Emplois les plus populaires

À proximité herentals, anvers
2120Emplois trouvés

2120 Emplois trouvés  À proximité herentals, anvers

A
A

Sales Consultant

Ambitious People

Koningin Astridplein, Antwerp
Il y a 1 jour
Koningin Astridplein, Antwerp
€45k - €80k Par an
Il y a 1 jour
€45k - €80k Par an

Sales Consultant
Hoe harder je werkt, hoe meer je hoort te verdienen toch? Dat vinden wij nou ook! Het is toch logisch dat wanneer je tijd en energie in een job stop, je dit hoort terug te zien op jouw bankrekening, de groei op jouw carrière pad en belonende incentives. Geïnteresseerd? Lees dan snel verder!
Wie zijn wij?
Ambitious People Group is een gespecialiseerde en een award winning recruitmentorganisatie waar (persoonlijke) groei, ambitie en fun hoog in het vaandel staan. Wij opereren in de Finance, Life Sciences, Sales & Marketing, IT en Engineering in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk en Hong Kong. Jij komt te werken bij Four Life Sciences: Dé specialist in de Life & Sciences branche.
Wat ga je doen als Sales Consultant?
Voor Ambitious People Group zijn wij op zoek naar bouwers: kandidaten met ondernemersmentaliteit, die net een tandje harder lopen en buiten de gebaande paden durven te treden. Als Sales Consultant bij Ambitious People Group word jij in 3 maanden opgeleid tot een ware salestopper. Je staat dagelijks in contact met medior en senior kandidaten, maar ook met de bedrijven waar ze mogelijk komen te werken. Het is jouw taak om goed in de gaten te houden wat je kandidaten willen en waar de vraag van de klant ligt. Hier snel, accuraat en goed op inspelen is waar de uitdaging ligt. Geen bedrijf en kandidaat is hetzelfde.
Wat bieden wij jou?
Een op maat gesneden trainingsprogramma om volgens onze best practices om op zo een kort mogelijke termijn zoveel mogelijk deals te closen. De mogelijkheid om snel door te groeien, jouw persoonlijke en zakelijk doelstellingen te behalen en simpelweg heel veel geld te verdienen. Naast plezier op de werkvloer hebben wij de meest legendarische events, city trips en vele andere incentives om onze werknemers te belonen voor hun harde werk.
Wat vragen wij van jou?
Een gezonde dosis doorzettingsvermogen om jezelf persoonlijk, carrièrewijs en financieel naar een hoger niveau te tillen. Hiervoor zoeken wij iemand met een Bachelor diploma, aangezien je sales gaat doen op hoog niveau. Je bent woonachtig in Antwerpen of bereid om te verhuizen.
Wie is Four Life Sciences?
Four Life Sciences is gespecialiseerd in Life Science recruitment in de Benelux en Duitsland. Door ons specialisme, snelheid en garantie van kwaliteit veroveren wij de Life Science markt. Onze missie is het verbinden van bedrijven met de beste professionals uit de markt. Four Life Sciences wil nog veel meer groeien! Bij ons krijg je de mogelijkheid om te groeien binnen een ondernemende organisatie.
Meer informatie of direct solliciteren?
Vind je bovenstaand interessant klinken en sta je te popelen om van start te gaan?
Neem dan direct contact op met Raoul de Koning, International Corporate Recruiter:
T: BE: +32 38 08 29 49 NL: +31 20 570 81 28
E: Raoul.deKoning@ambitiouspeople.com
Direct solliciteren kan uiteraard ook via de sollicitatieknop.
Is deze vacature (nu) niet interessant voor jou, maar ken jij de juiste kandidaat voor voor deze functie, mail de namen dan door naar recommend@ambitiouspeople.com en krijg een waarde cheque naar keuze ter waarde van € 250,- netto*!
P
P

Personel Assistant - Regio Herentals (3/5e of 4/5e mogelijk)

