Emplois les plus populaires

À proximité hoogstraten, anvers
6460Emplois trouvés

6460 Emplois trouvés  À proximité hoogstraten, anvers

L
L

Distributie Centrum Manager

Logisch i.o.v. DCSG

Drunen, NB
Il y a 7 jours
Drunen, NB
Il y a 7 jours

Is warehouse activiteiten organiseren en professionaliseren in een sterk groeiende e-commerce omgeving écht jouwding? Lees dan snel verder, want dan is deze operationele warehouse management rol iets voor jou.

 

Voor onze opdrachtgever DCSG te Drunen, zijn wij op zoek naar een gedreven 

 

Distributie Centrum Manager

 

Als DC Manager sta je voor een correcte, efficiënte bedrijfsvoering van de logistieke operatie, de dagproductie en administratieve afhandeling binnen het distributiecentrum. Jouw focus is gericht op doorlooptijden, reduceren faalkosten en voorraad beheer. Om dit te bereiken speelt een juiste afstemming en communicatie met de verschillende afdelingen binnen de organisatie een cruciale rol.
Door jouw managementstijl van betrokkenheid, duidelijke communicatie, oog voor persoonlijke ontwikkeling weet je samen met je team mooie resultaten te bereiken.
Jouw positie in de organisatie:
De spil tussen het distributiecentrum en het hoofdkantoor.
Je geeft direct leiding aan een 4-tal medewerkers, die de processen ondersteunen en indirect aan een 10 -15 logistieke medewerkers (vast en uitzendkrachten) op de vloer.
In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de CFO.
Wat betekent dit in de praktijk als Warehouse Manager?

  • Leidinggeven aan de administratieve en logistieke keten, aansturen en coachen van medewerkers en ontwikkelen van de afdeling tot een effectief team
  • Zorgdragen voor een gedisciplineerde werkwijze en goede werksfeer
  • Nauw samenwerken met andere afdelingen
  • Initiëren van procesverbeteringen ten einde een hogere efficiency, lagere complexiteit, kortere doorlooptijden en lagere kosten te bewerkstelligen
  • Zorgen voor optimale realisatie van de leveringsafspraken door het doel van hoge leveringsbetrouwbaarheid na te streven
  • Bewaken en waarborgen van de voortgang in het proces door een tijdige en structurele afstemming binnen de keten, en ook met verkoop, logistiek en administratie
  • Zorgen voor een tijdige en juiste melding en opvolging van klachten naar leveranciers en derden
  • Verantwoordelijk voor de administratieve afhandelingen, orderverwerking en facturatie
  • Het opleveren vande logistieke rapportage
  • Verantwoordelijk voor het handhaven en naleven van bedrijf- en veiligheidsvoorschriften

 

De ideale Warehouse Manager heeft:

  • Hbo-opleiding
  • Meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie, liefst in een handelsomgeving
  • Goede kennis en beheersing van WMS en Microsoft Office
  • Affiniteit in fashion is een pre
  • Herken jij jezelf in deze persoonlijkheidskenmerken? Reageer dan snel!
  • Zelfstandige en flexibele werkhouding
  • Besluitvaardig pragmatische aanpak
  • Oprechte verbinding met de werkvloer
  • Gedreven, overtuigend en zelfstandig
  • Stressbestendig en snelle schakelaar
  • Communicatief vaardig

 

Over DCSG:
RNF B.V.-holding heeft een prominente plaats binnen de schoenenbranche. Hieronder vallen de werkmaatschappijen zoals: Ferro Footwear, Sporttrading Holland, Sport Concept, Mexx Industries, Einstein Shoes en DCSG. Naast de licentie van Umbro heeft men sinds enkele jaren het merk Mexx en Fred de la Bretoniere & Shabbies Amsterdam overgenomen.

De dochteronderneming DCSG te Drunen verzorgt voor groot deel de goederenstromen van de onder RNF-groep vallende B.V.’s. Dit kan zijn in de vorm van pakketten of pallets. Om dit goed te kunnen managen gebruiken zij een geavanceerd warehouse managementsysteem.

Over Logisch werving en selectie:
Logisch is gespecialiseerd in het bemiddelen van HBO- en WO-professionals binnen de vakgebieden Supply Chain, Logistiek en Operations. Wij bemiddelen in zowel vaste functies (werving en selectie) als interim-opdrachten (interim-management) in heel Nederland.

Solliciteren op de vacature Distributie Centrum Manager:

Sollicitaties zien we graag tegemoet via het Sollicitatieformulier door te klikken op de Solliciteer knop.


