Emplois les plus populaires

À proximité izegem, flandre occidentale
4192Emplois trouvés

4192 Emplois trouvés  À proximité izegem, flandre occidentale

A
A

CNC Frezer/insteller

Aaflex

Kuurne, W Flanders
Il y a 23 jours
Kuurne, W Flanders
Il y a 23 jours

Aaflex is een metaalverwerkend bedrijf dat zich vooral toespitst op het draaien en frezen van onderdelen voor de machinebouw (toelevering). We richten ons zowel op seriewerk als op het uitwerken van prototypes en kleine series. De functie die momenteel openstaat is grotendeels voor het werken met freesmachines. De merken van machines waarop we hiervoor werken zijn Mazak en Okuma.

Het is de bedoeling dat we ons (al modern) machinepark nog gaan uitbreiden met complexere en grotere machines, hiervoor zijn we dus op zoek naar iemand die ons team kan versterken en hier graag deel van zou uitmaken.

Als CNC frezer sta je in voor volgende taken:

  • Programmeren en afwerken kleine series en prototypes (Programmeren in Mazatrol).
  • Zelf uitwerken van productie/CNC bewerkingsprocessen.
  • Instellen en testen van complexere programma’s die vanuit ons CAM systeem gemaakt werden.

Onze ideale kandidaat is:

  • Iemand met een passie voor (verspanings)techniek;
  • Kan (na opleiding) zelf iets aan de machine uitwerken;
  • Denkt mee over het maken van opspankaliber of procesverbeteringen;
  • Wil doorgroeien en is niet bang van een uitdaging;
  • Mag zowel A2 als bachelor zijn, interesse en motivatie zijn belangrijkste factor;
  • Stelt kwaliteit voorop.

Aaflex heeft je heel wat te bieden:

  • Flexibele werkomgeving;
  • Uitstekende verloning;
  • Werken in een klein bedrijf waar je geen nummer bent;
  • Werken in een sterk groeiend bedrijf dat continu verder investeert in nieuwe machines;
  • Je kan mee doorgroeien in de zaak;
  • Een uitgebreid/divers takenpakket.

Spreekt ons bedrijf en deze functie u aan? Solliciteer per mail naar Inge Tremerie via administration@aaflex.be.

Trefwoorden: CNC programmeur, CNC operator, CNC Draaier, CNC Frezer, Metaalarbeider, Metaalbewerker, Operator CNC-machines, Regelaar-afsteller van productiemachines, Insteller-bediener CNC werktuigmachines, Machine Operator, Machineoperator, metaal, metaalbewerking, metaalwaren, Operator verspanende bewerkingen, Mazak, Okuma, Esprit CAM software, Kuurne

V
V

Financial reporting & solutions consultant

Vandelanotte

Kortrijk, W Flanders
Il y a 7 jours
Kortrijk, W Flanders
Il y a 7 jours

Strategic Business Solutions, een afdeling binnen Vandelanotte, wil elke ondernemer inspireren, laten focussen en begeleiden naar een future-proof organisatie dankzij innoverende oplossingen en een goed gesprek.

Hoe kan jouw werkdag eruit zien?

  • Cliënten adviseren in het optimaliseren en digitaliseren van administratieve en financiële processen. In projecten waarbij ook operationele optimalisaties aan bod komen zal je nauw samenwerken met onze externe partner Horsum.
  • Bedrijven adviseren in hoe zij hun boekhouding en administratie moeten organiseren om tot een periodieke rapportering te komen.
  • Opzetten van managementrapporteringen (financieel en operationeel) gaande van financiële analyses over analytische rapporten tot consolidatie en nog veel meer.
  • Opmaken van budgetten in kader van rapportering.
  • Fungeren als externe CFO die samen met de cliënt de periodieke rapporten analyseert en actiepunten uitwerkt.
  • Ad hoc projecten …

Profiel

Kan je JA antwoorden op volgende vragen?