Page Personnel Belgium

Herentals, Antwerp
Il y a 7 jours
Herentals, Antwerp
Il y a 7 jours

Heb jij enkele jaren ervaring als Personal Assistant? Kan jij zelfstandig aan de slag en ben je hands-on en proactief ingesteld? Aarzel dan niet, solliciteer nu!
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een gerenommeerde speler op de markt van milieuvriendelijke energietoepassingen.
Het kantoor in België is gelegen te Herentals en is goed bereikbaar met de wagen.
De functie wordt grotendeels bekleedt in 'home office'.
Omschrijving
Als Personal Assistant:
  • Ondersteun je 4 Leden van het Bestuur op administratief en organisatorisch vlak met de dagelijkse, operationele opvolging van het bedrijf: meetings voorbereiden en opvolgen, dossierbeheer, klassement, etc.
  • Ben je verantwoordelijk voor het beheer van een complexe agenda en mailbox, het plannen, voorbereiden, bijwonen en opvolgen van meetings, afspraken en zakenreizen inplannen
  • Neem je ownership over verschillende opdrachten (professionele en privé) die uitgevoerd kunnen worden

Profiel van kandidaat
  • Je heb minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige rol
  • Je bent communicatief sterk en je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Engels. Kennis van het Duits is een plus!
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Offifce: Word, Excel en PowerPoint
  • Je bent administratief sterk en je gaat nauwkeurig te werk
  • Je bent flexibel en je kan snel inspelen op noden
  • Je bent proactief en hands-on
  • Je kan zelfstandig aan de slag (in home office)

Aanbod
  • Een tewerkstelling in een internationale én gerenommeerde organisatie
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een mogelijkheid om 3/5e en of 4/5e te werken
  • Een tewerkstelling in Home Office (grotendeels)
P
P

Customer Service Frankrijk

Page Personnel Belgium

Herentals, Antwerp
Il y a 9 jours
Herentals, Antwerp
Il y a 9 jours

Ben je in het bezit van een bachelor of kan je een relevante werkervaring voorleggen op een klantendienst? Spreek je vloeiend Frans en ben je daarnaast erg klantgericht? Dan is dit dé job voor jou!
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is is een wereldleider binnen de automotive aftermarket. Het hoofdkantoor van België is gelegen te Herentals en is goed bereikbaar met de wagen.
Omschrijving
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en vertegenwoordigers;
  • Verantwoordelijk voor het orderproces van A tot Z en zorgt voor de volledige opvolging hiervan;
  • Ontvangen, registreren, analyseren en behandelen van bestellingen;
  • Behandelen van inkomende klachten;
  • Je onderhoudt contacten met transporteurs, de planning en andere belangrijke instanties;
  • Je helpt mee met de verwerking van de retours en garantie;
  • Je springt administratief bij waar nodig.

Profiel van kandidaat
  • Je beschikt over de volgende talenkennis: Frans en Nederlands;
  • Bijkomende talen worden gezien als een sterke troef;
  • Je bent snel weg met nieuwe programma's en hebt een goede kennis van Excel;
  • Je bent zeer klantgericht ingesteld;
  • Collega's zien je als een gemotiveerde werkkracht binnen het team;
  • Je bent communicatief en administratief sterk;
  • Je bent stressbestendig, flexibel en kan zelfstandig werken.
  • Tot slot durf je ook initiatief te nemen waar nodig.

Aanbod
  • Je komt terecht in een organisatie die internationaal gekend is en waar een aangename werksfeer heerst;
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.
P
P

PROJECTCOÖRDINATOR NAZORG BOUW REGIO KEMPEN

People 4 Projects bvba

Herentals, Antwerp
Il y a 2 jours
Herentals, Antwerp
Il y a 2 jours

Voor onze klant regio Kempen  zoeken we een Projectcoördinator Nazorg Bouw .

