Emplois les plus populaires

À proximité jodoigne, brabant wallon
444Emplois trouvés

444 Emplois trouvés  À proximité jodoigne, brabant wallon

G
G

After Sales Advisor - Customer Support Advisor

Ginion Group

Wavre, Walloon Brabant
Il y a 9 jours
Wavre, Walloon Brabant
Il y a 9 jours

Company details

Ginion Group is een Automotive Group actief in zowel het premiumsegment (BMW, MINI, Volvo) als het luxesegment (Ferrari, Rolls-Royce, McLaren, Pininfarina, Touring Superleggera). Bovendien verkopen ze ook motorfietsen via Ginion Motorbikes in Waterloo. De groep streeft naar excellentie op zowel technisch als commercieel vlak en in alle aspecten van klantenrelaties.

Functie

Ben je een autoliefhebber ? Wil je graag deel uitmaken van een familiale groep in volle groei ? Ginion Overijse en Ginion Waterloo werven een Customer Support Advisor (M/V) aan.

Als Customer Support Advisor zijn uw verantwoordelijkheden de volgende :

  • Verzekert de mechanische afspraken van de voertuigen
  • Organiseert en beheert de mobiliteitsoplossingen
  • Coördineert de dossieropvolging tijdens de uitvoering van de werken
  • Geeft gedetailleerde informatie over de uitgevoerde werken alsook over de factuur
  • Zorgt voor een correcte en volledige administratieve behandeling
  • Waakt over de correcte behandeling van de gegevens
  • Maakt de klachten van klanten over aan de bevoegde persoon en meldt de tegengekomen moeilijkheden aan de verantwoordelijke
  • Communiceert de offertes en legt ze uit aan de klant

Profiel

  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring van 6 maanden tot 1 jaar in een gelijkaardige functie
  • Kennis van de automobielsector
  • Behoorlijke professionele maturiteit
  • Afstand kunnen nemen bij evenementen
  • Zin voor organisatie, stiptheid en nauwkeurigheid, voor anticipatie en innovatie
  • Grondige voeling met de klantendienst, empathie, commerciële proactiviteit en assertiviteit
  • Onderhandelvaardigheden
  • Computervaardigheden
  • Bereid om met zijn collega's samen te werken en om zich professioneel te ontplooien
  • Beantwoordt aan de waarden van Ginion

Offer

  • Een job met verantwoordelijkheden in een zeer dynamische structuur en binnen een groeiende groep
  • Een salarispakket dat overeenkomt met uw niveau van vaardigheden en verantwoordelijkheden binnen het bedrijf
  • Een trainingsprogramma

Talen

  • Nederlands - Frans - Engels
C
C

Interne commerciële dienst - Callcenter

Coyote Systems Benelux

Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 9 jours
Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 9 jours
Company details

De gepatenteerde technologie van Coyote is beschikbaar in de vorm van toestellen, apps en oplossingen rechtstreeks geïnstalleerd in de auto’s (Renault, Citroën, Peugeot). Meer dan 5,5 miljoen gebruikers, waaronder 1.625.000 in België wisselen dagelijks informatie uit over snelheidsbeperkingen, files, aanwezigheid van vaste en mobiele radars en verkeershinder. Coyote dekt acht Europese landen en is marktleider in het aanleveren van real-time verkeersinformatie in de Benelux.

Functie
  • Contact met de klanten nemen (via telefoon en via email)
  • Het verkopen van abonnementen en commerciële aanbiedingen
  • Het dagelijks opvolgen van de verkopen
  • Je helpt klanten snel en efficiënt verder door goed te luisteren en hun vragen goed te beantwoorden
Profiel
  • U bent perfect tweetalig Nederlands/Frans
  • U houdt van een uitdaging
  • U bent hulpvaardig, vriendelijk en goed gehumeurd
  • U bent klantgericht
  • U bent dynamisch en overtuigend
  • U bent stipt en methodisch
  • U beheerst de MS Office systeem
  • U bent een teamplayer
Aanbod
  • Vast contract
  • Voltijds contract
  • Aantrekkelijke werkomgeving in de 'Zone Noord' van Waver
  • Een toffe werksfeer met veel autonomie
  • Een aantrekkelijk salarispakket met een commissie op de verkopen
J
J

