Emplois les plus populaires

3511Emplois trouvés

3511 Emplois trouvés 

L
L

Parttime administratieve ondersteuning Recycling

Lybover

Waregem
Il y a 8 jours
Waregem
Il y a 8 jours
Parttime administratieve ondersteuning Recycling

Lybover RECYCLING (BULK .ID) maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor hetsorteren en recycleren van diverse materiaalstromen. De expertise van een Duitse partner en de ervaring van BULK .ID in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten.

Om deze business unit tijdelijk te ondersteunen zoeken we een administratieve duizendpoot.

 Jouw uitdaging:

Je neemt de administratie van de service afdeling voor je rekening:

-     Je beheert de mailbox van de service en zorgt ervoor dat de klanten tijdig geholpen worden

-     Je maakt offertes voor de wisselstukken : gaande van opvolging aanvragen via de mailbox, over aanvragen van offertes van de leverancier tot het opvolgen van de offertes bij de klant.

-     Je volgt de orders administratief op in ons ERP pakket

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde en maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

o  Je verzorgt de administratieve communicatie met de klant (telefoon en mail)

o  Je volgt de diverse leveringen op

-     Je ondersteunt administratief de Business Unit Manager in het opmaken van complexere offertes voor revisies en reparaties.

-     Je verzorgt de administratieve kant van de interventies & inspecties door het administratief voorbereiden en opvolgen van de service rapporten.

-     Je volgt de facturen op van leveranciers en klanten

Je staat ook in voor algemene administratieve ondersteuning van de Sales & Project afdeling:

-     Je ondersteunt de Sales Engineer in de administratie van machine en project verkoop.

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde

o  Je maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

-     Je beheert de CE-dossiers : je staat in voor de opmaak, het opvolgen en archiveren en het versturen naar de klant

-     Je volgt de betalingen op van leveranciers en klanten

-     Je verzorgt de administratie voor de O&O projecten van de Business Unit


Jouw profiel:

-     Je hebt minimum vijf jaar ervaring in een administratief ondersteunende functie

-     Ervaring in een technische omgeving is een troef.

-     Je bent sterk administratief en hebt een goede kennis van Microsoft Office.

-     Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, Duits is een pluspunt

-     Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.


Ons aanbod:

-      Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

-      Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.

L
L

Tekenaar zwembad projecten

LGA Engineering

Waregem, W Flanders
Il y a 3 jours
Waregem, W Flanders
Il y a 3 jours

Voor een gerenommeerde bouwgroep, regio Waregem, gaan we op zoek naar een technisch tekenaar voor hun zwembadprojecten. Wil jij graag aan de slag met deze projecten en heb je bovendien oog voor detail? Dan is dit misschien de job waarnaar jij op zoek bent!  

 
 

Functie

•Je zet de wens van de klant, een zwembadproject, om in een overzichtelijke tekening;
•Nadien transformeer je de tekening tot een productieplan;
•De interne collega’s zijn jouw partners in crime. Transparante communicatie is noodzakelijk om het project succesvol te finaliseren;
•Je werkt hoofdzakelijk met het tekenprogramma Autocad.

 

 
 

Profiel

•Je kan een bachelor diploma bouw of een A2 voorleggen;
•Daarnaast kan je overweg met MS Office en Autocad;
•Je hecht belang aan goede sfeer en hebt oog voor detail!

 

 
 

Aanbod

•Een aantrekkelijke verloning, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
•Kom terecht in een stabiele onderneming met een sterke reputatie;
•Laat je omringen door een bruisend team met jonge en toffe collega’s. Deze onderneming staat open voor jong geweld!
•Je kan rekenen op ondersteuning van collega’s met heel wat expertise. Waarden zoals zelfontplooiing dragen ze hoog in het vaandel!

Geïnteresseerd? Bezorg ons dan als de bliksem jouw CV naar engineering(at)lga.jobs.

Vermeld steeds de referentie SDOV13980 #LGA06.  

Je kan onze consultants ook bereiken op het nummer +32 9 352 01 00 voor meer informatie.

Je sollicitatie wordt vertrouwelijk behandeld door Lenny en Stéphanie.

Is deze vacature toch niet helemaal jouw ding? Kijk dan snel op www.lga.jobs  voor andere interessante en uitdagende vacatures binnen Construction. 


L
L

Werfleider zwembaden

LGA Engineering

Waregem, W Flanders
Il y a 2 jours
Waregem, W Flanders
€2.3k - €4.5k Par mois
Il y a 2 jours
€2.3k - €4.5k Par mois

Op zoek naar een job met voldoende verantwoordelijkheid? Heb je reeds een eerste ervaring als werfleider op zak? Wil je terechtkomen in een stabiel bedrijf die zich bovendien één van de marktleiders binnen hun vak kan noemen? Lees dan zeker verder! 

