Voor een gerenommeerde bouwgroep, regio Waregem, gaan we op zoek naar een technisch tekenaar voor hun zwembadprojecten. Wil jij graag aan de slag met deze projecten en heb je bovendien oog voor detail? Dan is dit misschien de job waarnaar jij op zoek bent!
Functie:
•Je zet de wens van de klant, een zwembadproject, om in een overzichtelijke tekening;
•Nadien transformeer je de tekening tot een productieplan;
•De interne collega’s zijn jouw partners in crime. Transparante communicatie is noodzakelijk om het project succesvol te finaliseren;
•Je werkt hoofdzakelijk met het tekenprogramma Autocad.
Profiel:
•Je kan een bachelor diploma bouw of een A2 voorleggen;
•Daarnaast kan je overweg met MS Office en Autocad;
•Je hecht belang aan goede sfeer en hebt oog voor detail!
Aanbod:
•Een aantrekkelijke verloning, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
•Kom terecht in een stabiele onderneming met een sterke reputatie;
•Laat je omringen door een bruisend team met jonge en toffe collega’s. Deze onderneming staat open voor jong geweld!
•Je kan rekenen op ondersteuning van collega’s met heel wat expertise. Waarden zoals zelfontplooiing dragen ze hoog in het vaandel!
Geïnteresseerd? Bezorg ons dan als de bliksem jouw CV naar engineering(at)lga.jobs.
Vermeld steeds de referentie SDOV13980 #LGA06.
Je kan onze consultants ook bereiken op het nummer +32 9 352 01 00 voor meer informatie.
Je sollicitatie wordt vertrouwelijk behandeld door Lenny en Stéphanie.
Is deze vacature toch niet helemaal jouw ding? Kijk dan snel op www.lga.jobs voor andere interessante en uitdagende vacatures binnen Construction.
Als ploegchef ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van jouw team bij het preparatieproces en de kwaliteit. Je ondersteunt hen op de werkvloer bij het behalen van hun targets en je werkt actief samen met je ploeg als batchbereider en PVC-inkleurder. Verder schat je storingen in, zorg je voor efficiënte oplossingen en verbeteringen in je afdeling. Je houdt eveneens de veiligheidsinstructies en -procedures levendig. Je rapporteert aan het afdelingshoofd preparatie.
Je bent in het bezit van een A2 diploma.
Het is een troef als je ervaring hebt met een heftruck.
Je bent niet kleurenblind.
Je hebt ervaring als leidinggevende.
Als echte people manager hou je ervan om mensen aan te sturen en te coachen.
Assertiviteit, voorbeeldgedrag en resultaatgerichtheid zijn kenmerken die jou typeren.
Je werkt in een 40-uren week in de vaste nacht van 21u tem 5u. Je bent bereid om een opleiding te volgen in 2-ploegen (tot 6 maand).
Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon + extralegale voordelen tegenover en de kans om je verder te ontwikkelen. Daarbij kom je terecht in een stabiel bedrijf dat blijft investeren en innoveren.
Lybover RECYCLING (BULK .ID) maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor hetsorteren en recycleren van diverse materiaalstromen. De expertise van een Duitse partner en de ervaring van BULK .ID in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten.
Om deze business unit tijdelijk te ondersteunen zoeken we een administratieve duizendpoot.
Jouw uitdaging:
Je neemt de administratie van de service afdeling voor je rekening:
- Je beheert de mailbox van de service en zorgt ervoor dat de klanten tijdig geholpen worden
- Je maakt offertes voor de wisselstukken : gaande van opvolging aanvragen via de mailbox, over aanvragen van offertes van de leverancier tot het opvolgen van de offertes bij de klant.
- Je volgt de orders administratief op in ons ERP pakket
o Je zet de offerte om in een order
o Je brengt de calculaties in orde en maakt een projectdossier op
o Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren
o Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze
o Je verzorgt de administratieve communicatie met de klant (telefoon en mail)
o Je volgt de diverse leveringen op
- Je ondersteunt administratief de Business Unit Manager in het opmaken van complexere offertes voor revisies en reparaties.
- Je verzorgt de administratieve kant van de interventies & inspecties door het administratief voorbereiden en opvolgen van de service rapporten.
- Je volgt de facturen op van leveranciers en klanten
Je staat ook in voor algemene administratieve ondersteuning van de Sales & Project afdeling:
- Je ondersteunt de Sales Engineer in de administratie van machine en project verkoop.
o Je zet de offerte om in een order
o Je brengt de calculaties in orde
o Je maakt een projectdossier op
o Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren
o Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze
- Je beheert de CE-dossiers : je staat in voor de opmaak, het opvolgen en archiveren en het versturen naar de klant
- Je volgt de betalingen op van leveranciers en klanten
- Je verzorgt de administratie voor de O&O projecten van de Business Unit
Jouw profiel:
- Je hebt minimum vijf jaar ervaring in een administratief ondersteunende functie
- Ervaring in een technische omgeving is een troef.