  • Digitaliseren en automatiseren vind je uitdagend en efficiënt werken draag jij hoog in het vaandel?
  • Je ben gebeten door het zoeken naar creatieve oplossingen. Een vraag van een cliënt/collega wekt bij jou steeds de vraag 'WAAROM?' op?
  • Je wordt er blij van om cijfers te analyseren en de verkregen inzichten met de cliënt te delen?
  • Besprekingen met cliënten geven je energie?
  • Exact Online ken je of wil je kennen als de beste?
  • Je hebt ervaring in accountancy en/of audit?

Aanbod

We bieden je een werkomgeving die sterk inzet op professionalisering, digitalisering, innovatie en teamwork. Wij behoren tot de top 10 accountancy- en auditkantoren in België en groeien nog steeds verder. En dat kan tellen als familiale onderneming! Zo vindt onze CEO Nikolas Vandelanotte het belangrijk om een persoonlijk contact te hebben met alle collega's in de verschillende kantoren.

Ook aan jouw individuele groei en wensen hechten we immens veel waarde (denk maar aan jouw persoonlijk groeipad) en we bieden je tal van interne (VDL Academy) en externe opleidingsmogelijkheden. Binnen Vandelanotte is doorgroeien of jobcrafting mogelijk, wat werken bij ons zo uitdagend en leuk maakt!

Naast een mooi salaris bieden we je graag ook de mogelijkheid om jouw werksituatie optimaal af te stemmen op jouw privésituatie (denk maar aan thuiswerk, flexibele werkuren, bedrijfswagen, cafetariaplan, etc.).

En niet te vergeten... In deze functie als financial reporting & solutions consultant word je omringd door enthousiaste collega's die van elke werkdag een geluksdag maken!

M
M

Toonzaalverantwoordelijke/Interieuradviseur

Mape Kitchen and Interior

Knesselare, East Flanders
Il y a 7 jours
Knesselare, East Flanders
Il y a 7 jours

Bedrijfsdetails

Mape NV is een gevestigde KMO gespecialiseerd in het ontwerp, productie en plaatsing van keukens, badkamers en ander maatwerk. Door ons uitgebreid eigen atelier kunnen wij steeds inspelen op de wensen van onze klanten. Samen met het team van 42 werknemers streven we naar een productieve, maar familiale sfeer. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Erpe-Mere.

Voor ons filiaal in Knesselare zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v):

Toonzaalverantwoordelijke

Functie

  • In deze functie zal jij verantwoordelijk worden voor dagelijks beheer van de toonzaal.
  • Op een professionele manier ontvang je de klanten en luister je naar hun wensen. Op basis daarvan adviseer je hen op een correcte en persoonlijke manier.
  • Je biedt je klanten een totaalproject aan met de juiste producten en diensten op maat.
  • De ideeën zet je met het tekenprogramma om in een uitvoerbaar ontwerp.
  • Achteraf zorg je voor een correcte administratieve opvolging en volg je mogelijke klantenvragen goed op.
  • Je werkt proactief mee met het detecteren en ontwikkelen van verkoopkansen.
  • Werken op zaterdag is voor jou geen enkel probleem.

Profiel

  • Je hebt de nodige maturiteit en drive om ons filiaal op een loyale manier mee uit te bouwen.
  • Idealiter heb je een diploma met een interieurgerichte of bouwkundige achtergrond.
  • Je bent een gedreven verkoper, die steeds rekening houdt met de wensen van de klant.
  • Ervaring in de sector is zeker een pluspunt.
  • Door je oprechte betrokkenheid bij je klanten, kan je hen op een onderbouwde manier adviseren en begeleiden.
  • Je blinkt uit in jouw organisatietalent en hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Van nature ben je spontaan en enthousiast. Je communiceert op een vlotte manier, zowel naar je klanten als naar je collega’s in Erpe-Mere.
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden jou een contract onbepaalde duur bij een gezonde en dynamische KMO, gekenmerkt door een open en communicatieve werksfeer.
  • Na een degelijke opleiding om productkennis te verwerven, ga je aan de slag in een zelfstandige en uitdagende functie.
  • Wij voorzien een correct loon, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een firmawagen.