Voor een grote speler binnen bouw, regio Waregem, gaan we op zoek naar een werfleider voor hun afdeling zwembaden

 
 

Functie

•Je stelt de planning nauwkeurig op en coördineert de uitvoering van meerdere zwembadprojecten;
•Daarbij heb je steeds oog voor het naleven van de veiligheidsvoorschriften en de productiviteit op de werf;
•Ter plaatse stuur je de arbeiders en onderaannemers aan en sta je paraat voor eventuele vragen of dilemma’s;
•Daarnaast ben je het aanspreekpunt van de bouwheer en voorzie je hen van correcte en transparante communicatie;

 
 

Profiel

•In het bezit van een bouwkundig diploma;
Ervaring als werfleider is een must. Affiniteit in de zwembadensector is een zeer grote plus!
•Je bezit verantwoordelijkheidszin en wat betreft werkuren stel je je flexibel op;
•Goede kennis Frans is een troef!

 
 

Aanbod

•Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen;
•Kom terecht in een financieel gezond bedrijf met toffe collega’s. Maak deel uit van een jong team waar al eens gelachen kan worden!
•Krijg voldoende ondersteuning dankzij degelijke opleidingen die ze aanbieden. Zelfontplooiing wordt hier hoog in het vaandel gedragen!
•Bovendien word je omringd door collega’s met jarenlange expertise. Je zal hier steeds blijven bijleren.

Interesse?

Bezorg ons dan spoedig jouw CV via construction(at)lga.jobs of geef een belletje.
Je kan ons bereiken op het nummer 09 352 01 00.

Vermeld zeker het referentienummer SDOV13841b #lga06

Stéphanie en Lenny helpen je graag verder!

Voor meer jobs, neem zeker een kijkje op onze website: www.lga.jobs

Tot zo? 

 
 

G
G

Ploegchef Preparatie nacht

Grandeco

Tielt
Il y a 17 jours
Tielt
Il y a 17 jours
Ploegchef preparatie (M/V)

Als ploegchef ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van jouw team bij het preparatieproces en de kwaliteit. Je ondersteunt hen op de werkvloer bij het behalen van hun targets en je werkt actief samen met je ploeg als batchbereider en  PVC-inkleurder. Verder schat je storingen in, zorg je voor efficiënte oplossingen en verbeteringen in je afdeling. Je houdt eveneens de veiligheidsinstructies en -procedures levendig. Je rapporteert aan het afdelingshoofd preparatie.


  • Je bent in het bezit van een A2 diploma.

  • Het is een troef als je ervaring hebt met een heftruck.

  • Je bent niet kleurenblind.

  • Je hebt ervaring als leidinggevende.

  • Als echte people manager hou je ervan om mensen aan te sturen en te coachen.

  • Assertiviteit, voorbeeldgedrag en resultaatgerichtheid zijn kenmerken die jou typeren.


Je werkt in een 40-uren week in de vaste nacht van 21u tem 5u. Je bent bereid om een opleiding te volgen in 2-ploegen (tot 6 maand).

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon + extralegale voordelen tegenover en de kans om je verder te ontwikkelen. Daarbij kom je terecht in een stabiel bedrijf dat blijft investeren en innoveren.

L
L

Sales Engineer Projects Recycling

Lybover

Waregem
Il y a 6 jours
Waregem
Il y a 6 jours
Sales Engineer Projects Recycling

Lybover RECYCLING (BULK .ID) maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor hetsorteren & recycleren van diverse materiaalstromen. De expertise van een Duitse partner en de ervaring van BULK .ID in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten.

 

Jouw uitdaging:

Samen met je collega’s sta je in voor de verkoop van turnkey oplossing voor het scheiden en recycleren van bulkgoederen in België en Nederland.

-     Op basis van je salesplan ontwikkel je de juiste salesaanpak voor jouw regio:

o   je prospecteert heel gericht

o   je haalt de juiste project aanvragen binnen

o   je analyseert de vraag van de klant en werkt schema’s en technisch conceptuele oplossingen uit.

o   Je verzamelt de technische en commerciële informatie en biedt een kwalitatieve offerte aan.

zowel voor nieuwe projecten als voor de ombouw van bestaande installaties.

o   je volgt de aangeboden projecten commercieel op en zet de offerte om in een order

o   Je onderhoudt een goede klantenrelatie

-    Je volgt het verkoopproces op tot het sluiten van het contract en je verzorgt de financiële en technische overdracht naar het realisatie-team.


Jouw profiel:

-     Je behaalde een master in een technische richting en hebt een passie voor (elektro)mechanica

-     Je hebt reeds enkele jaren ervaring in project verkoop.

-     Interesse in recyclage is een sterk pluspunt.

-     Je hebt een degelijke kennis van het Nederlands / Engels en bent bereid Duits en Frans te vervolmaken.

