Emplois les plus populaires

À proximité westerlo, anvers
2177Emplois trouvés

2177 Emplois trouvés  À proximité westerlo, anvers

C
C

Processpecialist

Covetrus Belgie

Paal, Limburg
Il y a 12 jours
Paal, Limburg
Il y a 12 jours
Over Covetrus
Covetrus NV is toonaangevend in de distributie van diergeneesmiddelen, petfood en diverse andere producten voor gebruik in de dierenartsenpraktijk.
Als groothandelaar-verdeler leveren wij aan meer dan 3.000 klanten in België. Covetrus is wereldwijd marktleider op het gebied van diergezondheid. Het welzijn van dieren en diegenen die hen verzorgen is onze passie.
We bieden dierenartsen naast ons ruim aanbod diergeneeskundige producten ook nieuwe technologieën en diensten aan om hun praktijkprestaties te optimaliseren.
 
 
Voor onze vestiging in Beringen zijn wij op zoek naar een fulltime:
 
 
Processpecialist M/V

 

In deze functie ben je betrokken bij het definiëren en implementeren van nieuwe en verbeteringsprocessen in SAP en ondersteunende applicaties. Je helpt afdelingen binnen Covetrus om tot een resultaat of beslissing te komen waarvoor iedereen de verantwoordelijkheid op zich neemt en zich volledig inzet. Je helpt de afdelingen door structuur aan te brengen in een proces dat coöperatieve besluitvorming mogelijk maakt.
Jouw belangrijkste taken als Processpecialist zijn:

  • Fungeren als facilitator tussen de organisatie, het management team en het projectteam;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om ondersteuning te bieden, nieuwe zakelijke kansen te verkennen, problemen of klachten op te lossen, verbeterinitiatieven te coördineren en uit te voeren, …die leiden tot kostenbesparingen en margeverbetering;
  • Signaleren van problemen, opsporen van mogelijke oorzaken, zoeken en onderzoeken van belangrijke gegevens. Verbanden leggen tussen gegevens om de oorzaak van problemen te vinden. In staat zijn om complexe vraagstukken of moeilijke situaties te analyseren en oorzaak en gevolg te onderkennen;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om initiatieven voor continue verbetering op te zetten en uit te voeren en zo operationele uitmuntendheid en klanttevredenheid te stimuleren;
  • Ondersteunen van de afdelingen om functionele wensen en eisen in kaart te brengen, te prioritiseren en te transformeren in begrijpbare business requirements en acceptatie-criteria, dit in lijn met de korte- en lange termijn doelstelling van het bedrijf;
  • Ontwikkel lean tracking tools, communicatieprocessen, monitor de KPI’s en rapporteer voortgang aan de stakeholders;
  • Op termijn meewerken aan en het uitvoeren van een lean visie, strategieën en initiatieven die continue verbetering, cultuurtransformatie en kostenbesparingen opleveren.

Jouw profiel:
  • Je hebt een Bachelor diploma of gelijkgesteld door minimum 3 jaar werkervaring binnen Supply Chain;
  • Ervaring in een customer focused supply chain en transport omgeving;
  • Sterk projectmanagement, vastberaden, consistent en daadkrachtig in de uitvoering van je taken;
  • Analytisch, oplossingsgerichte persoonlijkheid met aandacht voor het totaalproces;
  • Vermogen om snel sterke relaties te ontwikkelen;
  • Uitstekende communicatievaardigheden, je kan de betekenis van gegevens uitleggen op een manier die gemakkelijk door anderen kan worden begrepen en zorgt voor buy-in op alle niveaus;
  • Een hands-on teamplayer;
  • Sterke computervaardigheden (SAP, SalesForce, Tableau, MS-Office);
  • Je beheerst vlot de Nederlandse, Franse en Engelse taal.

