Emplois les plus populaires

2293Emplois trouvés

2293 Emplois trouvés 

C
C

Infirmier Coordinateur Ehpad (h/f) - Cdi

CRF St. Lazare - Centre de réadaptation et de convalescence

Roubaix, HDF
Il y a 7 jours
Roubaix, HDF
Il y a 7 jours
INFIRMIER COORDINATEUR EHPAD (H/F) - CDI Parue le 16/02/2021 Nord-Pas-de-Calais L’ recrute pour la résidence EHPAD DAMPIERRE à Roubaix un(e) infirmier(e) coordinateur(trice) en CDI à temps plein. La Résidence DAMPIERRE comprend 80 lits dont une unité de vie Alzheimer de 12 lits. Vous avez jusqu'au 9 mars pour postuler : https://lnkd.in/dGeN3xe A pourvoir le Lundi, 15 Mars, 2021
C
C

ICT Engineer - Expert Voice & Data

Cooder X GTV

Harelbeke
Il y a 14 jours
Harelbeke
Il y a 14 jours

Wat kan je?

  • Infrastructuur
  • Bachelor, TSO denkniveau
  • Medior, Senior werkniveau
  • 2-5, 5 jaar werkervaring
  • Nederlands, Engels, Frans sprekend

Wat krijg je?

  • Vast
  • € 2300 - € 3400 bruto per maand
  • Lease auto
  • Tankkaart
  • Mobiel
  • Laptop
  • Hospitalisatieverzekering

Wat doe je?

  • Minimaal een 38-urige werkweek
  • Samenwerken met 20-50 collega's
  • Je werkt samen met IT
  • Focus op B2B & B2C
  • Je werkt voornamelijk met

De vacature

Wegens onze groei zoeken wij een ICT Engineer - Expert Voice & Data
- Je installeert en programmeert netwerk apparatuur, Unify VOIP-servers, Cloudoplossingen, Milestone IP-camerasystemen, IP-toegangscontrole en bijhorende applicaties voor kleine en middelgrote bedrijven.
- Uw werkterrein is Vlaanderen, Vlaamse rand Brussel en Henegouwen
- Je test in ons labo nieuwe IP-apparatuur van Cisco, Aruba, UBNT Unifi en Extreme Networks
- Je volgt van dichtbij de technologische veranderingen.
- Je krijgt de kans om verschillende certificaten in de ICT-wereld te halen, van de merken: Unify, Cisco, Extreme Networks, Ascom Healthcare, Ubiquiti en Milestone VMS
- Je zorgt voor een hoge graad van klantentevredenheid door klanten extra service te bieden door hen deskundig advies te geven
- Je biedt minstens 1 dag per week ondersteuning in onze helpdesk.
- Je voert Site Surveys uit voor WIFI (data en voice), DECT en Punt-tot-Punt verbindingen
- Je rapporteert dagelijks aan de Operations Manager en Divisie Manager
- Op termijn kan je doorgroeien naar Projectopvolger ICT
- Je kan rekenen op de ervaring van ons heel gedreven ICT-team

Functie eisen

Gezocht profiel:
- Je bent klantengericht en ondernemend
- Je bent een echte teamplayer, maar kan ook volledig autonoom werken
- Je kan een grote verantwoordelijkheid dragen
- Je heb genoten van een Bachelor of Master opleiding in de ICT
- Je hebt minstens 3 jaar ervaring in de ICT-sector
- Je kan overweg met de configuratie van servers, routers, WLAN-apparatuur en switchen
- Je bent probleemoplossend en stressbestendig
- Het verschil tussen UDP/IP en TCP/IP is geen geheim
- Je kan uiterst planmatig werken
- Je beschikt over een rijbewijs
- Je beheerst goed de Nederlandse en Engelse taal en bezit voldoende kennis van de Franse taal
- Je kan nauwkeurig en correct werken met het oog op een vlotte administratieve afhandeling van je dossiers.
- Geen 9u tot 17u mentaliteit
- Idealiter ben je woonachtig in de driehoek Gent-Kortrijk-Brugge
Wij bieden:
- U krijgt een vast voltijds contract
- U krijgt een collegiale opleiding
- U werkt in een dynamisch team
- U kunt steunen op de ervaring van oudere collega's
- U kunt zich uitleven in een super afwisselde functie waar u zelf uw prioriteiten en werk kunt organiseren
- U hebt werkzekerheid in een familiale KMO
- U kunt rekenen op een goede verloning
- U krijgt extra legale voordelen
- U werkt in een wereld van nieuwe technologie en innoverende producten
- U wordt geapprecieerd voor uw eigen inbreng en initiatieven
- U kan beschikken over servicewagen , laptop, smartphone
L
L