COMPTABLE JUNIOR (H/F)

J.L. COMPTA SRL

Gembloux, Namur
Il y a 4 jours
Gembloux, Namur
Il y a 4 jours
Description de la fonction :
  • Encodage des pièces justificatives (factures, salaires, financiers, OD)
  • Analyse des comptes clients et fournisseurs
  • Déclarations périodiques TVA
  • Préparation des comptes d'exploitation (IPP) et des bilans (ISOC)
Avec supervision :
Déclarations fiscales IPP et ISOC
Compétences :
  • Baccalauréat en comptabilité (option fiscalité est un réel atout)
  • Rigoureux et méticuleux
  • Vous êtes une réelle personne de confiance
  • Permis B
Nous offrons :
  • un temps plein
  • contrat à durée indéterminée
  • salaire en fonction de votre expérience
  • une assurance pension
G
G

Sales Advisor Used Car

Ginion Group

Overijse, Flemish-Brabant
Il y a 5 jours
Overijse, Flemish-Brabant
Il y a 5 jours
Company details

Ginion Group is een Automotive Group actief in zowel het premiumsegment (BMW, MINI, Volvo) als het luxesegment (Ferrari, Rolls-Royce, McLaren, Pininfarina, Touring Superleggera). Bovendien verkopen ze ook motorfietsen via Ginion Motorbikes in Waterloo. De groep streeft naar excellentie op zowel technisch als commercieel vlak en in alle aspecten van klantenrelaties.

Functie

Ben je een autoliefhebber? Wil je graag deel uitmaken van een familiale groep in volle groei?

Ginion Group werft een Sales Advisor Used Car aan.


Als Sales Advisor Used Car zijn uw verantwoordelijkheden de volgende:

  • Verantwoordelijk zijn voor het genereren van de verkopen met respect voor de doelstellingen en de kwaliteit van de klantervaring
  • Verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van opdrachten via doelgerichte prospectie
  • De klanten, de database/CRM en de verkoopdossiers opvolgen
  • De expertise van de nog over te nemen en de reeds overgenomen voertuigen verzekeren
  • Verantwoordelijk zijn voor het goed uitvoeren van de verkopen
  • Verantwoordelijk zijn voor de tevredenheid van de klanten; de tevredenheid van klanten is volgens u de basis voor het opbouwen van een goede klantrelatie
Profiel
  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring in de verkoop, liefst in de automobielsector
  • Aanpassingsvermogen aan de verschillende types van klanten, aanvoelen van de klant, de juiste houding kunnen aannemen, open geest, gevatheid
  • Verantwoordelijkheidsgevoel, besluitvaardigheid, probleemoplossingsgericht, overtuigingskracht, vaardigheid om te onderhandelen
  • Vaardigheid als "deal closer"
  • Houdt van prospectie (telefonisch)
  • Teamgeest, engagement, kwaliteitsgericht, open voor verandering
  • Bereidheid tot professionele ontplooiing
  • Beantwoordt aan de waarden van Ginion
Aanbod
  • Een functie met verantwoordelijkheden in een dynamische structuur en binnen een groep in volle groei
  • Een salarispakket dat overeenkomt met uw competentieniveau en verantwoordelijkheden binnen het bedrijf
  • Een opleidingsprogramma
Talen
  • Nederlands – Frans – Engels
V
V

International After-Sales Service Technician

via Profile Group

Brabant Wallon
Il y a 4 jours
Brabant Wallon
Il y a 4 jours

Company

Profile Group has specialized in selection and recruitment for 30 years for a very wide range of companies. Our goal is to help you in your job search, to optimize your solicitation process and to enhance your skills to succeed in a good interview.

Our client is a dynamic, growing company active in a growing market worldwide. It is one of the world leaders in its sector of activity.

To strengthen the team, we are recruiting an International After-Sales Service Technician. The head office of the company is located in Walloon Brabant.

Function

Under the supervision of the Service & Maintenance Team Manager, you are responsible for the technical support of a product line for a specific market, for customers in Belgium and all over the world.

