Emplois les plus populaires

À proximité zonhoven, limbourg
1500Emplois trouvés

1500 Emplois trouvés  À proximité zonhoven, limbourg

T
T

Community, Events & Operations Intern

The Student Hotel

Maastricht, LI
Il y a 19 jours
Maastricht, LI
Il y a 19 jours

To create an ultimate TSH experience, we’re looking for a Community, Events & Operations Intern to join our on-site operational team. 


Under the supervision of the events, community & partnerships manager (TSH Connector), you’ll have the opportunity to help set up a wide range of events and activities for our vibrant student communities locally and across Europe, assist with new and existing brand partnerships and play a key role in the day-today operations of The Student Hotel in Maastricht. 


We are looking for Community, Events & Operations Intern to start by February 2021 for a period of 5 months or longer.


Why TSH rules

At The Student Hotel, our mission is to create an inspiring space for adventure seekers, entrepreneurs, students or locals to discover their purpose and change the world. Whether they stay for one night, a month or year, we offer the perks of stylish student and co-living accommodation, hotel rooms, co-working spaces, meeting and events and so much more within a vibrant, international community and beautiful, bold design.

Biggest challenge and WHY do we need you?

As our hotels expand across Europe, so will the number of brand partnerships and our vibrant international community, and we’ll need you across it all to ensure we’re working as effectively as possible.


You’ll be working alongside our Connectors to help position TSH as the true local hotspot for Maastricht, attract a local network of influencers and change-makers to join us and assist with ongoing programs. You’ll be working amongst our student community, playing a key role in helping to maintain the student spirit and, with selected partners, to build, activate and engage these communities through great creative experiences in multiple locations that grow brand awareness.


What will you be doing to make that happen?

You’re the leader of the pack, the hands-on party starter and the shoulder to laugh and cry on, so you must feel comfortable in the middle of the actions! You’re open, approachable and people person with hands-on mentality and a structured way of working.


Responsibilities:

  • Organize events and meetings for – and together with – our student community.
  • Events and operations development: create event reports, maintain Connector data, implement internal events calendar, create event briefings.
  • Research different content and partner companies, community partners and event partners.
  • Develop and improve the Connector program workflow
  • Create content and schedule for social media channels across all hotel products (TSH Collab/The Commons/Hotel).
  • Design posters, flyers and other promo materials.
  • Develop creative partnership proposals with the Connector
  • Lead and manage all student shared kitchen meetings
  • Support student enquiries, front office and hotel tours.
  • Actively connect our student community to our co-working community
X
X

Calculator

Xelvin B.V.

ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
Organisatie De organisatie behoort tot een van de grootste installatiebedrijven in Nederland en staan bekend om het groot maar toch klein en lokaal karakter. Met rond de 650 werknemers draagt de organisatie bij aan de realisatie en het onderhoud aan gebouw gebonden installaties op het gebied van licht, lucht, water, data, energie en veiligheid.

Functiebeschrijving Als calculator werk je intensief samen binnen een projectteam. Samen met het projectteam bepaal de kostprijs van de te realiseren installaties volgens contractuele vraagspecificatie van projecten. Daarnaast beoordeel je offertes en adviseert leveranciers op kostenbewuste uitvoeringsmethoden.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

X
X

Technisch Tekenaar

Xelvin B.V.

ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
Organisatie De organisatie is verdeeld over Nederland en België en is gevormd door een groep van 12 bedrijven. Al deze bedrijven hebben hun eigen specialisme op het gebied van ventilatie.

Functiebeschrijving Als technisch tekenaar ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van technische ontwerpen voor ventilatiesystemen. Je werkt ontwerpen uit in AutoCAD en Revit en zet ze om naar uitvoerings- en detailtekeningen. Je werkt zowel zelfstandig als met een team waarbij jij je eigen creativiteit en vindingrijkheid kan inzetten om zo tot een passend ontwerp te komen voor de klant.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

X
X

Junior Calculator

Xelvin B.V.

ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
Organisatie De organisatie is verdeeld over Nederland en België en is gevormd door een groep van 12 bedrijven. Al deze bedrijven hebben hun eigen specialisme op het gebied van ventilatie.

