijn klant met een HQ te Vilvoorde zoek ik een NL/FR Customer Service Officer (4/5de of voltijds)!
Bedrijfsomschrijving
Mijn klant is een energieleverancier, met een oog voor het milieu.
Omschrijving
  • Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over de verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout).
  • Je volgt facturatie op.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief.
  • Je neemt bestellingen van klanten op.
  • Je behandelt met een proactieve mindset problemen, reikt oplossingen aan en zorgt voor een goede opvolging naar andere diensten.
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van de klanten snel en correct opgelost worden.
  • Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, …).
  • Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u.

Profiel van kandidaat
  • Je beheerst het Nederlands of het Frans perfect, of zelfs nog beter: je bent tweetalig.
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken.
  • Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair.
  • Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude
  • Je bent nauwkeurig in je verwerking van gegevens.
  • Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen.
  • Je bent flexibel in je manier van werken: vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af.
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit.
  • Je ontvangt graag feedback van collega's en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd.

Aanbod
Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein. Je wordt daarbij omringd door behulpzame en ervaren collega's van de eigen Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten. Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, etc.
Dit alles met een aantrekkelijk salarispakket (dat na 6 maanden en na 18 maanden toeneemt) inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op bedrijfseigen producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.
P
P

Customer Service Representative

Page Personnel Belgium

Alsemberg, Flemish-Brabant
Il y a 4 jours
Alsemberg, Flemish-Brabant
€2.2k - €2.6k Par an
Il y a 4 jours
€2.2k - €2.6k Par an

Als Customer Service Representative ben je verantwoordelijk voor B2B klantencontact, de opvolging van bestellingen en het klachten beheer omtrent de levering en terugzendingen.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is één van de belangrijkste in zijn sector op een zeer competitieve markt. Het is een digitaal bedrijf in volle expansie, gelegen aan de rand in het Zuiden van Brussel, Vlaams-Brabant.
Omschrijving
Als Customer Service Representative, zal je, onder andere, verantwoordelijk zijn voor :
- het ondersteunen van B2B klanten in het Nederlands en Frans per mail en telefoon
- het adviseren en informeren van klanten inzake bestellingen, prijzen, beschikbaarheid, product specificaties, etc.
- de order-input en opvolging van de bestellingen in een ERP systeem : van bestelling tot levering
- het behandelen van klachten en problemen omtrent de levering
- het beheer van tijdige terugzendingen en de opvolging hiervan
- het opvolgen van klanten dossiers
- nauw contact onderhouden met de logistieke medewerkers
Profiel van kandidaat
De ideale Customer Service Representative:
  • heeft 1 à 3 jaar ervaring in een customer service dienst
  • heeft een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede beheersing van het Frans
  • is polyvalent en pro-actief
  • is commercieel assertief en klantgericht ingesteld
  • werkt goed in team en helpt graag collega 's
  • kan ook volledig autonoom te werk
  • is eerlijk, vriendelijk, zorgzaam, leergierig, oplossingsgericht, punctueel en stressbestendig
  • is organisatorisch sterk en kan goed omgaan met zijn tijd
  • heeft een basis beheer van Excel
  • elke ervaring met een ERP systeem is een pluspunt

Aanbod
Als Customer Service Representative, biedt onze klant jouw het volgende aan:
- een aantrekkelijk salaris met extra-legale voordelen
- een aangename, moderne, makkelijk te bereiken werkomgeving
- een vriendelijk, jong en dynamisch team
- een onvergetelijke ervaring in een innovatief digitaal bedrijf in volle bloei
U
U

Part-Time Customer Service Representative

UsaSurveyJobBoard

Namur
Il y a 30+ jours
Namur
Il y a 30+ jours

Gain money at Home by Participating in Paid Surveys - Data Entry clerks - Customer Service Representative - Part Time


We are looking for individuals nationwide to participate in paid studies - Apply ASAP!


We offer you the possibility to make extra income at home (remotely) and additionally to decide your own involvement schedule. At this work, you will be doing numerous tasks such as data entry, performing e-mail response, testimonials, surveys and other on-line jobs.


This work at home possibility is extremely rewarding and will certainly help form the industry as well as influence new products concerning market. In some cases you will even get to see items before the public and take part in evaluating them. You'll be helping firms accumulate data to help forecast trends and also influence future business decisions based upon the info provided.


- Earn money taking surveys. Up to $35 per completed survey!

- Various payment methods, including Paypal, straight check, or online virtual gift card codes

- Part-time

- Work remotely and make extra income from home.


Visit this link to APPLY : http://track.usasjbtracking.com/5eac333fc6fe19000125637e?pubid=


APPLY : 


If you are the kind of person that is self-motivated and also comfy working on your very own in the house, take pleasure in such work as e-mail customer support, data entry and review products, then you are the person we are trying to find.


Data entry agent originate from all different backgrounds consisting of, data entry, outbound telemarketing, customer support, sales, clerical, assistant, management assistant, receptionist, phone call facility, part-time.