Wat biedt Covetrus jou?
  • Een zelfstandige, uitdagende en afwisselende fulltime job in een stabiel en snel evoluerend internationaal bedrijf;
  • Een flexibel uurrooster met glijdende werkuren zonder collectief verlof;
  • Uitzicht op het lange termijn project S4Hana;
  • Een competitief salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, laptop en smartphone;
  • Een leuke, informele werkomgeving waarin je jezelf helemaal kan ontwikkelen;
  • De koffie is gratis, evenals een stuk fruit of tas soep.

Solliciteren op de functie van Processpecialist
Mail zo snel mogelijk en uiterlijk voor 19 februari jouw CV, foto en motivatiebrief via onze sollicitatiepagina.
Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met 

nancy.diels@covetrus.com

.

Prospectie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

E
E

Merchandise Planner

Euro Shoe Group

Beringen, Limburg
Il y a 4 jours
Beringen, Limburg
Il y a 4 jours

Bedrijfsdetails

Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.

Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.

We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.

Functie

Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):

Merchandise Planner

Wat verwachten we van jou?

  • Je analyseert de verkoopgegevens en detecteert welke elementen (prijspunt, winkelpunt, assortiment, kleur, stijl, …) van een artikel een ‘topper’ maken. Je zet alles in beweging opdat de artikelen hun volle verkooppotentieel bereiken: welk assortiment, in welke aantallen, waar en wanneer.
  • Je rapporteert continu en eenduidig over de voorraden en zet ze af t.o.v. de normvoorraden per productgroep, verkoopresultaten, doorverkoop, vulgraad, … en je interpreteert deze data.
  • Je maakt een raamwerk t.b.v. het budget van de in te kopen artikelen op per productgroep en houdt hierbij rekening met de verkoopcijfers, trends, openingen en sluitingen van winkels, de verschillende winkelconcepten en de voorraden.
  • Je leidt en werkt mee aan grote en kleine projecten die leiden tot waarde voor de Bristol klanten alsook tot eenvoudig werken of operationele excellentie. Dit gaat van een analyse van een productgroep, over procesverbeteringen, tot het vormgeven van een planningssysteem voor de automatische verdeling en herbevoorrading of het ontwikkelen van een geïntegreerde en visueel sterke rapportagetool m.b.t. tot verkoop en voorraden.
  • Je rapporteert aan de Merchandise Manager en werkt samen met andere Merchandise Planners en Allocators.
  • Je voornaamste stakeholders zijn de managers van inkoop, sales en logistiek.

Profiel

Wie ben je?

  • Je bent een besluitvaardige analist, die retail begrijpt en cijfermatig en commercieel sterk is.
  • Je behaalde minimaal een Academische Bachelor in een economische, ICT- of logistieke richting en hebt reeds enkele jaren ervaring in een analytische functie.
  • Je werkt vlot met MS Office, waarbij je excelleert in Excel, en je hebt ervaring met ERP-systemen. Wij werken met SAP.
  • Je beheerst het NL/EN; FR is handig voor onze winkels in Wallonië.
  • Je hebt een sterk doorzicht in processen en hebt een ERP-systeem mee opgezet en geïmplementeerd.
  • Plannen & organiseren en voortgangscontrole zijn nodig in je dagelijkse activiteiten en voor het projectmanagement
  • Jouw proactieve en oplossingsgerichte aanpak geven blijk van jouw zin in voortdurende verbetering, innovatie en veranderbereidheid.
  • Je werkt zorgvuldig t.b.v. een juiste besluitvorming, ook als het druk is.
  • Ons team kenmerkt zich door spontaniteit, samenhang en samenspel, dus ook jij bent een teamplayer en overlegt graag met anderen binnen en buiten het team.

Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

Lees dan even verder…

Aanbod

Wat hebben wij je te bieden?