Your tasks are as follows:

In Belgium :

You provide remote technical support to different customers

You train and assist the site managers and technicians who carry out the complete installations

You are responsible for the management of start-up aid tools, and you follow the orders of spare parts

You communicate to the manager the possible improvements for technical breakdowns/improvements consolidation

You participate exceptionally in meetings for the Prevention Plan on site

You prepare future trips

International :

You provide technical support and perform troubleshooting at the customer's site

You install the equipment and adapt the equipment already on site

You inform sales representatives of the opportunities detected

In general :

You write intervention reports with care before having them signed by the client as well as the expert reports

You carry out a customer satisfaction survey

You always wear your personal protective equipment (PPE) depending on the activities in progress and you ensure the work area marking

You communicate in real time to the customer non-compliance with the access instructions to the work area.

Profile

You ideally hold a technical degree (electromechanical or electricity, min A2)

You have at least 2 years of experience as an after-sales technician in electromechanics

You have good knowledge of electricity

VCA certification is a plus, you are willing to train if needed

You master the Microsoft Office suite and you have a learning capacity to develop yourself on specific tools

You have a perfect command of French and English (reading, writing, speaking), knowledge of Spanish is an asset

You are flexible, resourceful and able to work independently

You are pragmatic, solution-oriented and organized

You have good communication skills, with all types of personalities and have a team spirit

You are willing to travel abroad (up to 60-70% of the time in the month) and you are extremely flexible regarding departures (speed of departure) and duration of trips (several days). Some trips will be outside the European area

Offer

A fixed contract within a growing international company.

Exciting and innovative work in a promising field

An attractive salary package with extra-legal benefits

Interested?

To apply in 1 STEP:

Prepare your CV

Click on “APPLY NOW” and upload your CV.

Apply Now!

Contact person: Virginie Hoorelbeke

L
L

Senior dossierbeheerder - titel!

Le Grand & Associates

Tienen, Flemish-Brabant
Il y a 1 jour
Tienen, Flemish-Brabant
€2.8k - €3.5k Par mois
Il y a 1 jour
€2.8k - €3.5k Par mois

Voor een kleiner kantoor in de regio van Tienen gaan we op zoek naar een senior dossierbeheerder met een passie voor fiscaliteit. Het kantoor staat gekend voor een professionele dienstverlening naar klanten toe en een familiale begeleiding voor werknemers.

Je zal er terechtkomen binnen een omgeving die gemakkelijk bereikbaar is, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Binnen het team waar je met open armen ontvangen wordt, zal je de kans krijgen je in te werken en een gevarieerd takenpakket te behartigen.

Jouw taken als Senior dossierbeheerder:

•Eerst en vooral ben je verantwoordelijk voor het dossierbeheer van A-Z, inclusief klantenbesprekingen
•Verder zal je een groot deel van de fiscaliteit behartigen. Hier gaat het over de fiscale aangiftes, fiscale geschillen, …
•Heb je hier al enige kennis van en heb je ambitie, dan kan je hier ook het advies omtrent overnames gaan behartigen

Jouw profiel als senior dossierbeheerder:

•Je bent in het bezit van een opleiding binnen de accountancy-fiscaliteit
•Verder heb je een mooie ervaring binnen een boekhoudkantoor van minstens 3 jaar
•Je bent ambitieus en wil je titel behalen of hebt deze reeds op zak

Wat mag je verwachten als senior dossierbeheerder?

•Je komt terecht in een familiaal team dat gekend staan voor een aangename en begrijpelijke dienstverlening
•Binnen het kantoor krijg je de nodige begeleiding en kan je ook tal van opleidingen volgen
•Heb je de ambitie om jouw titel te behalen? Dan krijg je alvast een begeleider
•Het kantoor is vlot bereikbaar zowel met de wagen als met het openbaar vervoer
•Je krijgt de mogelijkheid om een gevarieerd takenpakket te behartigen en hier ook in door te groeien
•Jouw work life balance zal ook optimaal zijn, omdat je de mogelijkheid zal krijgen om van thuis uit te werken, alsook de mogelijkheid om overuren op te nemen
•Last but not least krijg je een uitgebreid salarispakket, aangevuld met tal van extralegale voordelen

Enthousiast? Aarzel niet en solliciteer!