Visit this link to APPLY : http://track.usasjbtracking.com/5eac333fc6fe19000125637e?pubid=

Submit Your Application

You have successfully applied
  • You have errors in applying
Cover Letter
D
D

Hotline Coördinator Customer Service

Dematic

Zwijndrecht, Antwerp
Il y a 30+ jours
Zwijndrecht, Antwerp
Il y a 30+ jours

Who is Dematic? 

If there’s one company that sets the bar in automated technology, software and supply chain optimization services worldwide, it’s Dematic. Our experts, customers and facilities are all around the world.  

Did you know that we’ve implemented over 6,000 integrated systems for companies ranging from small to multinational household names, in a wide range of industries on every continent? 

As part of the KION Group, we breathe automation and AGV. KION Mobile Automation is the world-leading, fast-growing, innovative frontrunner in the development of mobile robotics, robotic fleet controllers and cloud-based fleet logistics management systems


We are looking for a Hotline Coordinator for our customer servie department in Belgium.

 

Your focus is on the organization that handles cases submitted by customers. You ensure efficient processes for all stakeholders and follow up important or complex cases.

The hotline organization consists of engineers from different teams who are scheduled in an on-duty roster to be able to help our customers 24/7, no matter what their problem is.

 

In your role, you will ensure that all engineers have clear instructions and that the performance is matching the expectations. To do this, you will install efficient, lean processes. You monitor all hotline events to ensure that there are no loose ends and all cases are resolved within the set-up timeframe. Complex or important cases will be followed up closely. You will act as an important contact person for customers to discuss ongoing investigations, report on activities, discuss performance on a regular basis and discuss possible improvements.

 

You will manage and monitor the contract SLA’s and set up clear KPI’s together with your manager and report these on a regular basis.


  • You can pick up new knowledge quickly in order to discuss hotline cases with stakeholders (internally and externally).
  • You can maintain a helicopter view across the hotline organization while also diving into individual cases when required.
  • You establish a good relationship and communication with customers and colleagues in order to discuss important issues that may have a high severity.
  • You can manage the time-pressure that is often resulting from hotline cases and can remain calm and professional when customers might be nervous.
  • You are an enabler – you ensure that other people have all the tools and guidelines to be able to work efficiently
  • You excel in taking ownership and feel responsible for all hotline cases
  • You like to keep learning and stay up to date in your domain expertise towards new technologies or developments. You feel good working in a team and learning from each other.
  • Presents even complicated matters simply, but correctly and fully
  • Quick thinker
  • Being able to manage time efficiently and flexibly
  • You contribute to future improvements on an international scale while aligning our organization with other Dematic entities across the world.

 

We offer

  • An open culture with colleagues fascinated by technology.
  • An organization in which there is room for initiative and consultation.
  • Training and courses which will contribute to your personal development.
  • The opportunity to expand your horizons, both literally and figuratively!
  • And, of course, an attractive remuneration package.

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 2 jours

Description

Bedrijfsdetails

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product.

Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.

Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streve naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanbieden, zonder uitzondering.

Functie

Als Service Coordinator ben je verantwoordelijk voor de efficiënte coördinatie van activiteiten binnen de service afdeling met betrekking tot het professioneel gamma.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van Key Accounts en dealers aan wie je adequate en professionele oplossingen biedt.
  • Samen met je collega waak je over de uitvoering van pre-delivery inspections (PDI's), reparatie- en/of onderhoudsopdrachten (cases) en onderhoudscontracten. Hierbij stuur je een klein team aan van on-site techniekers en/of monteurs in de werkplaats.
  • Je bereidt de service opdrachten voor van planning (dispatching) tot oplevering en waakt over de kwaliteit van de dienstverlening. Je garandeert dat de werkzaamheden conform de processen van de afdeling en/of klantenafspraken gebeuren.
  • Op dagelijkse basis instrueer je jouw team volgens prioriteit zodat de gewenste resultaten op korte en lange termijn worden behaald.
  • Je signaleert verkoop- en serviceopportuniteiten.
  • Je rapporteert aan de Service Manager.

Profiel

  • In bezit van een hoger diploma met kennis van service gerichte processen
  • Medior profiel met minimum 3 jaar ervaring in een technische omgeving
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans in woord en geschrift
  • Proactieve en ondernemende instelling
  • Grote affiniteit met techniek
  • Communicatief vaardig met sterke people skills
  • Kennis van een B2B omgeving is een pro
  • Ervaring in CRM-systeem (Microsoft Dynamics) en SAP is een pro

Aanbod

  • Vast dienstverband
  • Marktconform salarispakket inclusief bedrijfswagen
  • Een stimulerende werksfeer met aandacht voor flexibiliteit, vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid.

Talen

Nederlands : Zeer goed in woord en geschrift

Frans en Engels : Vlotte kennis in woord en geschrift