Emplois les plus populaires

À proximité torhout, flandre occidentale
1058Emplois trouvés

1058 Emplois trouvés  À proximité torhout, flandre occidentale

M
M

Toonzaalverantwoordelijke/Interieuradviseur

Mape Kitchen and Interior

Knesselare, East Flanders
Il y a 9 jours
Knesselare, East Flanders
Il y a 9 jours

Bedrijfsdetails

Mape NV is een gevestigde KMO gespecialiseerd in het ontwerp, productie en plaatsing van keukens, badkamers en ander maatwerk. Door ons uitgebreid eigen atelier kunnen wij steeds inspelen op de wensen van onze klanten. Samen met het team van 42 werknemers streven we naar een productieve, maar familiale sfeer. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Erpe-Mere.

Voor ons filiaal in Knesselare zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v):

Toonzaalverantwoordelijke

Functie

  • In deze functie zal jij verantwoordelijk worden voor dagelijks beheer van de toonzaal.
  • Op een professionele manier ontvang je de klanten en luister je naar hun wensen. Op basis daarvan adviseer je hen op een correcte en persoonlijke manier.
  • Je biedt je klanten een totaalproject aan met de juiste producten en diensten op maat.
  • De ideeën zet je met het tekenprogramma om in een uitvoerbaar ontwerp.
  • Achteraf zorg je voor een correcte administratieve opvolging en volg je mogelijke klantenvragen goed op.
  • Je werkt proactief mee met het detecteren en ontwikkelen van verkoopkansen.
  • Werken op zaterdag is voor jou geen enkel probleem.

Profiel

  • Je hebt de nodige maturiteit en drive om ons filiaal op een loyale manier mee uit te bouwen.
  • Idealiter heb je een diploma met een interieurgerichte of bouwkundige achtergrond.
  • Je bent een gedreven verkoper, die steeds rekening houdt met de wensen van de klant.
  • Ervaring in de sector is zeker een pluspunt.
  • Door je oprechte betrokkenheid bij je klanten, kan je hen op een onderbouwde manier adviseren en begeleiden.
  • Je blinkt uit in jouw organisatietalent en hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Van nature ben je spontaan en enthousiast. Je communiceert op een vlotte manier, zowel naar je klanten als naar je collega’s in Erpe-Mere.
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden jou een contract onbepaalde duur bij een gezonde en dynamische KMO, gekenmerkt door een open en communicatieve werksfeer.
  • Na een degelijke opleiding om productkennis te verwerven, ga je aan de slag in een zelfstandige en uitdagende functie.
  • Wij voorzien een correct loon, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een firmawagen.

Heb je interesse of bijkomende vragen ? Neem dan contact op met Nathalie Van Londersele op 0487/918242.

Q
Q

Project Manager

QSelect

Aartrijke, W Flanders
Il y a 13 jours
Aartrijke, W Flanders
Il y a 13 jours

Als projectleider ben je de contactpersoon voor de klant en begeleid je de werkzaamheden (aansluitingen, plaatsen laadpalen, etc.) die hiervoor uitgevoerd worden.

Je hebt de algemene leiding van de werven vanaf vergunning tot en met de definitieve oplevering.

Verder ben je verantwoordelijk voor de veiligheidsorganisatie op de werf, de rendementen, efficiëntie, financiële resultaten van de door jou begeleide werven.

Je geeft leiding aan de coaches.

Je controleert en stuurt de onderaannemers op de werf aan.

Zelf leg je verantwoording af aan de Business Unit Manager.