Functiebeschrijving Als junior calculator ontwerp je de ventilatiesystemen, maak je de calculaties en breng je offertes uit van de projecten. Dit doe je gezamenlijk met een calculatieteam die landelijk werkt aan zowel kleinschalige projecten als de grootste woningbouwprojecten in Nederland. De ontwerpen vormen de basis voor de projecten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

E
E

Merchandise Planner

Euro Shoe Group

Beringen, Limburg
Il y a 13 jours
Beringen, Limburg
Il y a 13 jours

Bedrijfsdetails

Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.

Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.

We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.

Functie

Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):

Merchandise Planner

Wat verwachten we van jou?

  • Je analyseert de verkoopgegevens en detecteert welke elementen (prijspunt, winkelpunt, assortiment, kleur, stijl, …) van een artikel een ‘topper’ maken. Je zet alles in beweging opdat de artikelen hun volle verkooppotentieel bereiken: welk assortiment, in welke aantallen, waar en wanneer.
  • Je rapporteert continu en eenduidig over de voorraden en zet ze af t.o.v. de normvoorraden per productgroep, verkoopresultaten, doorverkoop, vulgraad, … en je interpreteert deze data.
  • Je maakt een raamwerk t.b.v. het budget van de in te kopen artikelen op per productgroep en houdt hierbij rekening met de verkoopcijfers, trends, openingen en sluitingen van winkels, de verschillende winkelconcepten en de voorraden.
  • Je leidt en werkt mee aan grote en kleine projecten die leiden tot waarde voor de Bristol klanten alsook tot eenvoudig werken of operationele excellentie. Dit gaat van een analyse van een productgroep, over procesverbeteringen, tot het vormgeven van een planningssysteem voor de automatische verdeling en herbevoorrading of het ontwikkelen van een geïntegreerde en visueel sterke rapportagetool m.b.t. tot verkoop en voorraden.
  • Je rapporteert aan de Merchandise Manager en werkt samen met andere Merchandise Planners en Allocators.
  • Je voornaamste stakeholders zijn de managers van inkoop, sales en logistiek.

Profiel

Wie ben je?

  • Je bent een besluitvaardige analist, die retail begrijpt en cijfermatig en commercieel sterk is.
  • Je behaalde minimaal een Academische Bachelor in een economische, ICT- of logistieke richting en hebt reeds enkele jaren ervaring in een analytische functie.
  • Je werkt vlot met MS Office, waarbij je excelleert in Excel, en je hebt ervaring met ERP-systemen. Wij werken met SAP.
  • Je beheerst het NL/EN; FR is handig voor onze winkels in Wallonië.
  • Je hebt een sterk doorzicht in processen en hebt een ERP-systeem mee opgezet en geïmplementeerd.
  • Plannen & organiseren en voortgangscontrole zijn nodig in je dagelijkse activiteiten en voor het projectmanagement
  • Jouw proactieve en oplossingsgerichte aanpak geven blijk van jouw zin in voortdurende verbetering, innovatie en veranderbereidheid.
  • Je werkt zorgvuldig t.b.v. een juiste besluitvorming, ook als het druk is.
  • Ons team kenmerkt zich door spontaniteit, samenhang en samenspel, dus ook jij bent een teamplayer en overlegt graag met anderen binnen en buiten het team.

Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

Lees dan even verder…

Aanbod

Wat hebben wij je te bieden?

  • Uitdaging en afwisseling. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen.
  • Je krijgt van de ‘Work hard, play hard’ spirit. Je komt terecht in een ervaren en hecht team. Jouw collega’s zorgen er voor dat je je heel snel thuis voelt.
  • Een werkregime afgestemd op jouw noden – we geven jou de mogelijkheid om jouw fulltime job te combineren met een systeem van glijtijden en thuiswerk.
  • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets en met de fiets komen werken, brengt je naast de ontspanning, een fietsvergoeding.

Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

X
X

Quality Engineer

Xelvin B.V.