FUNCTIEBESCHRIJVING:

Als Projectcoördinator Nazorg Bouw sta je in voor:
 
  • Nazorg van zowel voorlopig als de definitieve opgeleverde residentiële woonunits
  • Coördineren en aansturen van de interventieploeg in overleg met de Projectleider, Werfleider en/of Kopersbegeleider
  • Opvolging nazorgdossier zowel technisch als administratief
  • Bewaken van klantentevredenheid, financiële kosten en uitvoeringstermijnen
  • Externe contacten met Archtitecten, studiebureau's, leveranciers, onderaanemers

UW PROFIEL:

  • Master of Bachelor Architectuur,  Interieurarchitect, Bouw, Interieurvormgeving...
  • Eerste relevante werkervaring
  • Communicatief sterk, assertief en luisterbereid
  • Sterk in organiseren en plannen
  • Vloeiend communiceren in het Nederlands.

AANBOD:

  • Een professionele werkomgeving en werkzekerheid binnen een groeiende firma.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen.

CONTACT:

  • peter.weyns@p4p.be

  • 0491 86 99 50
  • Verbindingsdok Oostkaai 7, 2000 Antwerpen

Projectcoördinator Nazorg Bouw, Master Architectuur, Interieurarchitect, Interieurvormgeving, Bouw , Bachelor, Kempen, Olen, Geel, Herentals
B
B

Bouwkundig CAD Tekenaar metaal

be.Steel

Aarschot, Flemish-Brabant
Il y a 1 jour
Aarschot, Flemish-Brabant
Il y a 1 jour

be.Steel is de marktleider binnen de Benelux op vlak van staalframebouw, die alle knowhow en ervaring in huis heeft om projecten tot een perfect einde te brengen. be.Steel is momenteel nog gevestigd te Lubbeek (bij Leuven) en zal begin 2021 verhuizen naar een nieuwe locatie op het industrieterrein te Aarschot. be.Steel neemt uw volledige staalframeproject voor hun rekening, van berekeningen, design en engineering tot de productie en assemblage. Dit alles inhouse, geautomatiseerd en gedigitaliseerd, volgens de strengste voorschriften. Bij be.Steel geloven ze volop in de toekomst van staalframebouw, een revolutionair alternatief op de traditionele bouwmethodes. Snel, licht en enorm duurzaam: bouwprojecten nemen op alle vlakken grote voorsprong. Light steel frame of staalframe vormen de ideale basis voor een woningbouw, modulaire oplossingen, optoppingen, appartementsgebouwen... en nog veel meer.
Meer info kan u terugvinden op www.be-steel.eu.
Om de verder groei bij be.Steel bij te houden zoeken we een Bouwkundig CAD Tekenaar metaalconstructie.


Functieprofiel:

Als bouwkundig tekenaar voor staalframebouw heb je volgende taken:

  • Je analyseert kritisch de bouwplannen van de klant en vertaalt deze naar staalframe plannen;
  • Je geeft zowel de klant als collega’s de nodige aanbevelingen wat betreft de bouwknopen, uitwerken van de details en de opbouw van het project;
  • Je werkt dagelijks in teamverband met de ingenieurs, tekenaars & project managers;
  • Je behoudt overzicht over de lopende projecten zodat je de nodige controles kan uitvoeren;
  • Je wordt uitgedaagd mee te denken over de verschillende aspecten die binnen het bedrijf aan bod komen en doet aanbevelingen die de groei stimuleren.

Verwacht:

Als CAD- of BIM tekenaar verwachten we van jou:

  • Je volgde een opleiding CAD-tekenaar bouwkunde, kennis als BIM modeller is een sterk pluspunt;
  • Je bent perfect Nederlands- en/of Franstalig met goede kennis van de Engelse taal;
  • Je hebt minimum 2 jaar soortgelijke ervaring achter de rug;
  • De klassieke teken- en architectuur software kennen voor jou geen geheimen;
  • Je ben niet bang om een nieuwe software aan te leren (Vertex BD-BIM modellering). Een interne opleiding wordt voorzien;
  • Analytisch denken en een oog voor detail zijn kenmerkend voor jouw persoon;
  • Zelfstandig werken & harde deadlines schrikken je niet af.