Je verantwoordelijkheden:

  • Onderhouden contacten met opdrachtgevers
  • Bijwonen coördinatievergaderingen
  • Beheersen van lastenboeken en standaardbestek
  • Bijsturen planning
  • Opvolgen & reageren op correspondentie
  • Toezien op prefinanciering (werfvoorraad, goedkeuring vordering, facturatie,…)
  • Opstellen en opvolgen schadeclaims in overleg met de Business Unit Manager
  • Voorbereiding tot oplevering en bijwonen oplevering
  • Doen naleven van bestaande veiligheids- en kwaliteitsprocedures
  • Aankoop werfgebonden materiaal
  • Opstellen toolbox meetings
  • Bewaken van de vooropgestelde KPI’s

Je komt terecht in een toonaangevend bedrijf dat ruimte biedt voor persoonlijke groei en ondernemerschap. Je werkt in een team van collegiale, gemotiveerde en creatieve vakmensen die van aanpakken weten. Je kan steeds op hen rekenen om je job professioneel uit te voeren. Je krijgt een aantrekkelijk salaris met firmawagen.

Vaardigheden

  • Je bent tweetalig: Frans en Nederlands
  • Zeer goede kennis van werk- en uitvoeringsmethodes
  • Leidinggevend vermogen
  • People management
  • Commercieel inzicht
  • Communicatievaardig
  • Klantgericht
  • Resultaatgericht

Ervaring

Je hebt reeds een aantal jaren ervaring als projectleider in de bouw.

Attesten

Bachelor in een technische richting (bv. Bouwkunde)

Talenkennis

Nederlands en Frans.

Q
Q

Finance Business Partner

QSelect

Aartrijke, W Flanders
Il y a 13 jours
Aartrijke, W Flanders
€2.5k - €3.7k Par mois
Il y a 13 jours
€2.5k - €3.7k Par mois

Als Finance Business Partner ben je verantwoordelijk voor de correcte en volledige uitvoering van de door APK vooropgestelde processen (urenverwerking, vordering, facturatie, toewijzing, …) teneinde bij te dragen tot een optimalisatie van de business unit administratie.

Je bent verantwoordelijk voor een correct gebruik van de APK systemen en processen door de administratie om zo te komen tot verbetervoorstellen (digitaliseren, uren/prestatie verwerking)
Rendement registratie t.o.v. aanvaardbaar risico en opvolging door BU (o.a. bewaken van het rendement op onderaannemers en rendement op offertes)
Financiële rechterhand COO (correcte interpretatie van de KPI rapporten en het coördineren in het nemen van acties hier rond).

Ondersteunen van COO en BUM’s bij de omzetting van analyses naar beleidsdaden en proactief melden van afwijkingen.
Ad hoc uitzoeken van budgetafwijkingen (oorzaken) en hierover rapporteren aan de COO en BUM.
Administratie leverbonnen of gebruik digitale bestelbonnen stroomlijnen.
Minimum 1 x per maand een financiële planning organiseren
Betrokkenheid op een project nog vergroten door het belang uit te leggen aan de BU en zelf diep in details te gaan
Tijdig vorderen en correcte facturatie (timing rapportering CU is te respecteren)
Betrokken en medeverantwoordelijk voor het hele proces van offerte, productie en uur registratie, verkoop en aankoop van een afdeling
Toezien op correcte en tijdige toewijzing aankoopfacturen (opvolging protesten)

Je fungeert als tussenpersoon tussen de productie en de supporting unit

L
L

Junior dossierbeheerder - ambitie

Le Grand & Associates

Torhout, W Flanders
Il y a 3 jours
Torhout, W Flanders
€1.9k - €2.5k Par mois
Il y a 3 jours
€1.9k - €2.5k Par mois

Junior dossierbeheerder – ervaring

Heb je al een eerste relevante werkervaring binnen een boekhoudkantoor? Ben je gedreven om door te groeien naar een hoger niveau? Dan ben jij de junior dossierbeheerder die we zoeken voor een boekhoudkantoor regio Torhout.

Je komt terecht in een omgeving dat gekend staat om zijn jarenlange expertise op boekhoudkundig en fiscaal vlak. Ze gaan te werk aan de hand van een een persoonlijke aanpak om zo een kwaliteitsvolle communicatie en begeleiding te garanderen aan hun klantenbestand dat bestaat uit zowel KMO’s als éénmanszaken. Verder zal je steeds kunnen rekenen voor al jouw vragen op het middelgroot maar ervaren team.