MAASTRICHT-AIRPORT, LI
Il y a 6 jours
MAASTRICHT-AIRPORT, LI
Il y a 6 jours

Functiebeschrijving Ben jij het kloppende hart van een project-proces? Vind jij het belangrijk je kwalitatieve stempel op een project te drukken? Wil jij bijdragen aan de productie van duurzame producten van de mens? Kom dan bij Xelvin werken en wij zorgen voor een stabiel en perspectiefvol vervolg van je carrière.
Wij zoeken een Quality Engineer om bij te dragen aan de kwaliteit van projecten om duurzame producten te maken die Nederland helpen te verduurzamen.
Wat zijn jouw werkzaamheden als Quality Engineer?

  • Je bent verantwoordelijk voor de laatste "go" voordat een project start;
  • Met jouw specialistische kennis en kunde begeleid jij het hele project van A tot Z;
  • Je stelt hoge eisen aan kwaliteit;
  • Je krijgt energie om met 5 verschillende afdelingen gecontinueerd overleg te plegen om een project succesvol af te ronden.

Functie-eisen Om succesvol te kunnen zijn in deze functie verwachten wij:

  • HBO opleiding in Technische bedrijfskunde of een aanverwante richting;
  • Ervaring binnen een kwaliteitsafdeling in de industrie of metaal ;
  • Dat je projecten kunt overzien, bijsturen en afronden .
    Xelvin hecht waarde aan goed werkgeverschap. Wij bieden je vastigheid, stabiliteit en fun. De salarisrange voor deze functie ligt tussen de € 2.500 en € 4.500. Wij faciliteren een 24/7 ongevallenverzekering, collectieve ziektekostenverzekeringskorting, een aanbreng-bonus en informele activiteiten. Extra benodigdheden voor het uitvoeren van je functie worden door ons verstrekt. Wil je een van je competenties ontwikkelen? Dan investeren wij graag in een cursus of training. Wat betreft jouw toekomst, wij betalen 2/3e van je pensioen premie en jij de rest.
    Hoe nu verder?
    Is jouw interesse gewekt? Neem dan contact op met ons via de contactgegevens om te sparren over deze mogelijkheid. Wij hopen jouw graag snel te mogen verwelkomen!

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Markus Schmidt , telefoonnummer 043-2041017 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.schmidt@xelvin.nl.

X
X

PLC Software Engineer

Xelvin B.V.

MAASTRICHT-AIRPORT, LI
Il y a 6 jours
MAASTRICHT-AIRPORT, LI
Il y a 6 jours

Functiebeschrijving Ontwikkel en programmeer jij dé belangrijkste software van een machines en processen? Krijg jij energie ervan als machines en processen lopen zoals jij dit wil? Wil jij bijdragen aan de productie van producten welke de eerste levensbehoefte van de mens zijn? Kom dan bij Xelvin werken en wij zorgen voor een stabiel en perspectiefvol vervolg van je carrière.
Wij zoeken een PLC/Software Engineer om bij te dragen aan de continuering van machines en automatiseringsprocessen om producten te maken die deel uitmaken van de eerste levensbehoefte van de mens.
Wat zijn jouw werkzaamheden als PLC/Software Engineer?

  • Je bent verantwoordelijk voor het programmeren en configureren van PLC software besturingen;
  • Signaleren, verhelpen en rapporteren van problemen op het gebied van besturing en human machine interface;
  • Opstellen, controleren en/of reviseren van technische en functionele documentatie.

Functie-eisen Om succesvol te kunnen zijn in deze functie verwachten wij:

  • HBO opleiding in Elektrotechniek of een aanverwante richting;
  • Ervaring binnen een machinebouw of procesomgeving ;
  • Ervaring met PLC techniek.

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Markus Schmidt , telefoonnummer 043-2041017 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.schmidt@xelvin.nl.

X
X

Werkvoorbereider W beheer & onderhoud

Xelvin B.V.

ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
ITTERVOORT, LI
Il y a 6 jours
Organisatie De organisatie behoort tot een van de grootste installatiebedrijven in Nederland en staan bekend om het groot maar toch klein en lokaal karakter. Met rond de 650 werknemers draagt de organisatie bij aan de realisatie en het onderhoud aan gebouw gebonden installaties op het gebied van licht, lucht, water, data, energie en veiligheid.