Tekenaar zwembad projecten

LGA Engineering

Waregem, W Flanders
Il y a 3 jours
Waregem, W Flanders
Il y a 3 jours

Voor een gerenommeerde bouwgroep, regio Waregem, gaan we op zoek naar een technisch tekenaar voor hun zwembadprojecten. Wil jij graag aan de slag met deze projecten en heb je bovendien oog voor detail? Dan is dit misschien de job waarnaar jij op zoek bent!  

 
 

Functie

•Je zet de wens van de klant, een zwembadproject, om in een overzichtelijke tekening;
•Nadien transformeer je de tekening tot een productieplan;
•De interne collega’s zijn jouw partners in crime. Transparante communicatie is noodzakelijk om het project succesvol te finaliseren;
•Je werkt hoofdzakelijk met het tekenprogramma Autocad.

 

 
 

Profiel

•Je kan een bachelor diploma bouw of een A2 voorleggen;
•Daarnaast kan je overweg met MS Office en Autocad;
•Je hecht belang aan goede sfeer en hebt oog voor detail!

 

 
 

Aanbod

•Een aantrekkelijke verloning, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
•Kom terecht in een stabiele onderneming met een sterke reputatie;
•Laat je omringen door een bruisend team met jonge en toffe collega’s. Deze onderneming staat open voor jong geweld!
•Je kan rekenen op ondersteuning van collega’s met heel wat expertise. Waarden zoals zelfontplooiing dragen ze hoog in het vaandel!

Geïnteresseerd? Bezorg ons dan als de bliksem jouw CV naar engineering(at)lga.jobs.

Vermeld steeds de referentie SDOV13980 #LGA06.  

Je kan onze consultants ook bereiken op het nummer +32 9 352 01 00 voor meer informatie.

Je sollicitatie wordt vertrouwelijk behandeld door Lenny en Stéphanie.

Is deze vacature toch niet helemaal jouw ding? Kijk dan snel op www.lga.jobs  voor andere interessante en uitdagende vacatures binnen Construction. 


G
G

Ploegchef Preparatie nacht

Grandeco

Tielt
Il y a 17 jours
Tielt
Il y a 17 jours
Ploegchef preparatie (M/V)

Als ploegchef ben je verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van jouw team bij het preparatieproces en de kwaliteit. Je ondersteunt hen op de werkvloer bij het behalen van hun targets en je werkt actief samen met je ploeg als batchbereider en  PVC-inkleurder. Verder schat je storingen in, zorg je voor efficiënte oplossingen en verbeteringen in je afdeling. Je houdt eveneens de veiligheidsinstructies en -procedures levendig. Je rapporteert aan het afdelingshoofd preparatie.


  • Je bent in het bezit van een A2 diploma.

  • Het is een troef als je ervaring hebt met een heftruck.

  • Je bent niet kleurenblind.

  • Je hebt ervaring als leidinggevende.

  • Als echte people manager hou je ervan om mensen aan te sturen en te coachen.

  • Assertiviteit, voorbeeldgedrag en resultaatgerichtheid zijn kenmerken die jou typeren.


Je werkt in een 40-uren week in de vaste nacht van 21u tem 5u. Je bent bereid om een opleiding te volgen in 2-ploegen (tot 6 maand).