Aarzel niet en bezorg ons meteen jouw cv: via mail fidu@legrand-associates.com of online op www.legrand-associates.com

Deze vacature wordt beheerd door Shauni en Ina!

Discretie verzekerd!


D
D

R&D and Quality Manager

DERBIGUM

Perwez, Walloon-Brabant
Il y a 4 jours
Perwez, Walloon-Brabant
Il y a 4 jours
Company details

De Groep DERBIGUM is een gerenommeerde nichespeler op het gebied van bitumineuze of synthetische waterdichtings-/dakbedekkingsoplossingen en accessoires, voornamelijk gebruikt in de bouwsector. Het privé-bedrijf - 100% Belgisch - telt meer dan 200 werknemers, 2 productievestigingen en verschillende verkoopkantoren in Europa en Zuid-Afrika.

Derbigum heeft al vele jaren ervaring met de circulaire economie. Wat begon als een economische realiteit is intussen uitgegroeid tot een waarde die diep verankerd zit in de bedrijfsvisie en het DNA van Derbigum.

De implementatie van de circulaire economie bij de ontwikkeling van nieuwe producten en de verbetering van bestaande producten is een belangrijk aandachtspunt van de R&D-afdeling. Bovendien wordt voortdurend onderzoek verricht naar legtechnieken, aanbrengsystemen en recycling.

Voor onze industriële site in Perwez, zijn we op zoek naar een

R&D and Quality Manager

De R&D- en Quality Manager is verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van R&D-projecten in het kader van de activiteiten en prestaties van de vestiging in Perwez.

Hij bepaalt de "Kwaliteits"-aspecten en -criteria van de producten, op basis van de verwachtingen en goedkeuringen van de klanten. Zorgt ervoor dat de afdeling QC haar middelen gebruikt om de fabricageprocessen zodanig te controleren dat aan de vastgestelde productprestaties wordt voldaan.

Hij coördineert de industrialisatie van nieuwe producten die in de vestiging van Perwez worden geïndustrialiseerd.

Functie
  • Coördineert het werk van de R&D- en QC-afdeling;
  • Coördineert projecten met behulp van interne en externe middelen;
  • Beheert budgetten van de afdelingen;
  • Ontwikkelt budgetten en “product structure” voor producten die in de vestiging in Perwez worden gemaakt;
  • Werkt samen met de Sourcing Manager om de jaarlijkse volumes van grondstoffen te definiëren;
  • Neemt deel aan technische vergaderingen met leveranciers, voor grondstoffen (bitumen, polymeren, vulstoffen, versterkingen, verharding en verpakking);
  • Stelt de specificaties van deze grondstoffen op en werkt ze bij;
  • Zorgt voor de feed-back en uitwisseling van de nodige informatie naar de productie- en technische teams in verband met de ontwikkeling van grondstoffen en afgewerkte producten;
  • Analyseert klachten in verband met eindproducten die in de Perwez-site worden vervaardigd;
  • Zorgt voor de uitvoering van "Quality"-projecten;
  • Lid van het personeel van de fabriek en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de fabriek.
Profiel
  • Masteropleiding (ingenieurswetenschappen, wetenschappen) of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ten minste 10 jaar succesvolle ervaring in een soortgelijke functie;
  • Zeer goede beheersing van het Office-pakket, met name Excel (dynamische kruistabellen, statistische berekeningen) Word (opstellen van verslagen en procedures) en PowerPoint;
  • Uitstekende beheersing van Frans en Engels vereist. Nederlands is een pluspunt;
  • Ervaring met een documentbeheersysteem van het type kwaliteitsborging;
  • Goede laboratoriumpraktijken. MRP-systeem. ISO 9001. Systeem voor documentenbeheer;
  • Bekendheid met de afdichting en de bouwomgeving ;
  • U bent een echte teamspeler, proactief en rigoureus;
  • U bent bestand tegen stress en gewend aan strakke deadlines.
Aanbod

Bij Derbigum maak je deel uit van een dynamisch en gemotiveerd team in een stimulerende omgeving waar jouw expertise en bijdragen op prijs worden gesteld en in de praktijk worden omgezet.