Jouw taken als junior dossierbeheerder:

•Het inboeken van aankoop-en verkoopfacturen zal tot jouw takenpakket behoren
•Opmaken en indienen van tussentijdse balansen en jaarrekeningen
•Het voorbereiden, en naar mate van tijd, het indienen van fiscale aangiftes (BTW, vennootschaps-en personenbelasting
•Verder zal je naargelang jouw ervaring in staan voor het klantencontact

Jouw profiel als junior dossierbeheerder:

•Je bent in het bezit van hoger diploma binnen een economische richting
•Een eerste relevante  werkervaring als dossierbeheerder is een pluspunt
Nauwkeurigheid, klantgericht en leergierig zijn eigenschappen die jouw profiel perfect aanvullen

Wat je kan verwachten als junior dossierbeheerder:

•Je komt terecht in een professioneel team waar er een positivie werksfeer hangt. Is het Kerst? Verwacht je dan maar aan een kleine attentie op je bureau
•Een competitief loon dat meegroeit met jouw kennis en ervaring, dit aanvullend met tal van extralegale voordelen (hospitalisatie-en groepsverzekering, maaltijcheques, netto-onkostenvergoeding, bonussen,…)
•Om de work-life balans in evenwicht te houden wordt er de mogelijkheid aangeboden van ‘thuiswerk’ en flexibele uren. Zo bepaal je zelf hoe jouw werkdag eruit zal zien
•De mogelijkheid tot het volgen van externe opleidingen, dit bekostigd door het kantoor
•Verder worden er voldoende opportunteiten aangeboden om door te groeien naar een hoger niveau en een nog hoger loon
•Daarnaast worden er verschillende team-activiteiten georganiseerd onder het motto ‘ de boog kan niet altijd gespannen zijn’. Denk maar aan bowling, samen lunchen,…


Interesse?

Kan jij jou volledig vinden in deze beschrijving en hebt u interesse in deze job? Dan kan je ons altijd contacteren op 09 352 02 00 of via fidu@legrand-associates.com

Is deze vacature niet helemaal wat je zoekt? Bekijk dan zeker even onze website:

https://legrand-associates.com /

We kijken er alvast naar uit om meer van jou te horen!

Shauni & Ina


D
D

Woonbegeleider (groep Montmartre)

Dominiek Savio

Gits
Il y a 5 jours
Gits
Il y a 5 jours
  • Je ondersteunt de cliënt vanuit een passend woon-, leef- en werkklimaat.

  • Je begeleidt de cliënt over de verschillende levensdomeinen vanuit het principe ‘zorg op maat’.

  • Je houdt hierbij rekening met zijn familie en context.

  • Je beoogt voor de cliënt een optimale kwaliteit van leven te verkrijgen.

  • Je werkt hierbij actief en gemotiveerd samen met de collega’s, zowel binnen als buiten het eigen team.


  • Je  beschikt over een bachelordiploma of een diploma opvoeder A2.

  • Je bent vertrouwd met het emancipatorisch denken en vindt empowerment belangrijk.

  • Je kan vlot samen werken en je bent bereid om in overleg te gaan.

  • Je kan een aangenaam leefklimaat creëren en houdt hier ook rekening met het belang van structuur en handelingsafspraken.


  • Een omgeving die een boeiende uitdaging vormt en waar beroep gedaan wordt op je deskundigheid om in te spelen op hun diverse hulpvragen.

  • Een voltijds vervangingscontract omwille van ziekte (38u/38), zo snel mogelijk te starten.  