Aanbod:

Wat wordt er aangeboden:

  • Een vaste voltijdse job in een aangename werksfeer op een nieuwe locatie te Aarschot.
  • Een competitief verloningspakket en aantrekkelijke benefits volgens sector en ervaring.
  • Een constante interne opleiding in een afwisselende job.

DEZE VACATURE WORDT EXCLUSIEF BEHANDELD DOOR YELLOW SELECTIE.
Interesse in deze functie? Contacteer dan snel Mieke Raemaekers via mieke@yellowselectie.be of bel 016-67.02.26!

L
L

Technieker Voertuigen - Dag

LGA Engineering

Herentals, Antwerp
Il y a 1 jour
Herentals, Antwerp
Il y a 1 jour

Wil jij aan de slag gaan als Onderhoudstechnieker in een toonaangevende firma? Wij hebben denderend nieuws voor jou!

Onze klant, gelegen in regio Herentals en gespecialiseerd in industrie en chemie, nodigt jou met volle plezier uit voor een eerste kennismakend gesprek!

Jouw functie

•Je zorgt voor het onderhoud, herstelling en technische inspecties van voertuigen
•Verversing van olie en vervanging van filters en remmen behoren tot jouw pakket
•Jij kan storingen als geen ander oplossen
•Jij komt regelmatig in aanraking met tanks en pompen

Jouw profiel

•Jij bezit een technische achtergrond bij voorkeur een opleiding Automechanica of gelijkgesteld door relevante werkervaring
•Sleutelen is echt jouw ding
•Jij hebt een 100% hands-on mentaliteit

Aanbod

•Competitief salarispakket op basis van jouw ervaring
•Jij komt terecht in een aangename werksfeer
•Jouw team is jong en dynamisch
•Jij werkt in dagdienst waar je 1x per week een halve dag werkt
Interne opleidingen gegarandeerd!

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan asap online of via mail

Engineering@lga.jobs 

Indien je toch naar iets anders op zoek bent, bekijk gerust de vacatures op onze website:

www.lga.jobs  

Deze vacature wordt beheerd door Lara & Joren (ref: LCH-16586) 


L
L

Industrieel technieker Dagdienst

LGA Engineering

Herentals, Antwerp
Il y a 2 jours
Herentals, Antwerp
Il y a 2 jours

Wil jij terechtkomen in een familiaal bedrijf waar je actief zal zijn als Storings/Onderhoudstechnieker in dagdienst? Spetterend nieuws!   

Onze klant, gelegen in regio Herentals, is gespecialiseerd in de biochemische industrie. Triggert dit jou? Aarzel niet langer en solliciteer nu!

Jouw functie

•Jij voert onderhoud en herstellingen uit aan machines
•Je staat in contact met externe onderhoudsfirma’s en leveranciers
•Inspraak in het begeleiden van automatisatieprojecten
•Jij bent op de hoogte van wisselstukken en materialen in de firma en staat eveneens in voor de bestelling ervan

Jouw profiel

•Diploma binnen een technische richting of gelijkgesteld door ervaring
•Minstens drie jaar ervaring binnen Maintenance
•Sterke elektrische kennis + grondige basis van automatisatie
•Kennis van motorsturingen is een pluspunt, maar zeker geen must!
•Jij gaat geen enkele uitdaging uit de weg. Naast het hands-on werk zal je vaak te maken hebben met allerlei andere taken

Aanbod

•Je komt terecht in een familiale firma die in volle groei is
•Interessant salarispakket op basis van jouw competenties en ervaring
•Jij komt terecht in een flexibele dagdienst
•Je bent geen nummer, integendeel! Het menselijke aspect is prioriteit!
•Tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en hospitalisatieverzekering zitten in jouw pakket.
Groepsbonus gegarandeerd!
•Je wordt expert in jouw vakgebied door de opleidingen die onze klant aanreikt
•Naast het hands-on werk, kan jij rekenen op een zeer gevarieerde job!