Je werkt in een filevrije omgeving en wordt omringd door toffe collega’s met zin voor humor. Omzet is belangrijk maar daar staat dan ook een competitief loon + extralegale voordelen tegenover en de kans om je verder te ontwikkelen. Daarbij kom je terecht in een stabiel bedrijf dat blijft investeren en innoveren.

L
L

Parttime administratieve ondersteuning Recycling

Lybover

Waregem
Il y a 8 jours
Waregem
Il y a 8 jours
Parttime administratieve ondersteuning Recycling

Lybover RECYCLING (BULK .ID) maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor hetsorteren en recycleren van diverse materiaalstromen. De expertise van een Duitse partner en de ervaring van BULK .ID in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten.

Om deze business unit tijdelijk te ondersteunen zoeken we een administratieve duizendpoot.

 Jouw uitdaging:

Je neemt de administratie van de service afdeling voor je rekening:

-     Je beheert de mailbox van de service en zorgt ervoor dat de klanten tijdig geholpen worden

-     Je maakt offertes voor de wisselstukken : gaande van opvolging aanvragen via de mailbox, over aanvragen van offertes van de leverancier tot het opvolgen van de offertes bij de klant.

-     Je volgt de orders administratief op in ons ERP pakket

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde en maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

o  Je verzorgt de administratieve communicatie met de klant (telefoon en mail)

o  Je volgt de diverse leveringen op

-     Je ondersteunt administratief de Business Unit Manager in het opmaken van complexere offertes voor revisies en reparaties.

-     Je verzorgt de administratieve kant van de interventies & inspecties door het administratief voorbereiden en opvolgen van de service rapporten.

-     Je volgt de facturen op van leveranciers en klanten

Je staat ook in voor algemene administratieve ondersteuning van de Sales & Project afdeling:

-     Je ondersteunt de Sales Engineer in de administratie van machine en project verkoop.

o  Je zet de offerte om in een order

o  Je brengt de calculaties in orde

o  Je maakt een projectdossier op

o  Je volgt de opdrachtbevestiging op : voorbereiden/versturen/archiveren

o  Je volgt de opdrachtbevestigingen leveranciers op en archiveert deze

-     Je beheert de CE-dossiers : je staat in voor de opmaak, het opvolgen en archiveren en het versturen naar de klant

-     Je volgt de betalingen op van leveranciers en klanten

-     Je verzorgt de administratie voor de O&O projecten van de Business Unit


Jouw profiel:

-     Je hebt minimum vijf jaar ervaring in een administratief ondersteunende functie

-     Ervaring in een technische omgeving is een troef.

-     Je bent sterk administratief en hebt een goede kennis van Microsoft Office.

-     Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, Duits is een pluspunt

-     Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.


Ons aanbod:

-      Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

-      Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.

L
L

Customer Service Textiel

LGA Engineering

Kortrijk, W Flanders
Il y a 2 jours
Kortrijk, W Flanders
Il y a 2 jours

Customer Service Textiel

LGA Engineering is een kantoor gespecialiseerd in de selectie en rekrutering van Supply Chain-profielen in West- en Oost-Vlaanderen.

Voor een klant te Kortrijk kijken wij uit naar een gedreven Customer Service medewerker. Deze moderne en onafhankelijke organisatie in de textielwereld blijft groeien en omwille van deze uitbreiding zoekt men versterking. Dit familiaal bedrijf heeft 200 werknemers en men blijft investeren in bijscholing en overdracht van knowhow.

Taken

Aanspreekpunt voor een deel van de key-accountklanten
Offertes opmaken en bezorgen
•Binnenkomende orders verwerken in ERP
•Dagelijks contact betreffende organisatie transport, leveringen en productvragen
Verkoopcijfers analyseren, administratieve ondersteuning salesteam

Profiel

Bachelordiploma en minimum 3 jaar ervaring
•Communicatief vlot in Nederlands, Frans en Engels; Duits is een plus
•‘Klant is koning’ is een motto waar jij achter staat
•Uitgesproken organisatorische en administratieve skills

Aanbod

Marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen
Interessante verlofregeling voor een optimale worklife balance
•Functie met variatie en verantwoordelijkheid
•Een bedrijf in volle groei dat steeds blijft investeren in zijn werknemers
Familiaal bedrijf en collegiaal team
•Dagelijkse contacten over de departementen heen

 

Interesse?