  • Verloning volgens de barema’s van het Vlaams Agentschap, Paritair Comité 319.01

K
K

Medewerker lakkerij

KOPAL nv

Kortemark
Il y a 25 jours
Kortemark
Il y a 25 jours
Voor onze lakkerijafdeling zijn we op zoek naar een allround medewerker (m/v)

Als allround medewerker sta je in voor het ophangen en afhaken van verschillende onderdelen in de lakkerij. Je zorgt voor de volledige voorbehandeling van de metaaloppervlakken. Daarnaast ben je verantwoordelijke voor het lakken van metalen stukken in een bepaalde kleur.  Hierbij hecht je veel belang aan het uitvoeren van kwaliteitscontroles van de gelakte producten. Je beheert de spuitcabines en –apparatuur.


jouw profiel
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.

  • Je bent een echte teamplayer maar kan ook zelfstandig werken.

  • Je hebt oog voor details en afwerking.

  • Heb je ervaring in poederlakkerij? Dan is dit een groot pluspunt! 

  • Je kunt je vlot uitdrukken in het Nederlands.

  • Je woont het liefst binnen een straal van 30km.


KOPAL biedt
  • Een voltijdse tewerkstelling in een familiaal bedrijf.

  • Een vaste job in dagdienst.

  • Een heel aangename werksfeer.

  • Een moderne en goed uitgeruste werkomgeving.

  • De kans om je vakmanschap verder te ontplooien.

  • Een aantrekkelijke verloning in relatie tot jouw ervaring en capaciteiten.

G
G

Operator met doorgroeimogelijkheden weekend (M/V)

Grandeco

Tielt
Il y a 19 jours
Tielt
Il y a 19 jours
Operator met doorgroeimogelijkheden weekend (M/V)

Je start als operator waarbij je verantwoordelijk bent voor het besturen van de verpakkingsmachine en het (bij)regelen van de coating. Rollen wandbekleding dienen in dozen verpakt en geëtiketteerd te worden.
Vervolgens leer je de lijnverantwoordelijke te assisteren bij o.a. kleur- en kwaliteitstesten en word je polyvalent ingezet.
Wanneer je de kneepjes van het vak onder de knie hebt, sta je als lijnverantwoordelijke autonoom in voor de goede werking van de productielijn (parameters opvolgen en instellen). Je stuurt de lijnmedewerkers (2-tal) aan en staat in voor de goede afregeling van de machines. Daarboven analyseer je de planning, doe je kwaliteitscontroles en overleg je op regelmatige basis met de ploegchef.
Kortom je zorgt dat het productieproces op rolletjes loopt!


  • Je beschikt  minimum over een A2 diploma en hebt reeds ervaring in een technische operatorfunctie.

  • Je ziet het leven door een roze bril maar je bent niet kleurenblind.

  • Je spreekt en schrijft Nederlands. Af en toe een woordje West-Vlaams horen, schrikt je niet af.

  • Kwaliteit is jouw ‘middle name’ en je hebt steeds oog voor details zonder jouw efficiëntie te verliezen.

  • Samenwerken is voor jou de sleutel om tot goede resultaten te leiden. Je plakt je collega's niet achter het behang.

  • Je gaat proactief op zoek naar processen of zaken die verbeterd kunnen worden. Kennis van 5S is een extra troef.


Na een opleidingsperiode in 2-ploegen, word je tewerkgesteld in een wisselende weekendploeg.

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon (+extralegale voordelen) tegenover en de kans om je te ontwikkelen. Als lijnverantwoordelijke krijg je voldoende vrijheid om samen met de ploegchef je stempel te drukken aan jouw lijn.


K
K

Support planning en logistiek

KOPAL nv

Kortemark
Il y a 9 jours
Kortemark
Il y a 9 jours
We zijn op zoek naar een verantwoordelijke planning en logistiek

KOPAL nv, is de Belgische marktleider in de ontwikkeling en fabricage van schuif- en draaipoorten en omheiningen. Onze producten worden gecommercialiseerd en verdeeld in België en alle buurlanden. Wij zijn, als financieel gezonde KMO met een 80-tal medewerkers, al meer dan 30 jaar actief in deze markt en danken ons succes aan een ver doorgedreven technische specialisatie en een professionele service aan onze klanten. In het kader van onze verdere groei zijn wij momenteel op zoek naar een (m/v):