Functiebeschrijving Als Werkvoorbereider Beheer & Onderhoud heb je een veelzijdige rol. Je bent de spin in het web tijdens de voorbereiding en je ondersteunt de uitvoering. Je hebt ervaring en affiniteit met werktuigbouwkunde en onderhoud contacten met verschillende partijen.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

L
L

Boekhouder - starterpositie masterniveau

Le Grand & Associates

Hasselt, Limburg
Il y a 1 jour
Hasselt, Limburg
Il y a 1 jour

Je hebt een diploma binnen een economische of financiële richting op zak? Je bent gebeten door cijfers en bent iemand met zin voor verantwoordelijkheid en oog voor detail? Je werkt bovendien graag zelfstandig? Ideaal want deze functie laat jou toe volledig autonoom te werken. Solliciteer snel en kom meer te weten!

Voor een familiebedrijf actief in de detailhandel en gelegen in Limburg zijn we op zoek naar een Boekhouder A tot Z. Het bedrijf werkt op internationaal niveau. Als financieel verantwoordelijke zal je instaan voor de volledige algemene boekhouding van 3 vennootschappen. Naast de ruime kantoorruimte kan de onderneming uitpakken met een mooi uitgebouwde showroom

Taakomschrijving

  • Boeken van betalingen en facturen;
  • Versturen van aanmaningen naar klanten;
  • Voorbereiden en afsluiten van de jaarrekening;
  • Uitbetalen van de lonen;
  • Indienen van periodieke Btw-aangiften en Intrastat-aangiften;
  • Verwerken van boekhouding in ERP-systeem Navision;
  • Ad hoc opdrachten naarmate expertise toeneemt.

    Profiel

  • Je beschikt over masterdiploma TEW, handelsingenieur of gelijkwaardig.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring binnen een financiële rol.
  • Je bent proactief, communicatief en durft vragen te stellen.

    Aanbod

  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
  • Het eerder beperkt team zorgt ervoor dat je snel kan schakelen en je al snel medezeggenschap krijgt in de financiële processen.
  • Een stabiele omgeving die jou de kans geeft om een carrière uit te bouwen op lange termijn.
  • Een gevarieerde, autonome job waar je jouw competenties verder ontwikkelt.
  • Je komt terecht in een kleine onderneming waar een familiale en vlakke structuur heerst. Een cultuur van geven en nemen zolang jouw werkgever op jou kan rekenen.
  • Een rustige, filevrije omgeving én een ruime privé parking gelegen naast het bedrijf.
  • Je kan rekenen op de nodige ondersteuning en een goede inwerkperiode.  

     

    Herken je jezelf in deze jobomschrijving en/of wens je meer informatie? Stuur dan snel een mailtje naar finance@legrand-associates.com

    Deze vacature wordt beheerd door Anneleen en Hélène (ref HDJ12612c)

     

    Niet de job waar je momenteel naar op zoek bent? Neem contact op met een van onze consultants en dan gaan we samen op zoek naar een geschikte opportuniteit.


  • E
    E

    Finance Business Manager

    Euro Shoe Group

    Beringen, Limburg
    Il y a 3 jours
    Beringen, Limburg
    Il y a 3 jours

    Bedrijfsdetails

    Bristol is niet meer weg te denken uit de Retail markt in België en Nederland. We richten ons op budgetvriendelijke schoenen, kleding en accessoires, verkrijgbaar in maar liefst 200 filialen. Onze winkels staan garant voor onvervalste winkelfun voor de hele familie.

    Ter versteviging van het Finance Team gaat Bristol gaat op zoek naar (m/v/x)

    FINANCE BUSINESS MANAGER

    Jouw uitdagingen?

    • Het opzetten van een Finance Business Partnership.
    • Jouw klanten zijn alle interne afdelingen en onze filialen. Samen met je team vorm je de link tussen Finance en de rest van de organisatie.
    • Jouw team zorgt er niet alleen voor dat de organisatie beschikt over de nodige cijfers en rapportages, jullie zijn volwaardige partners en coaches voor wat betreft interpretatie en bijsturing.
    • Je weet als geen ander hoe je risico’s zichtbaar kan maken en interpreteren en je bent wat dat betreft de waakhond én steun voor de andere afdelingen. Indien nodig stap je bij probleemsituaties mee het veld in voor onderzoek en bijsturing.
    • Je zorgt, samen met je team, voor de maandelijkse Financial Reporting Packages.
    • Samen met de CFO werk je mee aan de financiële onderbouw van het Businessplan. Je denkt mee over op te volgen kpi’s en de manier waarop deze efficiënt en doeltreffend kunnen gerapporteerd worden.
    • Te allen tijde waak je erover dat dit allemaal ‘lean’ gebeurt.