- Je bent sterk administratief en hebt een goede kennis van Microsoft Office.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, Duits is een pluspunt
- Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.
Ons aanbod:
- Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.
Customer Service Textiel
LGA Engineering is een kantoor gespecialiseerd in de selectie en rekrutering van Supply Chain-profielen in West- en Oost-Vlaanderen.
Voor een klant te Kortrijk kijken wij uit naar een gedreven Customer Service medewerker. Deze moderne en onafhankelijke organisatie in de textielwereld blijft groeien en omwille van deze uitbreiding zoekt men versterking. Dit familiaal bedrijf heeft 200 werknemers en men blijft investeren in bijscholing en overdracht van knowhow.
Taken
•Aanspreekpunt voor een deel van de key-accountklanten
•Offertes opmaken en bezorgen
•Binnenkomende orders verwerken in ERP
•Dagelijks contact betreffende organisatie transport, leveringen en productvragen
•Verkoopcijfers analyseren, administratieve ondersteuning salesteam
Profiel
•Bachelordiploma en minimum 3 jaar ervaring
•Communicatief vlot in Nederlands, Frans en Engels; Duits is een plus
•‘Klant is koning’ is een motto waar jij achter staat
•Uitgesproken organisatorische en administratieve skills
Aanbod
•Marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen
•Interessante verlofregeling voor een optimale worklife balance
•Functie met variatie en verantwoordelijkheid
•Een bedrijf in volle groei dat steeds blijft investeren in zijn werknemers
•Familiaal bedrijf en collegiaal team
•Dagelijkse contacten over de departementen heen
Interesse?
Solliciteer snel met referentie BDW14932
supply@lga.jobs
+32 9 352 01 00
Op zoek naar een job met voldoende verantwoordelijkheid? Heb je reeds een eerste ervaring als werfleider op zak? Wil je terechtkomen in een stabiel bedrijf die zich bovendien één van de marktleiders binnen hun vak kan noemen? Lees dan zeker verder!
Voor een grote speler binnen bouw, regio Waregem, gaan we op zoek naar een werfleider voor hun afdeling zwembaden.
Functie
•Je stelt de planning nauwkeurig op en coördineert de uitvoering van meerdere zwembadprojecten;
•Daarbij heb je steeds oog voor het naleven van de veiligheidsvoorschriften en de productiviteit op de werf;
•Ter plaatse stuur je de arbeiders en onderaannemers aan en sta je paraat voor eventuele vragen of dilemma’s;
•Daarnaast ben je het aanspreekpunt van de bouwheer en voorzie je hen van correcte en transparante communicatie;
Profiel
•In het bezit van een bouwkundig diploma;
•Ervaring als werfleider is een must. Affiniteit in de zwembadensector is een zeer grote plus!
•Je bezit verantwoordelijkheidszin en wat betreft werkuren stel je je flexibel op;
•Goede kennis Frans is een troef!
Aanbod
•Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen;
•Kom terecht in een financieel gezond bedrijf met toffe collega’s. Maak deel uit van een jong team waar al eens gelachen kan worden!
•Krijg voldoende ondersteuning dankzij degelijke opleidingen die ze aanbieden. Zelfontplooiing wordt hier hoog in het vaandel gedragen!
•Bovendien word je omringd door collega’s met jarenlange expertise. Je zal hier steeds blijven bijleren.
Interesse?
Bezorg ons dan spoedig jouw CV via construction(at)lga.jobs of geef een belletje.
Je kan ons bereiken op het nummer 09 352 01 00.
Vermeld zeker het referentienummer SDOV13841b #lga06
Stéphanie en Lenny helpen je graag verder!
Voor meer jobs, neem zeker een kijkje op onze website: www.lga.jobs
Tot zo?
En collaboration avec la community manager, vous participerez à l'animation des communautés de la marque afin de développer les relations avec tous ses publics. 1/ COMMUNICATION DIGITALE / CREATION ? Création de contenus pour nos différents réseaux sociaux (Instagram, Facebook, LinkedIn, Pinterest). ? Veille sur les tendances graphiques et bonnes pratiques du secteur du retail mode. ? Déclinaison et adaptation des contenus produits par l’équipe communication et l’équipe digitale. 2/ COMMUNITY MANAGEMENT ? Mise en ligne/programmation des posts sur les réseaux sociaux dans le respect du planning. ? Modération des pages, réponse aux commentaires, dialogue avec la communauté, coordination avec le service client. ? Animation et création de contenus au quotidien (événements, newsletter, jeux concours...) et création de passerelles entre les différents canaux de la marque (magasin, site internet, appli, club, médias sociaux, ...) ? Veille concurrentielle des dernières innovations liées aux contenus digitaux, tenue d’un benchmark, recherche d’inspirations. ? Recherche et sélection de personnalités influentes. ? Proposition de collaborations et jeux concours originaux. ? Suivi des posts bloggeurs et de la relation.