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan asap online of via mail

Engineering@lga.jobs

Indien je toch naar iets anders op zoek bent, bekijk gerust de vacatures op onze website:

www.lga.jobs

Deze vacature wordt beheerd door Lara & Joren (ref: LCH-16238)


R
R

Transport- en Customer Service medewerker

Reynaers Aluminium

Duffel, Antwerp
Il y a 8 jours
Duffel, Antwerp
Il y a 8 jours

Bedrijfsdetails

Bij Reynaers Aluminium kom je terecht bij dé specialist in het ontwikkelen en in de markt zetten van geavanceerde en duurzame aluminiumoplossingen voor architectuur toepassingen. Partners over heel de wereld verwerken al meer dan 50 jaar de oplossingen van het Belgische familiebedrijf tot mooie ramen, deuren en gevelsystemen. Met 2200 werknemers in meer dan 40 verschillende landen en een jaaromzet van 580 miljoen euro (2019) ben je tegelijk zeker van een internationale omgeving met een hoog ambitieniveau.

Jouw werkplek in België is de Reynaers Campus in Duffel, het hoofdkantoor van Reynaers. De Campus huisvest niet alleen kantoren, je vindt er onder andere ook een Technology Centre, Training Centre, 62 000 m2 magazijnen en een virtual reality ontmoetingsruimte voor partners.

Together for Better is ons motto. We gaan met onze diensten heel ver in de ondersteuning van klanten, architecten en investeerders. Met onze open en proactieve samenwerkingen kunnen we de hoogste standaarden realiseren en samen de beste resultaten behalen in elk project, groot of klein.

Functie

Transportplanning (75%)

  • Je staat in voor het plannen, -en opvolgen van alle uitgaande transporten rekening houdende met de vooropgestelde levertermijnen. De planning betreft zowel baan-, zee-, en luchtvracht.
  • Je hebt veel interactie met de collega’s van customer service, de teamleaders in het magazijn en met de verschillende transporteurs. Hierdoor krijg je voeling met de praktijk en heb je een gevarieerde job.
  • Je grijpt tijdig in wanneer de planning in het gedrang komt.
  • Je begeleidt prijs-aanvragen voor overzees transport om zo de partner met de beste prijs-kwaliteit te selecteren.
  • Je zorgt voor een correcte opvolging van de facturen.

Customer Service Export (25%)

  • Je bent hét aanspreekpunt in België voor je collega’s in het buitenland. Als SPOC help je hen verder met commerciële en operationele vragen. Je denkt daarbij proactief en commercieel mee en je zoekt actief naar oplossingen voor eventuele uitdagingen die zich stellen.
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van de orders en je verzekert een degelijke opvolging.
  • Je houdt je collega’s in het buitenland op de hoogte van de levertermijnen.
  • Om je rol als interne partner van de klant correct te kunnen spelen, houd je voeling met de verschillende interne departementen. Je houdt jezelf actief op de hoogte en je zorgt ervoor dat je weet bij wie je terecht kan.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma en kan een eerste ervaring voorleggen als transportplanner. Ervaring met gevarengoed is een plus.
  • Je bent een krak in plannen, organiseren en gestructureerd werken.
  • Je bent positief en proactief ingesteld, je denkt in oplossingen, niet in beperkingen.
  • Drukte schrikt je niet af; je kan prioriteiten stellen en snel schakelen tussen verschillende taken.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels. Kennis van Frans of een andere Europese taal is een plus. Je kan vlot overweg met MS Office.