Heb je vragen over de functie, organisatie of procedure?
Neem contact op met Pieter-jan Venema, Recruitment Consultant, 06-51028638.

 

X
X

Werkvoorbereider W

Xelvin B.V.

BREDA, NB
Il y a 11 jours
BREDA, NB
Il y a 11 jours
Organisatie Onze klant, een gerenommeerd landelijk installatiebedrijf, zorgt voor technologische voorzieningen in gebouwde omgevingen. Deze omgevingen beheren en onderhouden ze tegen de beste integrale kostprijs. Ze nemen bij hun klanten de zorg voor hun gebouw volledig uit handen, door 24 uur per dag garant te staan voor betrouwbare, efficiënte en duurzame technische installaties. Hierbij is het doel om de gebouwen zo energiezuinig en comfortabel mogelijk te maken zodat de mensen die hierin werkzaam zijn zich dag in en dag uit prettig voelen en optimaal kunnen presteren.

Functiebeschrijving Als werkvoorbereider-WTB heb je een afwisselende functie met verschillende taken binnen de engineering, calculatie, planning en advies. Je zorgt dat de uitvoering zonder problemen kan plaatsvinden door creatieve oplossingen te verzinnen en organiseren. Je werkt samen met een team van onder andere projectleiders, engineers en uitvoerders.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

X
X

Service Monteur WTB

Xelvin B.V.

BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
Organisatie De organisatie is werkzaam op het gebied van gebouwgebonden installaties binnen de retail, horeca en utiliteit. Het bedrijf leeft onder het motto: Kan niet, bestaat niet en afspraak is afspraak. Met een werkgebied verspreid over de Benelux en Duitsland focust dit bedrijf zich op langdurige klantrelaties.

Functiebeschrijving In de functie van servicemonteur (W) ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van service- en onderhoudswerkzaamheden aan werktuigbouwkundige installaties. Daarnaast los je storingen op volgens de geldende veiligheidsvoorschriften. Jij bent een servicemonteur met ruime kennis en affiniteit voor de installatietechniek en kan zelfstandig werken.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

X
X

Beveiligingstechnici

Xelvin B.V.

BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
Organisatie De organisatie is werkzaam op het gebied van gebouwgebonden installaties binnen de retail, horeca en utiliteit. Het bedrijf leeft onder het motto: Kan niet, bestaat niet en afspraak is afspraak. Met een werkgebied verspreid over de Benelux en Duitsland focust dit bedrijf zich op langdurige klantrelaties.

Functiebeschrijving Als beveiligingstechnicus ben je verantwoordelijk voor het installeren, beheren en programmeren van systemen. De systemen waaraan je werkt zijn: inbraaksignalering-, camera-, en toegangscontrole-systemen. Binnen de functie ben je het aanspreekpunt voor de klant en geef je advies over de systemen. Je moet zelfstandig kunnen werken en hebt een grote verantwoordelijkheid, je verlaat pas de klant als zijn pand beveiligd is.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

X
X

Loodgieter

Xelvin B.V.

BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
BOXTEL, NB
Il y a 11 jours
Organisatie De organisatie is werkzaam op het gebied van gebouwgebonden installaties binnen de retail, horeca en utiliteit. Het bedrijf leeft onder het motto: Kan niet, bestaat niet en afspraak is afspraak. Met een werkgebied verspreid over de Benelux en Duitsland focust dit bedrijf zich op langdurige klantrelaties.

Functiebeschrijving Als Loodgieter installeer je onderdelen van sanitaire installaties en houd je je bezig met verschillende werkzaamheden zoals het plaatsen, onderhouden en repareren van waterleidingen, rioleringen, sanitair en verwarmingsinstallaties.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde technische mbo/hbo opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je kent de huidige markt en weet van alle toegepaste technieken af;
    Wat we jou bieden
  • Een volwaardig arbeidscontract;
  • Bruto maandsalaris conform de schaal van jouw functie;
  • Directe deelname aan pensioenfonds (StiPP);
  • 100% doorbetaling bij ziekte vanaf de eerste dag;
  • Carrière gerichte opleidingen, trainingen of cursussen;
  • Persoonlijke begeleiding tijdens de detacheringsperiode;

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marcel Wetsels, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar m.wetsels@xelvin.nl.