Onze uitdaging

Je komt terecht in een team van 20 bedienden waarbij je medeverantwoordelijk bent voor de voorbereiding en planning van de leveringen. ▪ Op basis van wekelijkse meetings worden de prioriteiten opgesteld en bekeken wat de klanten wanneer nodig hebben ▪ Je werkt nauw samen met zowel collega planner, expeditie medewerkers als met chauffeurs. ▪ Als voorbereider/pre-planner sta je in voor de communicatie met onze klanten voor wat betreft wat wanneer wordt uitgeleverd. ▪ Je onderhoud dagelijks contact met klanten en zorgt ervoor dat de bevestigde levertermijnen worden gerespecteerd en de logistieke flow zo vlot als mogelijk verloopt. ▪ Inzicht en verdiepen in het ERP pakket zowel op openstaande klantorders als gereed gemelde productieorders is een absolute must  ▪ Pro actief opvolgen en inschatten, order regels die gereed gemeld zijn door productie zo snel als mogelijk opnemen in de transportplanning. ▪ Door je regelmatige contacten met de productie verantwoordelijken kan je mogelijke problemen vooraf goed inschatten en anticiperen. ▪ Je rapporteert en overlegt rechtstreeks met de directie.

Je profiel:

  • Je hebt een bachelor- of master in een bedrijfsgeoriënteerde richting (logistiek of administratief) of gelijkgesteld door ervaring.

  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.

  • Je hebt gedegen kennis van de logica van een ERP pakket. KOPAL werkt met MS Dynamics 365.

  • Je kan goed overweg met het MS Office Pakket (Outlook, Excel, Word …) en met een ERP programma.

  • Je bent goed georganiseerd en hebt een sterk analytisch vermogen.

  • Je zet makkelijk jouw communicatieve vaardigheden in en bent planmatig aangelegd.

  • Je bent een gedreven 'teamplayer' en werkt klant gericht.

  • Naast een perfecte kennis van het Nederlands is een gedegen kennis van het Frans noodzakelijk.

  • Voeling met de staalwereld en productie omgeving vormt een pluspunt.


Ons aanbod
  • Je komt te werken bij de Belgische marktleider met een bekend product en een waaier aan toepassingsmogelijkheden.

  • We bieden je een veelzijdige fulltime job met ruime verantwoordelijkheid.

  • Een aantrekkelijk uurrooster met competitief salaris incl. extralegale voordelen in verhouding tot jouw ervaring en capaciteiten

  • In een stabiel, financieel sterk en goed uitgerust bedrijf dat in volle expansie is.

  • De mogelijkheid om je verder te ontplooien in een optimale werksfeer waar inspraak en initiatief wordt aangemoedigd.

  • Een goede basisondersteuning vanuit de bedrijvengroep, zowel product technisch als organisatorisch.

G
G

Ploegchef Preparatie nacht

Grandeco

Tielt
Il y a 26 jours
Tielt
Il y a 26 jours
Ploegchef preparatie (M/V)

Als ploegchef ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van jouw team bij het preparatieproces en de kwaliteit. Je ondersteunt hen op de werkvloer bij het behalen van hun targets en je werkt actief samen met je ploeg als batchbereider en  PVC-inkleurder. Verder schat je storingen in, zorg je voor efficiënte oplossingen en verbeteringen in je afdeling. Je houdt eveneens de veiligheidsinstructies en -procedures levendig. Je rapporteert aan het afdelingshoofd preparatie.


  • Je bent in het bezit van een A2 diploma.

  • Het is een troef als je ervaring hebt met een heftruck.

  • Je bent niet kleurenblind.

  • Je hebt ervaring als leidinggevende.

  • Als echte people manager hou je ervan om mensen aan te sturen en te coachen.

  • Assertiviteit, voorbeeldgedrag en resultaatgerichtheid zijn kenmerken die jou typeren.