Heb je interesse of bijkomende vragen ? Neem dan contact op met Nathalie Van Londersele op 0487/918242.

C
C

Commercieel administratief talent

CD Constructs

Roeselare, W Flanders
Il y a 10 jours
Roeselare, W Flanders
Il y a 10 jours
Bedrijfsdetails

CD Constructs is een dynamische en familiale KMO met een grote uitstraling. Het is een gerenommeerd bedrijf gelegen te Roeselare en is vooral bekend voor de Håndwerk constructies op maat in roestvrij staal en de Mobillux - Luxury Kitchen Trailers. Tot de klanten behoren de betere horecazaken, de zorgsector, het onderwijs, bedrijven en privé. CD Constructs realiseert maatwerk en ontwerpt professionele keukens met de meest innoverende en professionele apparatuur (o.a. met exclusieve importtoestellen uit het buitenland). Zij exporteren deze importtoestellen ook naar de omringende landen.

Functie

Deze polyvalente functie kan opgesplitst worden in drie belangrijke deelaspecten:

  • ORGANISATIE: Je bent verantwoordelijk voor de planning en de coördinatie van de dagelijkse werking en je beheert de showroom.
  • COMMUNICATIE: Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten. Zo sta je in voor het onthaal, de telefonie en de eerstelijnsverkoop in de showroom.
  • ADMINISTRATIE: Je biedt administratieve ondersteuning aan de zaakvoerders, onder andere op vlak van facturatie, opmaak van offertes en beheer van de sociale media.
Profiel
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelordiploma en kan terugvallen op een eerste relevante werkervaring.
  • Je bent een organisatietalent met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je werkt graag in team maar bent tevens in staat autonoom te werken.
  • Verder beschik je over een grote gedrevenheid, een betrokken werkhouding, een analytisch denkvermogen en een sterke hands-on mentaliteit.
  • Je commerciële flair laat jou toe om makkelijk in contact te treden met klanten en lange termijnrelaties op te bouwen.
  • Je beschikt over een gedegen gebruikerskennis van MS Office.
  • Je kan je vlot uiten in het Nederlands, Frans en Engels.

Onze klant biedt:

  • Een gevarieerde, verantwoordelijke functie in een groeiende en dynamische organisatie
  • Voldoende autonomie en de kans om mee te groeien met het familiebedrijf
  • Een voltijdse tewerkstelling en een contract van onbepaalde duur
  • Een competitief salarispakket
G
G

Operator met doorgroeimogelijkheden weekend (M/V)

Grandeco

Tielt
Il y a 17 jours
Tielt
Il y a 17 jours
Operator met doorgroeimogelijkheden weekend (M/V)

Je start als operator waarbij je verantwoordelijk bent voor het besturen van de verpakkingsmachine en het (bij)regelen van de coating. Rollen wandbekleding dienen in dozen verpakt en geëtiketteerd te worden.
Vervolgens leer je de lijnverantwoordelijke te assisteren bij o.a. kleur- en kwaliteitstesten en word je polyvalent ingezet.
Wanneer je de kneepjes van het vak onder de knie hebt, sta je als lijnverantwoordelijke autonoom in voor de goede werking van de productielijn (parameters opvolgen en instellen). Je stuurt de lijnmedewerkers (2-tal) aan en staat in voor de goede afregeling van de machines. Daarboven analyseer je de planning, doe je kwaliteitscontroles en overleg je op regelmatige basis met de ploegchef.
Kortom je zorgt dat het productieproces op rolletjes loopt!


  • Je beschikt  minimum over een A2 diploma en hebt reeds ervaring in een technische operatorfunctie.

  • Je ziet het leven door een roze bril maar je bent niet kleurenblind.

  • Je spreekt en schrijft Nederlands. Af en toe een woordje West-Vlaams horen, schrikt je niet af.