  • Uitdaging en afwisseling. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen.
  • Je krijgt van de ‘Work hard, play hard’ spirit. Je komt terecht in een ervaren en hecht team. Jouw collega’s zorgen er voor dat je je heel snel thuis voelt.
  • Een werkregime afgestemd op jouw noden – we geven jou de mogelijkheid om jouw fulltime job te combineren met een systeem van glijtijden en thuiswerk.
  • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets en met de fiets komen werken, brengt je naast de ontspanning, een fietsvergoeding.

Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

P
P

Junior Accountant (Regio Kempen)

Page Personnel Belgium

Westerlo, Antwerp
Il y a 13 jours
Westerlo, Antwerp
Il y a 13 jours

Een gevarieerde job als Junior Accountant met concrete doorgroeimogelijkheden in een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor in de Kempen.
Bedrijfsomschrijving
Onze cliënt, een modern en gedigitaliseerd boekhoudkantoor gelegen in de regio Kempen, is op zoek naar een Junior Accountant ter versterking van het kantoor. Het kantoor staat voor een persoonlijke begeleiding en opleiding met een concreet doorgroeipad.
Omschrijving
Als Junior Accountant zal je verantwoordelijk zijn voor het volgende takenpakket:
  • Het inboeken van aan- en verkoopfacturen en controle voeren over de reeds geboekte zaken door de cliënt en de boekhoudsoftware
  • Het voorbereiden van de BTW-aangifte
  • Het opstellen van de tussentijdse balansen
  • Het voorbereiden van de aangifte Personen- en Vennootschapsbelasting
  • Het opstellen van de jaarrekening in samenwerking met de ervaren collega's

Je doet stelselmatig ervaring op en neemt telkens meer verantwoordelijkheid over de bovenstaande taken in samenwerking met en gecoacht door ervaren collega's.
Profiel van kandidaat
  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma Accountancy
  • Je beschikt over een eerste stage- of werkervaring in de boekhouding of je hebt een grote passie voor cijfers
  • Je werkt gestructureerd, accuraat en resultaatgericht
  • Je kan vlot overweg met courante (boekhoudsoftware)
  • Je communiceert proactief en bent service gericht
  • Je werkt graag samen met een enthousiast team van collega's

Aanbod
  • Een functie als Junior Accountant in een gedigitaliseerd kantoor
  • Een concrete opleiding/begeleiding met concreet doorgroeipad
  • Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Actieve ondersteuning van bijscholingen
  • Een modern kantoor met enthousiaste collega's

R
R

Transport- en Customer Service medewerker

Reynaers Aluminium

Duffel, Antwerp
Il y a 13 jours
Duffel, Antwerp
Il y a 13 jours

Bedrijfsdetails

Bij Reynaers Aluminium kom je terecht bij dé specialist in het ontwikkelen en in de markt zetten van geavanceerde en duurzame aluminiumoplossingen voor architectuur toepassingen. Partners over heel de wereld verwerken al meer dan 50 jaar de oplossingen van het Belgische familiebedrijf tot mooie ramen, deuren en gevelsystemen. Met 2200 werknemers in meer dan 40 verschillende landen en een jaaromzet van 580 miljoen euro (2019) ben je tegelijk zeker van een internationale omgeving met een hoog ambitieniveau.

Jouw werkplek in België is de Reynaers Campus in Duffel, het hoofdkantoor van Reynaers. De Campus huisvest niet alleen kantoren, je vindt er onder andere ook een Technology Centre, Training Centre, 62 000 m2 magazijnen en een virtual reality ontmoetingsruimte voor partners.

Together for Better is ons motto. We gaan met onze diensten heel ver in de ondersteuning van klanten, architecten en investeerders. Met onze open en proactieve samenwerkingen kunnen we de hoogste standaarden realiseren en samen de beste resultaten behalen in elk project, groot of klein.