Solliciteer snel met referentie BDW14932

supply@lga.jobs

+32 9 352 01 00


L
L

Werfleider zwembaden

LGA Engineering

Waregem, W Flanders
Il y a 2 jours
Waregem, W Flanders
€2.3k - €4.5k Par mois
Il y a 2 jours
€2.3k - €4.5k Par mois

Op zoek naar een job met voldoende verantwoordelijkheid? Heb je reeds een eerste ervaring als werfleider op zak? Wil je terechtkomen in een stabiel bedrijf die zich bovendien één van de marktleiders binnen hun vak kan noemen? Lees dan zeker verder! 

Voor een grote speler binnen bouw, regio Waregem, gaan we op zoek naar een werfleider voor hun afdeling zwembaden

 
 

Functie

•Je stelt de planning nauwkeurig op en coördineert de uitvoering van meerdere zwembadprojecten;
•Daarbij heb je steeds oog voor het naleven van de veiligheidsvoorschriften en de productiviteit op de werf;
•Ter plaatse stuur je de arbeiders en onderaannemers aan en sta je paraat voor eventuele vragen of dilemma’s;
•Daarnaast ben je het aanspreekpunt van de bouwheer en voorzie je hen van correcte en transparante communicatie;

 
 

Profiel

•In het bezit van een bouwkundig diploma;
Ervaring als werfleider is een must. Affiniteit in de zwembadensector is een zeer grote plus!
•Je bezit verantwoordelijkheidszin en wat betreft werkuren stel je je flexibel op;
•Goede kennis Frans is een troef!

 
 

Aanbod

•Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen;
•Kom terecht in een financieel gezond bedrijf met toffe collega’s. Maak deel uit van een jong team waar al eens gelachen kan worden!
•Krijg voldoende ondersteuning dankzij degelijke opleidingen die ze aanbieden. Zelfontplooiing wordt hier hoog in het vaandel gedragen!
•Bovendien word je omringd door collega’s met jarenlange expertise. Je zal hier steeds blijven bijleren.

Interesse?

Bezorg ons dan spoedig jouw CV via construction(at)lga.jobs of geef een belletje.
Je kan ons bereiken op het nummer 09 352 01 00.

Vermeld zeker het referentienummer SDOV13841b #lga06

Stéphanie en Lenny helpen je graag verder!

Voor meer jobs, neem zeker een kijkje op onze website: www.lga.jobs

Tot zo? 

 
 

H
H

Stage Community Manager (H/F)

Happy Chic Group /Jules, Brice, Brizbee

Roubaix
Il y a 2 jours
Roubaix
Il y a 2 jours

A propos du poste

En collaboration avec la community manager, vous participerez à l'animation des communautés de la marque afin de développer les relations avec tous ses publics. 1/ COMMUNICATION DIGITALE / CREATION ? Création de contenus pour nos différents réseaux sociaux (Instagram, Facebook, LinkedIn, Pinterest). ? Veille sur les tendances graphiques et bonnes pratiques du secteur du retail mode. ? Déclinaison et adaptation des contenus produits par l’équipe communication et l’équipe digitale. 2/ COMMUNITY MANAGEMENT ? Mise en ligne/programmation des posts sur les réseaux sociaux dans le respect du planning. ? Modération des pages, réponse aux commentaires, dialogue avec la communauté, coordination avec le service client. ? Animation et création de contenus au quotidien (événements, newsletter, jeux concours...) et création de passerelles entre les différents canaux de la marque (magasin, site internet, appli, club, médias sociaux, ...) ? Veille concurrentielle des dernières innovations liées aux contenus digitaux, tenue d’un benchmark, recherche d’inspirations. ? Recherche et sélection de personnalités influentes. ? Proposition de collaborations et jeux concours originaux. ? Suivi des posts bloggeurs et de la relation.