Actuellement en M1 ou M2 spécialité Marketing, vous recherchez un stage de 6 mois. Pour réussir sur ce poste, vous aurez besoin : - D’une réelle appétence personnelle pour les réseaux sociaux. - D’une passion pour le langage « social » et la créativité qui s’y rattache (réels, challenges, stories, live, etc.) - D’excellentes qualités rédactionnelles, une maitrise parfaite de la langue française. - De solides compétences relationnelles online et offline pour dialoguer avec nos clients, rencontrer les ambassadeurs de la marque (membres de la communauté les plus actifs). - D’une bonne maitrise des pratiques des réseaux sociaux et communautaires, blogosphère et forums. - D’une bonne connaissance des outils de gestion des réseaux sociaux et des logiciels : Photoshop, Pack office, Movie Maker, iMovie. Idéalement, vous avez un blog ou vous animez une communauté au quotidien et vous rêvez d'intégrer la marque Jules ! Cela va sans dire, vous êtes : curieux (se), ouvert(e), créatif(ve), diplomate, force de proposition et doté(e) d’une grande capacité d’écoute et d’observation. Stage à pouvoir à Roubaix Durée : 6 mois Démarrage : mars/avril 2021
Chez Jules, nous nous engageons pour un[e] mo[n]de meilleur[e] et plus optimiste. Notre ambition est d’inspirer les hommes à s’habiller mieux, jour après jour. Développer les compétences et laisser s’exprimer les talents, c’est ce que propose Jules aux passionnés de mode sur les deux piliers que sont l’excellence métier et l’excellence relationnelle. Des équipes engagées au quotidien avec enthousiasme dans un esprit de challenge collaboratif au service de la performance. Jules s’engage à faire vivre à ses équipes un quotidien hors du commun dans lequel chacun prend part au projet de la marque. Qu’attendez-vous pour nous rejoindre
Jij ondersteunt de service desk door het verzorgen van het eerste contact met de klanten en je garandeert een snelle en kwalitatieve service aan onze klanten.
Dit zijn jouw taken:
Telefoons opnemen van klanten die beroep doen op onze IT-diensten;
Doorvragen naar het probleem en dit noteren in een ticket;
De klant geruststellen en hen uitleggen hoe het proces verloopt;
Tickets gemaakt door jou doorgeven aan de juiste interne teams;
Bij klachten de-escaleren en de klant geruststellen.
Je hebt...
✔ ervaring in een klantgerichte rol;
✔ affiniteit met IT en een basiskennis van systemen en netwerken;
✔ goesting om deel uit te maken van ons jong en gedreven team;
✔ een goede professionele kennis van het Nederlands en het Frans.
Je bent…
✔ assertief, communicatief, stressbestendig en bovenal klantvriendelijk;
✔ enthousiast, open en hebt een positieve houding. Je werkt efficiënt in teamverband;
✔ gemotiveerd om onze klanten de beste service te verzekeren.
Een boeiende, stabiele en vooral leuke job binnen een sterk groeiende scale-up met intussen meer dan 95 medewerkers. Je komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur met een collegiale sfeer.
Hiernaast is ConXioN een gewaardeerde IT-partner die geregeld prijzen wint.
Bij ConXioN kan je rekenen op een investering in jou als medewerker aan de hand van trainingen, een persoonlijk opleidingsplan, gezonde tussendoortjes en een aantrekkelijk salaris. Je hebt ook toegang tot een fitness.
Een handige plus is dat je werkt in eigen streek. ConXioN is gelegen te Deerlijk en onze klanten bevinden zich voornamelijk in West- en Oost-Vlaanderen.
Aaflex is actief op verschillende vlakken in de metaalbewerkingssector. Wij leveren CNC draai/freeswerk in zowel kleine series (prototypewerk) als in grotere oplages. Daarnaast leveren wij ook laswerk en constructies gemaakt met de MIG/MAG of TIG lasprocedés. Dit laatste kan zowel in onze atelier of op locatie bij de klant voor de grotere installaties. Kwaliteit, flexibiliteit en leverbetrouwbaarheid zijn de sleutelwoorden in alles wat wij aanbieden.
Om ons team te versterken zijn we opzoek naar een Allround medewerker / Magazijnier, met volgende takenpakket:
Trefwoorden: allround medewerker, magazijnier, magazijnbeheerder, magazijnbeheer, magazijnmedewerker, logistiek, heftruck, distributie, bevoorrader, warehouse, magazijn, heftruckchauffeur, lader, losser, lader-losser, picker, metaalbewerker, operator, kuurne
Date de publication
Il y a 7 jours