Aanbod

Je komt terecht bij dé specialist in aluminiumtoepassingen. We maken volop de switch naar Industrie 4.0. en met digitale hulpmiddelen helpen we onze klanten om hetzelfde te doen.


Wij garanderen:

  • Een aangename en dynamische werksfeer met elke dag een nieuwe uitdaging.
  • De mogelijkheid om je stempel te drukken op de toekomst, bij een maatschappelijk verantwoord bedrijf, dat de kaart trekt van innovatie en digitale technologie.
  • De kans om jezelf te ontplooien en om professionele opleidingen te volgen.
  • Een competitief loon en tal van extralegale voordelen, in ruil voor je expertise en inzet.
  • Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen.
P
P

Hulpboekhouder

Page Personnel Belgium

Herentals, Antwerp
Il y a 1 jour
Herentals, Antwerp
Il y a 1 jour
  • Op zoek naar een uitgebreide functie als Hulpboekhouder
  • Wonende rond Herentals?

Solliciteer dan snel!
Bedrijfsomschrijving
Voor onze klant, een grote onderneming te Herentals, zijn wij op zoek naar een Accountant A-Y. U komt terecht in een dynamisch team binnenin een stabiele omgeving. De werkplek is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Omschrijving
Uw takenpakket zal bestaan uit:
  • U bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van de leveranciersboekhouding: inboeken van verkoopfacturen
  • U zorgt voor de voorbereiding van de betalingen
  • U bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en het voorstellen van betalingsplannen
  • U bent verantwoordelijk voor de maandafsluit van de inkomende betalingen
  • U biedt ondersteuning bij de maandafsluit

Profiel van kandidaat
  • U beschikt over een Bachelor of Graduaat in een relevant richting
  • U heeft ervaring binnen een boekhoudkundige functie
  • U bent vloeiend in het Nederlands en u kan zich behelpen in het Frans & Engels
  • Kennis van SAP & Isabel is een pluspunt
  • U werkt nauwkeurig en u werkt graag in een dynamisch team

Aanbod
  • Marktconform salarispakket aangevuld met maaltijdcheques & een hospitalisatieverzekering
  • 20+12 vakantiedagen
S
S

Supervisor Warehouse

Square City

Laakdal, Limburg
Il y a 13 jours
Laakdal, Limburg
Il y a 13 jours
Square City werkt als trusted advisor voor profielen in de logistiek supply chain. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als logistieke selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Voor een internationale logistieke speler in de markt, met een sterke organische groei, zoeken wij een Supervisor Warehouse. Kom jij dit grote team versterken?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je bent verantwoordelijk voor het borgen van operaties door middel van het managen van interne en externe KPI's (SQCDP) en het coachen van je teamleden.
  • Je staat als leidinggevende boven je teamleden en bent samen met hen verantwoordelijk voor het aansturen van je team.
  • Je treedt in overleg met de planningsafdeling, collega supervisors, operations manager en diverse interne ondersteunende diensten om de operaties te optimaliseren.
  • Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous-improvement-cultuur.
  • Je bewaakt over de veiligheidsregels om de medewerkers proactiever te laten meewerken aan een sterk veiligheidsbeleid.
  • Je wordt bij opstart van de klant tewerkgesteld in dagshift. Bij effectieve opstart van de klant wordt er overgeschakeld naar twee ploegen.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je hebt ervaring als leidinggevende en weet hoe je een team moet vormen en motiveren om samen naar een doel te werken.
  • Je kan de operationele KPI's vertalen naar een efficiënte werkwijze op de vloer en de borging ervan garandeert.
  • Je bent vlot in het opmaken van rapporten in Excel, het omgaan met een warenhousemanagementsysteem en werken met MS Office toepassingen.
  • Je bent zelfstandig, gedreven en probleemoplossend ingesteld!
Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je krijgt een competitief salaris en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. 
  • Je kom terecht bij een stabiele en financieel gezonde werkgever.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving met veel opties.

Salaire

€45k - €80k Par an

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 1 jour