Wij bieden ook een competitief salaris met een reeks extralegale voordelen in lijn met uw verantwoordelijkheden.

R
R

Electromechanical engineer

Real Staffing

Leuven, Flemish-Brabant
Il y a 2 jours
Leuven, Flemish-Brabant
Il y a 2 jours

What you will do?

In our cleanrooms, some of the most advanced machines in the world run the production of chips. Some of them are first versions, and sometimes even prototypes. As a service engineer (equipment engineer) you will be responsible for the proper functioning of these various pilot production tools and devices.

  • You intensively collaborate with process engineers and equipment constructors; identify preventive actions and assure the correct maintenance and repair of the equipment. Together with the manufacturers, you identify, execute and evaluate improvement opportunities.
  • In a context in which continuous improvement is a key success factor, you are driven to make maintenance more efficient and cost effective, while the quality and availability of the equipment is guaranteed.
  • You take care of a first analysis of all technical questions regarding the hardware aspects of the machinery in your domain and you ensure an adequate solution.
  • With your extensive device knowledge you will be able to assist in setting up new processes.
  • Together with your colleagues of the hookup department, you install new equipment in the pilot production line.
  • You will work in shifts (early, late, 1 weekend out of 3).

You have to know this: imec is an internationally pioneering R & D center. We collaborate with all the big electronics companies to find out how the chips of the future can be made. Key in this is our extremely advanced pilot production line for chips, which contains the tools you will work on. On this advanced equipment, we test production processes. When those production processes work optimally and are stable, they transferred to the real chip factories.

What we do for you?

In exchange for your talent, passion and expertise, you will join a multicultural and high-tech company, with challenges there for the taking. Our flexible, progressive and informal working environment offers you a range of possibilities to take initiative and show responsibility. This is your opportunity to contribute to the technology that will determine the society of tomorrow. imec supports and guides you in this process; not only with words but with concrete actions. Through imecAcademy, 'our corporate university', we are actively investing in the further development of all our employees to assure their technical and personal growth. Your valuable contribution and that of your colleagues make imec a top player in its field. Your energy and commitment are therefore appreciated by means of an attractive and competitive salary with many fringe benefits.

Who you are?

You obtained a Master's degree in Industrial Engineering Electromechanics, Mechanics or equal through technical experience. By preference, you have a first similar professional experience. Motivated graduates are definitely encouraged to apply as well!
You are fascinated by new technologies and equipment. You are highly technically skilled and have a hands-on knowledge of pneumatics, hydraulics, mechanics, electronics, etc. You are not afraid to roll up your sleeves and dive right into the action. You can work autonomously, take the initiative and are capable to plan and organize your own work. You are a real team player and have strong communication skills in English.

B
B

Internship Wiper Rubber Development EDA-WS/ENG2

Bosch Group

Tienen, Flemish Brabant
Il y a 25 jours
Tienen, Flemish Brabant
Il y a 25 jours
Company Description

The Bosch Group is a leading global supplier of technology and services with roughly 370,000 associates, represented in roughly 150 countries.
The Bosch Group’s products and services are designed to fascinate, and to improve the quality of life by providing solutions which are both innovative and beneficial. In this way, the company offers technology worldwide that is “Invented for life.”

The largest Bosch plant in Belgium is the wiper arms and wiper blades factory Robert Bosch Production N.V. in Tienen. The facility, located 30 km east from Brussels, is the Bosch knowledge and development center for wiper blade processes and products: rubber processing (compounding, coating, injection molding and extrusion), painting technology, and assembly technologies for different types of wiper blades.

In the department of wiper rubber development we work on rubber compound development, rubber profile development, rubber testing, tribology and its link to NVH, rubber surface treatments, and coating developments. We offer you the chance to work in one or more development projects within our department.

Job Description

Your tasks:
•    Cooperation in the engineering of wiper rubber products (material/profile/coating).
•    Support in the planning and completion of material tests.
•    Analysis of measurements and test results with presentation and documentation in test   reports.