  • Kwaliteit is jouw ‘middle name’ en je hebt steeds oog voor details zonder jouw efficiëntie te verliezen.

  • Samenwerken is voor jou de sleutel om tot goede resultaten te leiden. Je plakt je collega's niet achter het behang.

  • Je gaat proactief op zoek naar processen of zaken die verbeterd kunnen worden. Kennis van 5S is een extra troef.


Na een opleidingsperiode in 2-ploegen, word je tewerkgesteld in een wisselende weekendploeg.

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon (+extralegale voordelen) tegenover en de kans om je te ontwikkelen. Als lijnverantwoordelijke krijg je voldoende vrijheid om samen met de ploegchef je stempel te drukken aan jouw lijn.


G
G

Ploegchef Preparatie nacht

Grandeco

Tielt
Il y a 24 jours
Tielt
Il y a 24 jours
Ploegchef preparatie (M/V)

Als ploegchef ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van jouw team bij het preparatieproces en de kwaliteit. Je ondersteunt hen op de werkvloer bij het behalen van hun targets en je werkt actief samen met je ploeg als batchbereider en  PVC-inkleurder. Verder schat je storingen in, zorg je voor efficiënte oplossingen en verbeteringen in je afdeling. Je houdt eveneens de veiligheidsinstructies en -procedures levendig. Je rapporteert aan het afdelingshoofd preparatie.


  • Je bent in het bezit van een A2 diploma.

  • Het is een troef als je ervaring hebt met een heftruck.

  • Je bent niet kleurenblind.

  • Je hebt ervaring als leidinggevende.

  • Als echte people manager hou je ervan om mensen aan te sturen en te coachen.

  • Assertiviteit, voorbeeldgedrag en resultaatgerichtheid zijn kenmerken die jou typeren.


Je werkt in een 40-uren week in de vaste nacht van 21u tem 5u. Je bent bereid om een opleiding te volgen in 2-ploegen (tot 6 maand).

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon + extralegale voordelen tegenover en de kans om je verder te ontwikkelen. Daarbij kom je terecht in een stabiel bedrijf dat blijft investeren en innoveren.

V
V

Hulpoperator metaal Roeselare

Verhoestraete

Roeselare
Il y a 2 jours
Roeselare
Il y a 2 jours
Hulpoperator metaalbewerking / lasersnijden Roeselare
  • We hebben geweldige lasermachines die heel snel en nauwkeurig XXL-stukken (tot 12 meter lang en 3 meter breed) kunnen laseren. Wat er nog altijd moet gebeuren opdat die machine haar werk optimaal kan doen, is reststukken en afval wegruimen zodat de laser verder kan met het volgende order. Dat is waar jij in beeld komt!

  • Samen met je collega-operatoren, zorg je voor de logistieke flow rond de lasers.

  • Je plaatst de afvalstukken in afvalbakken en sorteert de (rest)stukken. Sommige stukken gaan naar het magazijn, anderen zet je op de juiste plaats klaar voor de volgende productiestap (bvb. plooien of rollen).

  • De 'kleinere' (een relatief begrip bij ons ) stukken leg je op een pallet, hele grote (rest)stukken verplaats je met de rolbrug naar de correcte plaats. Het is dus ook jouw verantwoordelijkheid dat er continu lege paletten klaarstaan aan de lasers om stukken te kunnen sorteren in functie van de volgende bewerking.

  • Je ontbraamt de gelaserde stukken ook: initieel manueel en later ook met de ontbraaminstallatie.


Wie ben jij?
  • Een fan van alles wat met techniek te maken heeft. Je bent alleszins geboeid door werken in een productieomgeving.

  • Ervaring in onze sector is top, maar zeker niet nodig. Inzet en talent is belangrijker.

  • Bij hele grote voorkeur kan je wel al rijden met een heftruck. Daarnaast is het op vandaag een job die fysiek wel wat kracht en uithoudingsvermogen vraagt.