J
J

Verkoopmedewerker (m/v) Baarle Nassau 30 uur

Jola Mode - Marja Textiel B.V

Baarle-Nassau, NB
Il y a 22 jours
Baarle-Nassau, NB
Il y a 22 jours
Verkoopmedewerker (m/v) Baarle Nassau 30 uur Locatie: Baarle - Nassau Dienstverband: Fulltime Uur per week: 30 Jola Mode groeit! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb jij affiniteit met mode, ben jij een echte teamplayer en wil je snel op je plek zitten binnen een bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als verkoper ben jij het eerste aanspreekpunt met de klanten. Door jouw hulp en adviezen voelen zij zich thuis bij Jola Mode en zorg je ervoor dat de klant stralend de winkel uitgaat. Wat je zoal gaat doen aan werkzaamheden: - Je adviseert onze klanten tijdens hun aankoopproces - Je weet op basis van de wensen van klanten welke items uit onze collectie het beste bij de klanten passen. - Je zorgt ervoor dat je productkennis altijd up-to-date is of wilt je kennis uitbreiden, hierdoor kun je iedere klant informeren. - Je vult de voorraad van de winkel aan en voert kassawerkzaamheden uit. - Je draagt zorg voor een nette, schone en verzorgde winkel. Kortom een afwisselende baan met veel verantwoordelijkheid. Wat jij (onder andere) bent: - Enthousiast - Communicatief sterk - Vriendelijk - Positief - Klantgericht en behulpzaam - Commercieel en resultaatgericht ingesteld Wat krijg jij daarvoor terug? - Een fijne en gezellige werksfeer - Een afwisselende baan - Marktconforme arbeidsvoorwaarden - Opleidings- en groeimogelijkheden - Personeelskorting!! Met onze nieuwe collectie om je heen de hele dag, heb je binnen no time een nieuwe garderobe en korting is dan mooi meegenomen! Kun jij je helemaal vinden in deze vacature twijfel dan niet en solliciteer snel! Wie weet werk jij binnenkort bij één van de leukste winkels van Nederland!
T
T

Machinebediende, Ardo

Tempo-Team

Zundert, NB
Il y a 2 jours
Zundert, NB
€11.41 - €14.49 Par heure
Il y a 2 jours
€11.41 - €14.49 Par heure

Wil jij een mooi salaris verdienen dat kan oplopen tot €14,49 inclusief toeslagen? Ben jij opzoek naar een baan voor langere tijd waar je 32 tot 40 uur per week aan de slag kunt? Top! Lees dan snel deze leuke vacature verder als machinebediende bij Ardo in Zundert.

Wat bieden wij jou
  • Bruto uurloon van €11,41 euro incl. 3,74% ADV.
  • Werk voor 32 tot 40 uur in het hoogseizoen.
  • Bovenop je uurloon ook nog extra toeslagen!
  • Opleiding op machines op verschillende afdelingen.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis.
Wie ben jij

Wanneer jij aan de slag wilt als machinebediende bij Ardo, gaan wij er van uit dat je:

  • Minimaal een halfjaar tot jaar ervaring hebt als productiemedewerker of machinebediende.
  • Eigen vervoer hebt om naar Ardo in Zundert te komen. Het bedrijf is namelijk niet te bereiken met openbaar vervoer.
  • Fulltime beschikbaar bent in 3-ploegen (Vroege dienst: 06:00-14:30 uur, late dienst: 14:30-23:00 uur en nachtdienst: 23:00-06:00 uur).
Wat ga je doen

Wanneer je als machinebediende aan de slag gaat, krijg je veel verantwoordelijkheden mee. Jij houdt het verpakkingsproces goed in de gaten en dat de lijn waar jij aan staat doorloopt. Dit doe je door de machines goed in te stellen en kleine storingen op te lossen. Bij Ardo leiden ze geleidelijk om op verschillende afdelingen te kunnen werken. Nee, niet in één keer natuurlijk! Ze nemen namelijk graag de tijd voor je om je alles goed te leren en dat je zo zelfstandig aan de slag kunt.

Waar ga je werken

Ardo in Zundert is één van de fabrieken die groenten en fruit verwerken tot diepvriesproducten. Denk aan spinazie a la crème of smoothies. Nu denk je vast... waar is dat dan Zundert? Nou eigenlijk best dichtbij. Vanuit zowel Breda als Roosendaal rij je er in 20 minuutjes met de auto naar toe. Fijn hé? Bij Ardo zijn ze altijd opzoek naar leuke nieuwe collega's die hun team kunnen komen versterken.