Functie

Transportplanning (75%)

  • Je staat in voor het plannen, -en opvolgen van alle uitgaande transporten rekening houdende met de vooropgestelde levertermijnen. De planning betreft zowel baan-, zee-, en luchtvracht.
  • Je hebt veel interactie met de collega’s van customer service, de teamleaders in het magazijn en met de verschillende transporteurs. Hierdoor krijg je voeling met de praktijk en heb je een gevarieerde job.
  • Je grijpt tijdig in wanneer de planning in het gedrang komt.
  • Je begeleidt prijs-aanvragen voor overzees transport om zo de partner met de beste prijs-kwaliteit te selecteren.
  • Je zorgt voor een correcte opvolging van de facturen.

Customer Service Export (25%)

  • Je bent hét aanspreekpunt in België voor je collega’s in het buitenland. Als SPOC help je hen verder met commerciële en operationele vragen. Je denkt daarbij proactief en commercieel mee en je zoekt actief naar oplossingen voor eventuele uitdagingen die zich stellen.
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van de orders en je verzekert een degelijke opvolging.
  • Je houdt je collega’s in het buitenland op de hoogte van de levertermijnen.
  • Om je rol als interne partner van de klant correct te kunnen spelen, houd je voeling met de verschillende interne departementen. Je houdt jezelf actief op de hoogte en je zorgt ervoor dat je weet bij wie je terecht kan.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma en kan een eerste ervaring voorleggen als transportplanner. Ervaring met gevarengoed is een plus.
  • Je bent een krak in plannen, organiseren en gestructureerd werken.
  • Je bent positief en proactief ingesteld, je denkt in oplossingen, niet in beperkingen.
  • Drukte schrikt je niet af; je kan prioriteiten stellen en snel schakelen tussen verschillende taken.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels. Kennis van Frans of een andere Europese taal is een plus. Je kan vlot overweg met MS Office.

Aanbod

Je komt terecht bij dé specialist in aluminiumtoepassingen. We maken volop de switch naar Industrie 4.0. en met digitale hulpmiddelen helpen we onze klanten om hetzelfde te doen.


Wij garanderen:

  • Een aangename en dynamische werksfeer met elke dag een nieuwe uitdaging.
  • De mogelijkheid om je stempel te drukken op de toekomst, bij een maatschappelijk verantwoord bedrijf, dat de kaart trekt van innovatie en digitale technologie.
  • De kans om jezelf te ontplooien en om professionele opleidingen te volgen.
  • Een competitief loon en tal van extralegale voordelen, in ruil voor je expertise en inzet.
  • Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen.
M
M

Senior Operations & Distribution Lead

Michael Page Belgium

Westerlo, Antwerp
Il y a 5 jours
Westerlo, Antwerp
Il y a 5 jours

Covering all Supply Chain Management/Distribution activities such as warehousing, inventory and logistics for the EMEA region on a B2B and B2C level.
Bedrijfsomschrijving
Our client is a multinational manufacturing company, known for its high quality cosmetic products. Being distributed in over 130 countries, they became a true icon during the past decades.
Omschrijving
You will be covering all Supply Chain Management/Distribution activities such as warehousing, inventory and logistics (inbound and outbound) for the EMEA region on a B2B and B2C level.
This responsibility will be translated into 3 main pillars:
Strategy:
  • Transfer a clear vision and strategy, aligned with the companies' DNA in order to grow.
  • Create synergies between brands, business and supply chain. By extension, lead the development of S&OP processes.
  • Conduct research for future investments and infrastructures.

Operational excellence:
  • Take guidance to implement corporate structures that assure timely processing coordinated with the forecasts.
  • Analyze current supply chain processes and detect continuous improvement opportunities.
  • Ensure daily operations are managed in line within the defined KPIs and in a cost conscious mindset.
  • Translate bottlenecks into concrete actions.

People management and team spirit:
  • Manage, coach and inspire 5 direct reports (up to 150 indirect reports).
  • Communicate with different internal and external stakeholders.
  • Work on sustainable partnerships.
  • Provide training materials and control budgets.