Je werkt in een 40-uren week in de vaste nacht van 21u tem 5u. Je bent bereid om een opleiding te volgen in 2-ploegen (tot 6 maand).

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon + extralegale voordelen tegenover en de kans om je verder te ontwikkelen. Daarbij kom je terecht in een stabiel bedrijf dat blijft investeren en innoveren.

B
B

Chauffeur CE (m/v)

Brachot

Harelbeke
Il y a 1 jour
Harelbeke
Il y a 1 jour
Chauffeur CE (m/v)

Ter versterking van onze vestiging te Harelbeke zijn we op zoek naar een vrachtwagenchauffeur CE (trekker met oplegger; rijbewijs CE)

  • vervoer van natuursteenplaten, containers en tegels in België en buitenland (Nederland, Frankrijk en Luxemburg)

  • occasionele overnachtingen horen er bij (NL, FR, LUX)

  • zelf laden en lossen bij klanten (steenkappers, groothandelaars, bouwstoffers, werven etc.)


Profiel
  • je beschikt over een rijbewijs CE en geldige code 95

  • je steekt graag de handen uit de mouwen

  • veiligheid is prioritair voor u

  • je spreekt vloeiend Nederlands en beschikt over een basiskennis Frans

  • je bent een ambassadeur van het bedrijf bij onze klanten

  • een achtergrond in natuursteen of bouwbedrijf is een pluspunt


Aanbod
  • voltijds contract van onbepaalde duur

  • prima verloning, aangevuld met maaltijdcheques, extra premie

  • een job in een sterke en stabiele organisatie met familiaal karakter

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 9 jours

Description

Bedrijfsdetails

Mape NV is een gevestigde KMO gespecialiseerd in het ontwerp, productie en plaatsing van keukens, badkamers en ander maatwerk. Door ons uitgebreid eigen atelier kunnen wij steeds inspelen op de wensen van onze klanten. Samen met het team van 42 werknemers streven we naar een productieve, maar familiale sfeer. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Erpe-Mere.

Voor ons filiaal in Knesselare zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v):

Toonzaalverantwoordelijke

Functie

  • In deze functie zal jij verantwoordelijk worden voor dagelijks beheer van de toonzaal.
  • Op een professionele manier ontvang je de klanten en luister je naar hun wensen. Op basis daarvan adviseer je hen op een correcte en persoonlijke manier.
  • Je biedt je klanten een totaalproject aan met de juiste producten en diensten op maat.
  • De ideeën zet je met het tekenprogramma om in een uitvoerbaar ontwerp.
  • Achteraf zorg je voor een correcte administratieve opvolging en volg je mogelijke klantenvragen goed op.
  • Je werkt proactief mee met het detecteren en ontwikkelen van verkoopkansen.
  • Werken op zaterdag is voor jou geen enkel probleem.

Profiel

  • Je hebt de nodige maturiteit en drive om ons filiaal op een loyale manier mee uit te bouwen.
  • Idealiter heb je een diploma met een interieurgerichte of bouwkundige achtergrond.
  • Je bent een gedreven verkoper, die steeds rekening houdt met de wensen van de klant.
  • Ervaring in de sector is zeker een pluspunt.
  • Door je oprechte betrokkenheid bij je klanten, kan je hen op een onderbouwde manier adviseren en begeleiden.
  • Je blinkt uit in jouw organisatietalent en hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Van nature ben je spontaan en enthousiast. Je communiceert op een vlotte manier, zowel naar je klanten als naar je collega’s in Erpe-Mere.
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden jou een contract onbepaalde duur bij een gezonde en dynamische KMO, gekenmerkt door een open en communicatieve werksfeer.
  • Na een degelijke opleiding om productkennis te verwerven, ga je aan de slag in een zelfstandige en uitdagende functie.
  • Wij voorzien een correct loon, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een firmawagen.

Heb je interesse of bijkomende vragen ? Neem dan contact op met Nathalie Van Londersele op 0487/918242.