Zie jij jezelf al werken bij Ardo als machinebediende? Dan leren wij je graag beter kennen. Solliciteer dan snel via de Tempo-Team website! Heb je nog vragen? Geen probleem! Mail of bel ons even.


Vacaturenummer: 455248
K
K

Opzichter Bouwmanagement Bureau

Kracht Recruitment

Amsterdam, NB
Il y a 7 jours
Amsterdam, NB
Il y a 7 jours

Hoor jij thuis in een Bouwmanagement Bureau en ga jij de stap maken tot Opzichter?

Onze opdrachtgever, met 3 vestigingen, is toonaangevend in de bouwbegeleiding van bouwprojecten door heel Nederland met succes. Dit blijkt onder meer uit de hoge klanttevredenheidsscore, de complexe projecten en uitdagingen waarvoor ze worden ingezet en het feit dat zij veel terugkerende klanten behouden. Onze opdrachtgever is betrokken bij de meest prestigieuze en complexe projecten in Nederland waaronder ziekenhuizen, winkelcentra en hoogwaardige publieksgebouwen.


Functiebeschrijving

Onze opdrachtgever, met 3 vestigingen, is toonaangevend in de bouwbegeleiding van bouwprojecten door heel Nederland met succes. Dit blijkt onder meer uit de hoge klanttevredenheidsscore, de complexe projecten en uitdagingen waarvoor ze worden ingezet en het feit dat zij veel terugkerende klanten behouden. Onze opdrachtgever is betrokken bij de meest prestigieuze en complexe projecten in Nederland waaronder ziekenhuizen, winkelcentra en hoogwaardige publieksgebouwen.


Functie-eisen

Jij hebt leidinggevende capaciteiten en kan uitvoerende partijen coördineren. Je bent communicatief sterkt en weet de belangen van de klant te behartigen om tot een optimaal resultaat te komen.

• Aantoonbare ervaring met nieuwbouw en verbouw van ziekenhuizen en/of vergelijkbare utiliteitsprojecten in de gevraagde functie;

  • Ervaring met de begeleiding van radiotherapiebunkers, poli's, OK's en laboratoria;
  • Ervaring met UAV-GC projecten en/of kwaliteitscontrole;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Opleiding B VCA en VOL VCA.

Arbeidsvoorwaarden

• Solide primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Veel vrijheid en het plezier van werken in een betrokken en enthousiast team;
  • Laptop, Ipad, mobiele telefoon;
  • Auto van de zaak of km vergoeding voor eigen auto;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Ruime ondersteuning/begeleiding vanuit de backoffice;
  • Contractvorm: het eerste jaar obv detachering via YER, hierna de mogelijkheid om direct in dienst te treden

A
A

Verkoopmedewerker

Aldi

Baarle-Nassau
Il y a 3 jours
Baarle-Nassau
Il y a 3 jours

ALDI is de uitvinder van discount en staat voor eenvoud: wij houden het simpel. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Toch is dit precies waar het ons om gaat. Het is onze missie om boodschappen doen zo simpel mogelijk te maken voor onze klanten. Hier zetten wij ons elke dag samen voor in. ALDI vernieuwt momenteel op allerlei vlakken en heeft grote ambities om verder te groeien.

ALDI is volop bezig met het vernieuwen van de formule en filialen. Hier hebben we naast onze huidige collega’s veel nieuwe collega’s voor nodig. Gedreven mensen die deze vernieuwing zien als unieke kans op een mooie toekomst.

 

Als visitekaartje van onze winkel speel je in op de behoeften en weet je de gevoelige snaar van onze klanten te raken. Dit doe je door jouw geheime wapens ‘enthousiasme en klantgerichtheid’ in te zetten. Je bent van alle markten thuis, je dag is gevuld met vele verschillende werkzaamheden. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de winkel er tip-top uitziet, de schappen gevuld zijn en de klanten tevreden de winkel uitlopen. Jouw doel is een zo hoog mogelijke klanttevredenheid!

Jij bent collegiaal en kunt goed werken in teamverband. Verder ben je behulpzaam voor zowel klanten als je collega’s en weet je van aanpakken. Je bent doordeweeks (overdag en avond) en in het weekend beschikbaar.

Het is bij ons mogelijk om al vanaf 4 uur per week aan de slag te gaan, maar meer uren zijn zeker ook mogelijk. Het aantal uren per week stemmen we samen af.

Zit je nog op school of studeer je? Geen punt! Je kunt je werk als Verkoopmedewerker bij ALDI goed combineren met je school of studie. We passen jouw bijbaan aan op je lesrooster. Lekker bijverdienen dus!