-     Je commerciële ingesteldheid, salesaanpak en klantgerichtheid zet je om in concrete acties.

-     Je houdt van contacten met klanten en leveranciers en bent ondernemend.

-     Je werkt zelfstandig, bent communicatief en teamgericht.

-     Je beschikt over een sterk analytisch en cijfermatig inzicht.

-     Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.


Ons aanbod:

-      Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding voor elk talent.

-      Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.

-      We bieden je een contract van onbepaalde duur, aangevuld met een pakket aan extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen.

J
J

Assistant Store Manager

JYSK

Waregem
Il y a 3 jours
Waregem
Il y a 3 jours
Beschrijving van het bedrijf

JYSK is een sterk expanderende Retail keten die alles voor de woning verkoopt: Scandinavische meubels, matrassen en woonaccessoires aan betaalbare prijzen. Onze Deense roots proef je vandaag nog steeds in onze organisatiecultuur: ambitieus, gedreven en boordevol energie! Wil jij deel uitmaken van dit verhaal? 

If you bring dedication, you will meet possibilities.

Functieomschrijving

You Bring dedication and..

  • je wilt verkopen en je ontwikkelt je collega´s in het verkopen
  • je levert een uitstekende service
  • je bent gemotiveerd om uitstekende verkoopresultaten te behalen
  • je werkt hard en je neemt actief deel aan het team
  • je bent verantwoordelijk voor de beste winkeluitstraling
  • je zorgt voor een teamspirit door veel energie, motivatie en gedrevenheid
  • je hebt de drive en ambitie om carrière te maken als toekomstig Store Manager of nog verder
Functie-eisen

Ben je bereid om je extra in te zetten om een klant van onze top producten te overtuigen? Hou je van werken in een snel veranderende omgeving met tal van uitdagingen en doorgroeimogelijkheden? Krijg je een kick van in een team werken? Dan ben jij misschien wel degene die wij zoeken! Solliciteer snel!


Extra informatie

You Meet possibilities and..

  • je krijgt de verantwoordelijkheid over een gemotiveerd en verkoopgericht team
  • je krijgt een salaris en een flinke bonus die een hoge omzet en goede resultaten beloont
  • je krijgt mogelijkheden voor ontwikkeling en verschillende praktische trainingen
  • je krijgt de kans om de strijd aan te gaan, te winnen en uiteraard om successen te vieren.
  • je krijgt de kans om deel te nemen aan ons "Store Manager Trainee" traject 
  • je maakt deel uit van een inspirerende bedrijfscultuur
J
J

Store Manager

JYSK

Waregem
Il y a 3 jours
Waregem
Il y a 3 jours
Beschrijving van het bedrijf

JYSK is een sterk expanderende Retail keten die alles voor de woning verkoopt: Scandinavische meubels, matrassen en woonaccessoires aan betaalbare prijzen. Onze Deense roots proef je vandaag nog steeds in onze organisatiecultuur: ambitieus, gedreven en boordevol energie! Wil jij deel uitmaken van dit verhaal? 

If you bring dedication, you will meet possibilities.

Functieomschrijving

You Bring dedication and..

  • je hebt bewezen dat je uitstekende verkoopresultaten met jouw team kan realiseren
  • je hebt ervaring in het opleiden en ontwikkelen van talenten
  • je levert een uitstekende service
  • je werkt hard en neemt actief deel aan het team
  • je bent besluitvaardig en neemt verantwoordelijkheid in een zeer drukke en dynamische omgeving
  • je wilt jezelf ontwikkelen en hebt de drive om carrière te maken
Functie-eisen

Ben je bereid om je extra in te zetten om een klant van onze top producten te overtuigen? Hou je van werken in een snel veranderende omgeving met tal van uitdagingen en doorgroeimogelijkheden? Krijg je een kick van in een team werken? Dan ben jij misschien wel degene die wij zoeken! Solliciteer snel! 


Extra informatie

You Meet possibilities and..

  • je krijgt een organisatie die snel en praktisch beslissingen neemt, op alle niveaus
  • je krijgt mogelijkheden voor ontwikkeling en vernieuwende praktische trainingen
  • je krijgt een salaris en een flinke bonus die een hoge omzet en goede resultaten beloont
  • je krijgt de kans om de strijd aan te gaan, te winnen en uitstekende prestaties te vieren
  • je krijgt een inspirerende bedrijfscultuur
  • je krijgt heldere structuren en concepten die jou de mogelijkheid geven om uitstekende resultaten te behalen
D
D

Medewerker wasserij

DVC Heilig Hart

Deinze
Il y a 7 jours
Deinze
Il y a 7 jours
Op zoek naar een Medewerker wasserij

Er is plaats voor een nieuwe enthousiaste medewerker in ons wasserijteam.
In de wasserij van het DVC Heilig Hart gaan dagelijks honderden kledingstukken, handdoeken, ... in de wasmachine en drogers.
Als medewerker wasserij sorteer je de was, zorg je ervoor dat de was in de industriële wasmachines terechtkomt en nadien in de drogers. Nadien plooi je de propere, droge was en zorg je ervoor dat deze via een scansysteem bij de juist dienst terechtkomt.
Tijdens een interne opleiding leren we je alles stap voor stap aan.
Interesse? Solliciteer snel.