    Wie ben je ?

    • Je hebt een Master diploma in een economische of financiële richting.
    • Je hebt 5 jaar of meer in een gelijkaardige financiële functie gewerkt.
    • Je hebt een sterk analytisch vermogen, ziet verbanden, bent resultaatgericht en positief kritisch.
    • Je bent een systeembouwer. Jij hebt niet een kant en klaar systeem nodig om in te functioneren, jij bouwt het gewoon zelf.
    • Je bent een echte people manager: actief luisteren, feedback geven, mensen ruimte geven om te groeien maar ook confronteren zitten helemaal in jouw DNA.
    • Je bent vertrouwd met change en change management
    • Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend.
    • Je bent leergierig en hebt de ambitie om te groeien in je job.

    Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

    Lees dan even verder…

    Wat hebben wij jou te bieden ?

    • Uitdaging en afwisseling - Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen. Je krijgt van ons de kans om jouw kennis toe te passen én uit te breiden.
    • Een werkregime afgestemd op jouw noden – Bristol werkt met een regime van flexibele arbeidstijd en we bieden de mogelijkheid tot thuiswerk aan.
    • Door het aanbieden van opleidingen zorgen we ervoor dat je jezelf kan ontplooien en dat je nog straffer wordt in je vak.
    • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, gsm, groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets, met de fiets komen werken wordt gepromoot door een fietsvergoeding.

    Enthousiast ? We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

    Date de publication

    Il y a 19 jours

    Description

    To create an ultimate TSH experience, we’re looking for a Community, Events & Operations Intern to join our on-site operational team. 


    Under the supervision of the events, community & partnerships manager (TSH Connector), you’ll have the opportunity to help set up a wide range of events and activities for our vibrant student communities locally and across Europe, assist with new and existing brand partnerships and play a key role in the day-today operations of The Student Hotel in Maastricht. 


    We are looking for Community, Events & Operations Intern to start by February 2021 for a period of 5 months or longer.


    Why TSH rules

    At The Student Hotel, our mission is to create an inspiring space for adventure seekers, entrepreneurs, students or locals to discover their purpose and change the world. Whether they stay for one night, a month or year, we offer the perks of stylish student and co-living accommodation, hotel rooms, co-working spaces, meeting and events and so much more within a vibrant, international community and beautiful, bold design.

    Biggest challenge and WHY do we need you?

    As our hotels expand across Europe, so will the number of brand partnerships and our vibrant international community, and we’ll need you across it all to ensure we’re working as effectively as possible.


    You’ll be working alongside our Connectors to help position TSH as the true local hotspot for Maastricht, attract a local network of influencers and change-makers to join us and assist with ongoing programs. You’ll be working amongst our student community, playing a key role in helping to maintain the student spirit and, with selected partners, to build, activate and engage these communities through great creative experiences in multiple locations that grow brand awareness. 


    What will you be doing to make that happen?

    You’re the leader of the pack, the hands-on party starter and the shoulder to laugh and cry on, so you must feel comfortable in the middle of the actions! You’re open, approachable and people person with hands-on mentality and a structured way of working.


    Responsibilities:

    • Organize events and meetings for – and together with – our student community.
    • Events and operations development: create event reports, maintain Connector data, implement internal events calendar, create event briefings.
    • Research different content and partner companies, community partners and event partners.
    • Develop and improve the Connector program workflow
    • Create content and schedule for social media channels across all hotel products (TSH Collab/The Commons/Hotel).
    • Design posters, flyers and other promo materials.
    • Develop creative partnership proposals with the Connector
    • Lead and manage all student shared kitchen meetings
    • Support student enquiries, front office and hotel tours.
    • Actively connect our student community to our co-working community
    Source: The Student Hotel