De waarden van ALDI zijn eenvoud, verantwoord en betrouwbaar. Hier handelen we dagelijks naar. Bij ALDI werk je samen met je collega’s in een hecht team en iedereen is belangrijk voor het behalen van succes. Wij kennen geen aparte afdelingen in het filiaal, waardoor je overal inzetbaar bent. Het ene moment verricht je kassawerkzaamheden en het volgende moment ga je in de winkel aan de slag. Werken bij ALDI is geen dag hetzelfde en heel afwisselend.

Bij onze organisatie past een enthousiaste persoonlijkheid. Mensen die initiatief tonen, assertief en ondernemend zijn – dat zijn onze talenten van de toekomst. En dit alles in een dynamische en internationale werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden. Wij kijken naar wat je kunt en wat je doet. Presteer je goed en durf je kansen te grijpen? Dan ligt de wereld binnen ALDI aan je voeten en zijn er voldoende kansen om door te groeien.

Werk je bij ALDI dan verdien je meer dan bij alle andere supermarktketens, door een goed salaris met daar bovenop een teambonus.

Herken jij jezelf in het profiel? Solliciteer direct!

Wil je eerst nog meer informatie? Of ben je nieuwsgierig naar andere functies bij ALDI? Bekijk dan onze werkenbij pagina.

Op het gebied van duurzaamheid, gezondheid en maatschappelijke betrokkenheid? Kijk hiervoor op http://www.aldi.nl/verantwoord.

Een e-assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure, evenals een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel

R
R

Regelmaat en zekerheid

RENA electronica B.V.

Zundert, NB
Il y a 15 jours
Zundert, NB
Il y a 15 jours
Regelmaat en zekerheid Vaste werktijden en een fijn team Uitdaging en waardering Ruimte om je talenten te ontwikkelen Een flitsende start De kans om jouw talent te laten groeien Werksfeer RENA is van oorsprong een familiebedrijf. Inmiddels werken hier ruim 100 medewerkers van diverse leeftijden en meer dan twintig nationaliteiten samen. Deze diversiteit, in combinatie met ons buddy-systeem bij indiensttreding, zorgt er voor dat jij je als nieuwe medewerker zich snel thuis voelt in de vertrouwde werkomgeving van RENA. Opleiding en groei RENA is een bedrijf met een grote vernieuwingskracht, wij helpen onze klanten om innovatief te blijven. Wij (her)kennen trends in ons werkveld en anticiperen hierop. Als medewerker ben je onderdeel van dit ontwikkel- en groeiproces. RENA werkt daarom samen met scholen en universiteiten. Groei jij met ons mee? Arbeidsvoorwaarden Onze arbeidsvoorwaarden zijn prima in orde. Voor productiemedewerkers hanteren wij de CAO Metaal & Techniek. RENA heeft een jonge OR, die vanuit het initiatief van onze medewerkers is ontstaan. De OR-leden zijn betrokken en kennen de organisatie van binnenuit. Wij hechten waarde aan de input van onze medewerkers. Flexibel werken Zoek je een mooie balans tussen werk en privé? Bij RENA zijn er volop mogelijkheden. In de productie wordt gewerkt in ploegendiensten, maar er zijn ook functies waar je kunt kiezen voor flexibele werktijden of parttime werken. En omdat ook in een flexibele werkomgeving continuïteit belangrijk is, werkt RENA graag met 50+-ers. Zij brengen rust en ervaring op onze werkvloer. The best of both worlds Vanuit het hart van Brabant levert RENA haar producten en diensten aan klanten in meer dan 30 landen wereldwijd. Dankzij de 20 verschillende nationaliteiten van onze medewerkers herkennen wij de cultuur en wensen van onze klanten. RENA biedt jou 'the best of both worlds'. Een job met een internationaal karakter én lekker dicht bij huis. RENA in het kort RENA is van oudsher een vernieuwer in verlichting en elektronica. Met én voor onze klanten bedenken en bouwen onze engineers elke mogelijke LED-oplossing. Voor de realisatie en assemblage van onderdelen en producten beschikt RENA over een moderne productie- en assemblage locatie. Dankzij de intensieve samenwerking met klanten en de unieke combinatie van creatie en productie onder één dak groeit Rena snel. Hou jij van aanpakken en kun jij mee bewegen in onze groei? Kijk dan snel op onze vacaturepagina . RENA Electronica B.V. Industrieweg 13 4881 EW Zundert Wat kan RENA je bieden?