Profiel van kandidaat
  • Master's Degree in Logistics, Supply Chain or equivalent.
  • At least 10 years of experience in a similar position.
  • A background in an international environment and omnichannel (online and offline) knowledge are a must.
  • A strong people management track record.
  • The ability to make strategical decisions and strive for operational excellence.
  • Excellent communication skills and a dynamic personality.
  • Stress resistance and ability to anticipate on a quick but thoughtful way.
  • Hands-on mentality and motivation to take action.
  • Fluently Dutch and English speaking.

Aanbod
  • A competitive salary + bonus and additionally a complete package of fringe benefits.
  • You will be part of a company that offers the opportunity to grow in your career and on a personal level.
V
V

GEZOCHT: Functioneel Analist in Antwerpen

V-IT

Laakdal, Antwerp
Il y a 30+ jours
Laakdal, Antwerp
Il y a 30+ jours
V-IT is voor een van haar klanten in Antwerpen op zoek naar een Functioneel Analist.
Contract – 6 months rolling
Professional Requirements
  • English
  • Agile Methodology or Framework
  • Readiness to travel in Belgium and potentially abroad
S
S

Supervisor Warehouse

Square City

Laakdal, Limburg
Il y a 18 jours
Laakdal, Limburg
Il y a 18 jours
Square City werkt als trusted advisor voor profielen in de logistiek supply chain. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als logistieke selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Voor een internationale logistieke speler in de markt, met een sterke organische groei, zoeken wij een Supervisor Warehouse. Kom jij dit grote team versterken?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je bent verantwoordelijk voor het borgen van operaties door middel van het managen van interne en externe KPI's (SQCDP) en het coachen van je teamleden.
  • Je staat als leidinggevende boven je teamleden en bent samen met hen verantwoordelijk voor het aansturen van je team.
  • Je treedt in overleg met de planningsafdeling, collega supervisors, operations manager en diverse interne ondersteunende diensten om de operaties te optimaliseren.
  • Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous-improvement-cultuur.
  • Je bewaakt over de veiligheidsregels om de medewerkers proactiever te laten meewerken aan een sterk veiligheidsbeleid.
  • Je wordt bij opstart van de klant tewerkgesteld in dagshift. Bij effectieve opstart van de klant wordt er overgeschakeld naar twee ploegen.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je hebt ervaring als leidinggevende en weet hoe je een team moet vormen en motiveren om samen naar een doel te werken.
  • Je kan de operationele KPI's vertalen naar een efficiënte werkwijze op de vloer en de borging ervan garandeert.
  • Je bent vlot in het opmaken van rapporten in Excel, het omgaan met een warenhousemanagementsysteem en werken met MS Office toepassingen.
  • Je bent zelfstandig, gedreven en probleemoplossend ingesteld!
Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je krijgt een competitief salaris en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. 
  • Je kom terecht bij een stabiele en financieel gezonde werkgever.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving met veel opties.
S
S

Foreman Warehouse

Square City

Laakdal, Limburg
Il y a 18 jours
Laakdal, Limburg
Il y a 18 jours
Square City werkt als trusted advisor voor profielen in de logistiek supply chain. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als logistieke selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Voor een internationale logistieke speler in de markt, met een sterke organische groei, zoeken wij een Foreman Warehouse. Kom jij dit grote team versterken?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en administratie van de uit te voeren werkzaamheden en de medewerkers, dit doe je voor de warehouse activiteiten.
  • Je gaat samen met je collega's en Supervisors ernaar streven om de interne en externe KPI's (SQCDP) te behalen.
  • Je waakt erover dat de veiligheidsregels gerespecteerd worden.
  • Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous-improvement-cultuur.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je bent een geboren leider en beschikt over de nodige people management skills.
  • Je bent een enthousiaste persoon met kennis en liefde voor logistiek.
  • Je hebt een analytische ingesteldheid en organisatorisch sterk denkvermogen.
  • Je kan goed communiceren met je medewerkers, je weet hen te motiveren en te stimuleren.
Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je komt terecht in een afwisselend job met ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Je kom terecht bij een stabiele en financieel gezonde werkgever.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving met veel opties.
T
T