  • Een rasechte positivo.

  • Cliché, maar zo belangrijk: kwaliteit is een evidentie voor jou. Je wordt zelf slechtgezind van half werk, dat moet niemand anders je komen vertellen.

  • Iemand die zelf nadenkt over de beste aanpak en volgorde van acties. Je wacht niet tot alles je zomaar voorgeschoteld wordt.

  • Iemand die graag bijleert en zich snel aanpast aan veranderende omstandigheden. We werken in een projectomgeving: iedereen bij ons moet snel kunnen (om)schakelen. Dus als je de neiging hebt te zuchten als je gevraagd wordt om even ergens bij te springen, dan is dit wellicht niet de job voor jou.


Wat vind je zoal bij ons?
  • Je komt terecht in een solide firma met een duidelijke visie.

  • Een mensgerichte omgeving. We trachten ons zo flexibel op te stellen als de productieactiviteiten toelaten.

  • Als je daar zin in hebt: de kans om door te groeien naar andere rollen of je te ontwikkelen in het vak tot volwaardig machineoperator.

  • Een filevrije werkomgeving (de occasionele file aan de broodjeszaak achter de hoek niet meegerekend).

  • Een fijn team met zowel ervaring als wat jonger geweld, die je zeker mee op weg gaan zetten.

  • Mogelijkheden om mee te denken en vanalles & nog wat te verbeteren.

  • En je wordt er ook nog eens voor betaald!

A
A

Assistant administratif call center F/H - CDD

Arjo

Roncq, HDF
Il y a 1 jour
Roncq, HDF
Il y a 1 jour

Description du poste et Missions

Poste : Coordinateur Administratif de la Prestation de Service F/H - CDD remplacement congé maternité
Localisation : Roncq (59)
Vos principales missions :
Rattaché au Responsable Administratif de la Prestation de Service, vous intégrez une équipe de 7 personnes en charge de la coordination de la prestation de service. Dans ce cadre, vous assurez les missions suivantes :
- Réceptionner les appels entrants (90 % du poste)
- Gérer les enregistrements des demandes clients
- Réaliser le suivi technique (saisie des interventions et validation auprès des responsables techniques de chaque secteur)
- Effectuer le classement et l’archivage

Profil recherché

Notre candidat idéal :
- Vous avez de l’expérience en centre d'appels ;
- Vous maîtrisez les outils informatiques et bureautiques ;
- Vous êtes adaptable, réactif, et avez le sens de l'organisation et des priorités ;
- Autonome, vous avez l’esprit d'équipe et un goût prononcé pour la satisfaction client.

Informations utiles

  • Localisation : Roncq - 59, France
  • Contrat : CDD - 5 mois
  • Salaire : 21000,00 EUR par an
  • Niveau de qualification : Technicien/Employé Bac +2
  • Expérience : 1 à 7 ans
  • Modalités de travail : Temps complet
  • Fonction : Assistanat/Adm.ventes/Accueil, SAV/Hotline/Téléconseiller
  • Secteur : Service public hospitalier

Rejoindre Arjo c’est aussi :
Bénéficier d’un package de rémunération attractif comprenant un salaire fixe et une partie variable, des tickets restaurant, une mutuelle d’entreprise prise en charge à 100% par l’employeur, un système de participation, une vingtaine de RTT par an, des avantages liés au CSE…

Qui sommes nous ?