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 7 jours

Description

Is warehouse activiteiten organiseren en professionaliseren in een sterk groeiende e-commerce omgeving écht jouwding? Lees dan snel verder, want dan is deze operationele warehouse management rol iets voor jou.

 

Voor onze opdrachtgever DCSG te Drunen, zijn wij op zoek naar een gedreven 

 

Distributie Centrum Manager

 

Als DC Manager sta je voor een correcte, efficiënte bedrijfsvoering van de logistieke operatie, de dagproductie en administratieve afhandeling binnen het distributiecentrum. Jouw focus is gericht op doorlooptijden, reduceren faalkosten en voorraad beheer. Om dit te bereiken speelt een juiste afstemming en communicatie met de verschillende afdelingen binnen de organisatie een cruciale rol.
Door jouw managementstijl van betrokkenheid, duidelijke communicatie, oog voor persoonlijke ontwikkeling weet je samen met je team mooie resultaten te bereiken.

Jouw positie in de organisatie:
De spil tussen het distributiecentrum en het hoofdkantoor.
Je geeft direct leiding aan een 4-tal medewerkers, die de processen ondersteunen en indirect aan een 10 -15 logistieke medewerkers (vast en uitzendkrachten) op de vloer.
In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de CFO.

Wat betekent dit in de praktijk als Warehouse Manager?

  • Leidinggeven aan de administratieve en logistieke keten, aansturen en coachen van medewerkers en ontwikkelen van de afdeling tot een effectief team
  • Zorgdragen voor een gedisciplineerde werkwijze en goede werksfeer
  • Nauw samenwerken met andere afdelingen
  • Initiëren van procesverbeteringen ten einde een hogere efficiency, lagere complexiteit, kortere doorlooptijden en lagere kosten te bewerkstelligen
  • Zorgen voor optimale realisatie van de leveringsafspraken door het doel van hoge leveringsbetrouwbaarheid na te streven
  • Bewaken en waarborgen van de voortgang in het proces door een tijdige en structurele afstemming binnen de keten, en ook met verkoop, logistiek en administratie
  • Zorgen voor een tijdige en juiste melding en opvolging van klachten naar leveranciers en derden
  • Verantwoordelijk voor de administratieve afhandelingen, orderverwerking en facturatie
  • Het opleveren vande logistieke rapportage
  • Verantwoordelijk voor het handhaven en naleven van bedrijf- en veiligheidsvoorschriften

 

De ideale Warehouse Manager heeft:

  • Hbo-opleiding
  • Meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie, liefst in een handelsomgeving
  • Goede kennis en beheersing van WMS en Microsoft Office
  • Affiniteit in fashion is een pre
  • Herken jij jezelf in deze persoonlijkheidskenmerken? Reageer dan snel!
  • Zelfstandige en flexibele werkhouding
  • Besluitvaardig pragmatische aanpak
  • Oprechte verbinding met de werkvloer
  • Gedreven, overtuigend en zelfstandig
  • Stressbestendig en snelle schakelaar
  • Communicatief vaardig

 

Over DCSG:
RNF B.V.-holding heeft een prominente plaats binnen de schoenenbranche. Hieronder vallen de werkmaatschappijen zoals: Ferro Footwear, Sporttrading Holland, Sport Concept, Mexx Industries, Einstein Shoes en DCSG. Naast de licentie van Umbro heeft men sinds enkele jaren het merk Mexx en Fred de la Bretoniere & Shabbies Amsterdam overgenomen.

De dochteronderneming DCSG te Drunen verzorgt voor groot deel de goederenstromen van de onder RNF-groep vallende B.V.’s. Dit kan zijn in de vorm van pakketten of pallets. Om dit goed te kunnen managen gebruiken zij een geavanceerd warehouse managementsysteem.

Over Logisch werving en selectie:
Logisch is gespecialiseerd in het bemiddelen van HBO- en WO-professionals binnen de vakgebieden Supply Chain, Logistiek en Operations. Wij bemiddelen in zowel vaste functies (werving en selectie) als interim-opdrachten (interim-management) in heel Nederland.
 

Solliciteren op de vacature Distributie Centrum Manager:

Sollicitaties zien we graag tegemoet via het Sollicitatieformulier door te klikken op de Solliciteer knop.


Heb je vragen over de functie, organisatie of procedure?
Neem contact op met Pieter-jan Venema, Recruitment Consultant, 06-51028638.