Lab technician

Thermo Fisher Scientific Inc

Geel
Il y a 18 jours
Geel
Il y a 18 jours

Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with revenues of more than $20 billion and approximately 65.000 employees globally. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We help our customers accelerate life sciences research, solve complex analytical challenges, improve patient diagnostics, deliver medicines to market and increase laboratory productivity. Through our premier brands – Thermo Scientific, Applied Biosystems, Invitrogen, Fisher Scientific and Unity Lab Services – we offer an unmatched combination of innovative technologies, purchasing convenience and comprehensive services.

Essential tasks and responsibilities

  • Performing quality analysis and assessment of chemicals

  • Accurately analysing and assessing chemicals

  • Calibrating appliances

  • Identify the calibration status of each measuring agent

  • Use and maintenance of inspection, measuring and testing equipment

  • Discussing suspected quality deviations with the team leader

  • Reporting safety risks and environmentally damaging activities both within the lab and within the company

  • Initiate proposals to improve safety, quality and the environment both within the laboratory and within the company

Minimum requirements/qualifications

  • You are in possession of a Bachelor's degree in Chemistry

  • You have a good knowledge of and experience with analysis techniques (IR, titration...)

  • You work accurately and have an eye for detail

  • You are a real team player, focused on cooperation and helping your colleagues

  • Basic knowledge of Word, Excel

  • You have a good knowledge of the English language

N
N

Logistics Customs & Trade Analyst

Nike

Laakdal
Il y a 7 jours
Laakdal
Il y a 7 jours
WHAT YOU BRING:
+ Passion for logistics and international trade, preferably from experience
+ Analytical and critical approach and always looking for ways to improve
+ Proven stakeholder management skills
+ Passionate about using data to solve complex issues related to supply chain, logistics and trade
+ Multitasker with ability to prioritize
+ Proficient communication skills in English, spoken and written
+ Self-steering but not reluctant to ask for help when needed
WHO ARE WE LOOKING FOR?
We are looking for a Logistics Customs & Trade Analyst to join our team in a temporary position of 12 months at Nike's European Logistics Campus! In this role the person will be working in an international environment and serving athletes around the world with a passion for continuous process improvement. The ideal candidate strives to stretch the boundaries of the possible and collaborates easily with others while focusing on the consumer needs in the fast-paced logistics and trade environment.
WHAT WILL YOU WORK ON?
The Customs team is responsible for a seamless execution of our import and export processes. By analyzing and constantly improving processes you'll help to ensure that products flow easily from the factories to the ELC and from the ELC to our consumers. As a Customs analyst you will coordinate projects both with internal and external stakeholders and lead the implementation of change by presenting and communicating effectively, with our Consumer guiding the way forward.
WHO WILL YOU WORK WITH?
You'll be a part of the Customs team that consists of specialists, analysts and managers and report to the Customs Manager. Together with our Transportation team, internal stakeholders and external logistics partners you'll ensure the fast and efficient delivery of our products and build strong relationships with external partners.
NIKE, Inc. is committed to employing a diverse workforce. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, protected veteran status, or disability. NIKE is committed to working with and providing reasonable accommodation to individuals with disabilities. If, because of a medical condition or disability, you need a reasonable accommodation for any part of the employment process, please call +1 503-671-4156 and let us know the nature of your request, your location and your contact information.

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 12 jours

Description

Over Covetrus
Covetrus NV is toonaangevend in de distributie van diergeneesmiddelen, petfood en diverse andere producten voor gebruik in de dierenartsenpraktijk. 
Als groothandelaar-verdeler leveren wij aan meer dan 3.000 klanten in België. Covetrus is wereldwijd marktleider op het gebied van diergezondheid. Het welzijn van dieren en diegenen die hen verzorgen is onze passie. 
We bieden dierenartsen naast ons ruim aanbod diergeneeskundige producten ook nieuwe technologieën en diensten aan om hun praktijkprestaties te optimaliseren. 
 