Arjo est un groupe suédois d’envergure internationale évoluant dans un environnement prospère empreint d’un leadership scandinave.
Au coeur de notre activité, les Femmes et les Hommes d’Arjo sont nos partenaires dans notre mission d’amélioration des conditions de vie des patients et résidents.
Explorez nos possibilités de carrières stimulantes et enrichissantes à travers notre réseau mondial.
En 2021 et pour la deuxième année consécutive, Arjo est une entreprise reconnue par Top Employers Institute pour son excellence en matière de conditions de travail et de ressources humaines.
Nous sommes Arjo
Notre métier est centré sur le bien-être des personnes. Nous sommes l'un des principaux fournisseurs de solutions et de dispositifs médicaux pour les patients à mobilité réduite ou atteints de maladies liées à l'âge. Nous répondons aux besoins des patients en soins de courte durée, des résidents de longue durée, des soignants et des prestataires de soins dans plus de 60 pays. Avec près de 6 000 salariés dans le monde entier et toujours en croissance, nous vous offrons des opportunités de développement dans un environnement dynamique et international avec une forte culture axée sur l’atteinte de nos objectifs.
Vous aussi rejoignez la famille Arjo !

A
A

Assistant administratif call center F/H

Arjo

Roncq, HDF
Il y a 1 jour
Roncq, HDF
Il y a 1 jour

Description du poste et Missions

Poste : Coordinateur Administratif de la Prestation de Service F/H - CDI
Localisation : Roncq (59)
Vos principales missions :
Rattaché au Responsable Administratif de la Prestation de Service, vous intégrez une équipe de 7 personnes en charge de la coordination de la prestation de service. Dans ce cadre, vous assurez les missions suivantes :
- Réceptionner les appels entrants (90 % du poste)
- Gérer les enregistrements des demandes clients
- Réaliser le suivi technique (saisie des interventions et validation auprès des responsables techniques de chaque secteur)
- Effectuer le classement et l’archivage

Profil recherché

Notre candidat idéal :
- Vous avez de l’expérience en centre d'appels ;
- Vous maîtrisez les outils informatiques et bureautiques ;
- Vous êtes adaptable, réactif, et avez le sens de l'organisation et des priorités ;
- Autonome, vous avez l’esprit d'équipe et un goût prononcé pour la satisfaction client.

Informations utiles

  • Localisation : Roncq - 59, France
  • Contrat : CDI
  • Salaire : 21000,00 EUR par an
  • Niveau de qualification : Technicien/Employé Bac +2
  • Expérience : 1 à 7 ans
  • Modalités de travail : Temps complet
  • Fonction : Assistanat/Adm.ventes/Accueil, SAV/Hotline/Téléconseiller
  • Secteur : Service public hospitalier

Rejoindre Arjo c’est aussi :
Bénéficier d’un package de rémunération attractif comprenant un salaire fixe et une partie variable, des tickets restaurant, une mutuelle d’entreprise prise en charge à 100% par l’employeur, un système de participation, une vingtaine de RTT par an, des avantages liés au CSE…

Qui sommes nous ?

Arjo est un groupe suédois d’envergure internationale évoluant dans un environnement prospère empreint d’un leadership scandinave.
Au coeur de notre activité, les Femmes et les Hommes d’Arjo sont nos partenaires dans notre mission d’amélioration des conditions de vie des patients et résidents.
Explorez nos possibilités de carrières stimulantes et enrichissantes à travers notre réseau mondial.
En 2021 et pour la deuxième année consécutive, Arjo est une entreprise reconnue par Top Employers Institute pour son excellence en matière de conditions de travail et de ressources humaines.
Nous sommes Arjo
Notre métier est centré sur le bien-être des personnes. Nous sommes l'un des principaux fournisseurs de solutions et de dispositifs médicaux pour les patients à mobilité réduite ou atteints de maladies liées à l'âge. Nous répondons aux besoins des patients en soins de courte durée, des résidents de longue durée, des soignants et des prestataires de soins dans plus de 60 pays. Avec près de 6 000 salariés dans le monde entier et toujours en croissance, nous vous offrons des opportunités de développement dans un environnement dynamique et international avec une forte culture axée sur l’atteinte de nos objectifs.
Vous aussi rejoignez la famille Arjo !

A
A

Medewerker goederenreceptie

AVR

Roeselare
Il y a 27 jours
Roeselare
Il y a 27 jours
Medewerker goederenreceptie

Als medewerker goederenreceptie heb je een gevarieerd takenpakket met diverse contacten intern en extern.