Wat wordt er van jou verwacht?
  • Ben je gemotiveerd?

  • Werk je graag en goed in een team?

  • Kan je ook zelfstandig aan de slag?

  • Sta je fysiek sterk in je schoenen?

  • Ben je onmiddellijk beschikbaar?

Ja op alles? Dan bij jij de kandidaat die we zoeken! Solliciteer snel.


Wat bieden wij jou aan?
  • zwangerschapsvervanging (32u/week - uurrooster op te vragen via mail)

  • Goed loon volgens de geldende barema's (op te vragen via mail)

  • Opgebouwde anciënniteit kan in aanmerking komen

  • Eigen catering aan zeer voordelige prijzen.

  • Je krijgt aangepaste werkkledij.

  • Je krijgt de kans om bij te leren.

  • Kom je met de fiets? Dan krijg je van ons een fietsvergoeding.

  • Kom je met de trein? Dan komen wij tussen in je abonnementskosten.

  • We zijn te bereiken met het openbaar vervoer.

En dat alles in een aangename werkomgeving.

G
G

Heftruckchauffeur intern transport 2-ploegen (M/V)

Grandeco

Tielt
Il y a 15 jours
Tielt
Il y a 15 jours
Heftruckchauffeur intern transport
  • Je garandeert de continuïteit in de aan-en afvoer van grondstoffen en helio’s in productie. Daarnaast zorg je tevens dat de grondstoffen en hulpgoederen altijd voldoende voorradig zijn. Je staat dan ook in voor het lossen van de inkomende goederen en de bijhorende administratie.

  • Je werkt actief mee aan het afvalbeheer en orde/netheid in de fabriekshal.

  • Je beheert je heftruck als een goede huisvader.


Wat wordt er van jou verwacht?
  • Je hebt een heftruck attest of bent bereid dit te behalen.
  • Je spreekt perfect Nederlands.
  • Planningsvaardigheden en zelfstandigheid zijn van groot belang.
  • Positieve ingesteldheid.
  • Communicatief naar de organisatie en ploegoverdracht.
  • Punctueel en nauwkeurig.
  • Je vindt veiligheid zeer belangrijk en volgt de regels op.

Wat bieden wij jou aan?

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon (+ extralegale voordelen) tegenover en de kans om je te ontwikkelen.

Date de publication

Il y a 8 jours

Description

Parttime administratieve ondersteuning Recycling

Lybover RECYCLING (BULK .ID) maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor hetsorteren en recycleren van diverse materiaalstromen. De expertise van een Duitse partner en de ervaring van BULK .ID in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten.

Om deze business unit tijdelijk te ondersteunen zoeken we een administratieve duizendpoot.

 Jouw uitdaging:

Je neemt de administratie van de service afdeling voor je rekening:

-     Je beheert de mailbox van de service en zorgt ervoor dat de klanten tijdig geholpen worden

-     Je maakt offertes voor de wisselstukken : gaande van opvolging aanvragen via de mailbox, over aanvragen van offertes van de leverancier tot het opvolgen van de offertes bij de klant.

-     Je volgt de orders administratief op in ons ERP pakket

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde en maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

o  Je verzorgt de administratieve communicatie met de klant (telefoon en mail)

o  Je volgt de diverse leveringen op

-     Je ondersteunt administratief de Business Unit Manager in het opmaken van complexere offertes voor revisies en reparaties.

-     Je verzorgt de administratieve kant van de interventies & inspecties door het administratief voorbereiden en opvolgen van de service rapporten.

-     Je volgt de facturen op van leveranciers en klanten

Je staat ook in voor algemene administratieve ondersteuning van de Sales & Project afdeling:

-     Je ondersteunt de Sales Engineer in de administratie van machine en project verkoop.

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde

o  Je maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

-     Je beheert de CE-dossiers : je staat in voor de opmaak, het opvolgen en archiveren en het versturen naar de klant

-     Je volgt de betalingen op van leveranciers en klanten

-     Je verzorgt de administratie voor de O&O projecten van de Business Unit




Jouw profiel:

-     Je hebt minimum vijf jaar ervaring in een administratief ondersteunende functie

-     Ervaring in een technische omgeving is een troef.

-     Je bent sterk administratief en hebt een goede kennis van Microsoft Office.

-     Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, Duits is een pluspunt

-     Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.




Ons aanbod:

-      Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

-      Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.



Source: Lybover