Qualifications

Your profile:
•    You are studying (chemical) engineering, process engineering or engineering sciences.
•    You have obtained your bachelor degree.
•    Good knowledge of MS-Office, if possible experience with Matlab
•    Good knowledge of English
•    Independent working skills
•    Conceptual thinking
•    Interest in and respect for different cultures

The internship requires that you have the nationality of a EU-country or that you are taking part in the Erasmus- or Leonardo program.

P
P

Sourcing Recruitment Officer

Page Personnel Belgium

Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 5 jours
Wavre, Walloon-Brabant
Il y a 5 jours

As a Talent Sourcer you're in charge of the first screening of candidate for specific missions and you're following up all the steps further (creating contract, followup of candidate during their mission etc).
Client Details
The company is a international company that is helping companies with their business strategy execution powered by SAP.
Description
The key responsibilities:
- Coordinate with internal stakeholders and the managers to define the priority requirements for open positions
- Advertise the open positions to external networks
- Consult and search relevant resumes in the database
- Execute qualified phone screening with the candidates and select potential candidates
- Present candidates to client and follow up the HR processes
- Be active on social media groups and professional networks in order to source new candidate
- Approach passive candidates and follow up when necessary
- Manage &, update the candidate data in the database
- Attend job fairs and organize event for active contractors
- Research and recommend new sourcing tools and techniques
Profile
The successful candidate:
- You have a very good command of French, English and a good level in Dutch (beginner level is not enough, you will have to manage a candidate process from A to Z in Dutch)
- You already have 6 month - one year experience in a similar function
- Communicate by phone is not a secret for you
- You are proactive
- You are passionate about humans and happy to help clients to find the right person
- You have an afinity for the IT business
Job Offer
On offer:
- The opportunity to learn more about this international company and the SAP solution
- An attractive salary package + extra legal advantages (company car, meal voucher etc)
- International communication with your colleagues in France, Holland etc
- A long term contract (temporary to permanent contract)

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 9 jours

Description

Company details

Ginion Group is een Automotive Group actief in zowel het premiumsegment (BMW, MINI, Volvo) als het luxesegment (Ferrari, Rolls-Royce, McLaren, Pininfarina, Touring Superleggera). Bovendien verkopen ze ook motorfietsen via Ginion Motorbikes in Waterloo. De groep streeft naar excellentie op zowel technisch als commercieel vlak en in alle aspecten van klantenrelaties.

Functie

Ben je een autoliefhebber ? Wil je graag deel uitmaken van een familiale groep in volle groei ? Ginion Overijse en Ginion Waterloo werven een Customer Support Advisor (M/V) aan.

Als Customer Support Advisor zijn uw verantwoordelijkheden de volgende :

  • Verzekert de mechanische afspraken van de voertuigen
  • Organiseert en beheert de mobiliteitsoplossingen
  • Coördineert de dossieropvolging tijdens de uitvoering van de werken
  • Geeft gedetailleerde informatie over de uitgevoerde werken alsook over de factuur
  • Zorgt voor een correcte en volledige administratieve behandeling
  • Waakt over de correcte behandeling van de gegevens
  • Maakt de klachten van klanten over aan de bevoegde persoon en meldt de tegengekomen moeilijkheden aan de verantwoordelijke
  • Communiceert de offertes en legt ze uit aan de klant

Profiel

  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring van 6 maanden tot 1 jaar in een gelijkaardige functie
  • Kennis van de automobielsector
  • Behoorlijke professionele maturiteit
  • Afstand kunnen nemen bij evenementen
  • Zin voor organisatie, stiptheid en nauwkeurigheid, voor anticipatie en innovatie
  • Grondige voeling met de klantendienst, empathie, commerciële proactiviteit en assertiviteit
  • Onderhandelvaardigheden
  • Computervaardigheden
  • Bereid om met zijn collega's samen te werken en om zich professioneel te ontplooien
  • Beantwoordt aan de waarden van Ginion

Offer

  • Een job met verantwoordelijkheden in een zeer dynamische structuur en binnen een groeiende groep
  • Een salarispakket dat overeenkomt met uw niveau van vaardigheden en verantwoordelijkheden binnen het bedrijf
  • Een trainingsprogramma

Talen

  • Nederlands - Frans - Engels