Concreet ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

  • ontvangst van transporteurs, controle van de boorddocumenten

  • helpt actief bij het picken en verzenden van toeleveringen

  • verwerking en controle van de levernota's in SAP

  • visuele inspectie van de geleverde stukken op conformiteit van de leverinhoud en eventuele transportschade

  • identifiacatie van de stukken en sorteren naargelang de bestemming

  • bij vaststelling van technische kwaliteits-issues maak je de melding aan de kwaliteitscontroleur, die het probleem verder opvolgt

  • bij fouten op levernota of ontbrekende info neem je zelf contact op met de leverancier om een correcte leverbon te ontvangen, zodat de goederen correct kunnen ingeboekt worden, in overeenstemming met de bestelbon


  • Je bent van nature een sociaal vaardig persoon die oog heeft voor kwaliteit en organisatie

  • SAP is voor jou geen onbekend terrein

  • Je beschikt over goede basis PC-vaardigheden

  • Naast een goede kennis Nederlands, kan je jou uitdrukken in het Engels en/of Frans

  • Je hebt ervaring met het besturen van een elektrische transpallet en/of heftruck. Beschik je over de nodige attesten, dan is dit een pluspunt


  • Een stabiele werkomgeving bij een sterk groeiende en dynamische KMO, die gekend is als een innovatieve marktspeler

  • Een gevarieerde job in dagploeg

  • Een degelijke interne opleiding en begeleiding

  • Een gunstige verlofregeling

  • Een correcte verloning, aangevuld met maaltijdscheques, ecocheques, bonus CAO90, ...

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 23 jours

Description

Aaflex is een metaalverwerkend bedrijf dat zich vooral toespitst op het draaien en frezen van onderdelen voor de machinebouw (toelevering). We richten ons zowel op seriewerk als op het uitwerken van prototypes en kleine series. De functie die momenteel openstaat is grotendeels voor het werken met freesmachines. De merken van machines waarop we hiervoor werken zijn Mazak en Okuma.

Het is de bedoeling dat we ons (al modern) machinepark nog gaan uitbreiden met complexere en grotere machines, hiervoor zijn we dus op zoek naar iemand die ons team kan versterken en hier graag deel van zou uitmaken.

Als CNC frezer sta je in voor volgende taken:

  • Programmeren en afwerken kleine series en prototypes (Programmeren in Mazatrol).
  • Zelf uitwerken van productie/CNC bewerkingsprocessen.
  • Instellen en testen van complexere programma’s die vanuit ons CAM systeem gemaakt werden.

Onze ideale kandidaat is:

  • Iemand met een passie voor (verspanings)techniek;
  • Kan (na opleiding) zelf iets aan de machine uitwerken;
  • Denkt mee over het maken van opspankaliber of procesverbeteringen;
  • Wil doorgroeien en is niet bang van een uitdaging;
  • Mag zowel A2 als bachelor zijn, interesse en motivatie zijn belangrijkste factor;
  • Stelt kwaliteit voorop.

Aaflex heeft je heel wat te bieden:

  • Flexibele werkomgeving;
  • Uitstekende verloning;
  • Werken in een klein bedrijf waar je geen nummer bent;
  • Werken in een sterk groeiend bedrijf dat continu verder investeert in nieuwe machines;
  • Je kan mee doorgroeien in de zaak;
  • Een uitgebreid/divers takenpakket.

Spreekt ons bedrijf en deze functie u aan? Solliciteer per mail naar Inge Tremerie via administration@aaflex.be.

Trefwoorden: CNC programmeur, CNC operator, CNC Draaier, CNC Frezer, Metaalarbeider, Metaalbewerker, Operator CNC-machines, Regelaar-afsteller van productiemachines, Insteller-bediener CNC werktuigmachines, Machine Operator, Machineoperator, metaal, metaalbewerking, metaalwaren, Operator verspanende bewerkingen, Mazak, Okuma, Esprit CAM software, Kuurne