 
Voor onze vestiging in Beringen zijn wij op zoek naar een fulltime:
 
 
Processpecialist M/V

 

In deze functie ben je betrokken bij het definiëren en implementeren van nieuwe en verbeteringsprocessen in SAP en ondersteunende applicaties. Je helpt afdelingen binnen Covetrus om tot een resultaat of beslissing te komen waarvoor iedereen de verantwoordelijkheid op zich neemt en zich volledig inzet. Je helpt de afdelingen door structuur aan te brengen in een proces dat coöperatieve besluitvorming mogelijk maakt. 

Jouw belangrijkste taken als Processpecialist zijn:

  • Fungeren als facilitator tussen de organisatie, het management team en het projectteam;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om ondersteuning te bieden, nieuwe zakelijke kansen te verkennen, problemen of klachten op te lossen, verbeterinitiatieven te coördineren en uit te voeren, …die leiden tot kostenbesparingen en margeverbetering;
  • Signaleren van problemen, opsporen van mogelijke oorzaken, zoeken en onderzoeken van belangrijke gegevens. Verbanden leggen tussen gegevens om de oorzaak van problemen te vinden. In staat zijn om complexe vraagstukken of moeilijke situaties te analyseren en oorzaak en gevolg te onderkennen;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om initiatieven voor continue verbetering op te zetten en uit te voeren en zo operationele uitmuntendheid en klanttevredenheid te stimuleren;
  • Ondersteunen van de afdelingen om functionele wensen en eisen in kaart te brengen, te prioritiseren en te transformeren in begrijpbare business requirements en acceptatie-criteria, dit in lijn met de korte- en lange termijn doelstelling van het bedrijf;
  • Ontwikkel lean tracking tools, communicatieprocessen, monitor de KPI’s en rapporteer voortgang aan de stakeholders;
  • Op termijn meewerken aan en het uitvoeren van een lean visie, strategieën en initiatieven die continue verbetering, cultuurtransformatie en kostenbesparingen opleveren.

Jouw profiel:
  • Je hebt een Bachelor diploma of gelijkgesteld door minimum 3 jaar werkervaring binnen Supply Chain;
  • Ervaring in een customer focused supply chain en transport omgeving;
  • Sterk projectmanagement, vastberaden, consistent en daadkrachtig in de uitvoering van je taken;
  • Analytisch, oplossingsgerichte persoonlijkheid met aandacht voor het totaalproces;
  • Vermogen om snel sterke relaties te ontwikkelen;
  • Uitstekende communicatievaardigheden, je kan de betekenis van gegevens uitleggen op een manier die gemakkelijk door anderen kan worden begrepen en zorgt voor buy-in op alle niveaus;
  • Een hands-on teamplayer;
  • Sterke computervaardigheden (SAP, SalesForce, Tableau, MS-Office);
  • Je beheerst vlot de Nederlandse, Franse en Engelse taal.

Wat biedt Covetrus jou?
  • Een zelfstandige, uitdagende en afwisselende fulltime job in een stabiel en snel evoluerend internationaal bedrijf;
  • Een flexibel uurrooster met glijdende werkuren zonder collectief verlof;
  • Uitzicht op het lange termijn project S4Hana;
  • Een competitief salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, laptop en smartphone;
  • Een leuke, informele werkomgeving waarin je jezelf helemaal kan ontwikkelen;
  • De koffie is gratis, evenals een stuk fruit of tas soep.

Solliciteren op de functie van Processpecialist
Mail zo snel mogelijk en uiterlijk voor 19 februari jouw CV, foto en motivatiebrief via onze sollicitatiepagina.

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met 

nancy.diels@covetrus.com



Prospectie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.