A propos du profil recherché

Actuellement en M1 ou M2 spécialité Marketing, vous recherchez un stage de 6 mois. Pour réussir sur ce poste, vous aurez besoin : - D’une réelle appétence personnelle pour les réseaux sociaux. - D’une passion pour le langage « social » et la créativité qui s’y rattache (réels, challenges, stories, live, etc.) - D’excellentes qualités rédactionnelles, une maitrise parfaite de la langue française. - De solides compétences relationnelles online et offline pour dialoguer avec nos clients, rencontrer les ambassadeurs de la marque (membres de la communauté les plus actifs). - D’une bonne maitrise des pratiques des réseaux sociaux et communautaires, blogosphère et forums. - D’une bonne connaissance des outils de gestion des réseaux sociaux et des logiciels : Photoshop, Pack office, Movie Maker, iMovie. Idéalement, vous avez un blog ou vous animez une communauté au quotidien et vous rêvez d'intégrer la marque Jules ! Cela va sans dire, vous êtes : curieux (se), ouvert(e), créatif(ve), diplomate, force de proposition et doté(e) d’une grande capacité d’écoute et d’observation. Stage à pouvoir à Roubaix Durée : 6 mois Démarrage : mars/avril 2021

A propos de l'entreprise

Chez Jules, nous nous engageons pour un[e] mo[n]de meilleur[e] et plus optimiste. Notre ambition est d’inspirer les hommes à s’habiller mieux, jour après jour. Développer les compétences et laisser s’exprimer les talents, c’est ce que propose Jules aux passionnés de mode sur les deux piliers que sont l’excellence métier et l’excellence relationnelle. Des équipes engagées au quotidien avec enthousiasme dans un esprit de challenge collaboratif au service de la performance. Jules s’engage à faire vivre à ses équipes un quotidien hors du commun dans lequel chacun prend part au projet de la marque. Qu’attendez-vous pour nous rejoindre

C
C

Customer Experience Agent

ConXioN

Deerlijk
Il y a 17 jours
Deerlijk
Il y a 17 jours
Jouw uitdaging

Jij ondersteunt de service desk door het verzorgen van het eerste contact met de klanten en je garandeert een snelle en kwalitatieve service aan onze klanten.

Dit zijn jouw taken:

  • Telefoons opnemen van klanten die beroep doen op onze IT-diensten;

  • Doorvragen naar het probleem en dit noteren in een ticket;

  • De klant geruststellen en hen uitleggen hoe het proces verloopt;

  • Tickets gemaakt door jou doorgeven aan de juiste interne teams;

  • Bij klachten de-escaleren en de klant geruststellen.


Je hebt...

✔ ervaring in een klantgerichte rol;
affiniteit met IT en een basiskennis van systemen en netwerken;
✔ goesting om deel uit te maken van ons jong en gedreven team;
✔ een goede professionele kennis van het Nederlands en het Frans.

Je bent…

✔ assertief, communicatief, stressbestendig en bovenal klantvriendelijk;
✔ enthousiast, open en hebt een positieve houding. Je werkt efficiënt in teamverband;
gemotiveerd om onze klanten de beste service te verzekeren.


  • Een boeiende, stabiele en vooral leuke job binnen een sterk groeiende scale-up met intussen meer dan 95 medewerkers. Je komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur met een collegiale sfeer.

  • Hiernaast is ConXioN een gewaardeerde IT-partner die geregeld prijzen wint.

  • Bij ConXioN kan je rekenen op een investering in jou als medewerker aan de hand van trainingen, een persoonlijk opleidingsplan, gezonde tussendoortjes en een aantrekkelijk salaris. Je hebt ook toegang tot een fitness.

  • Een handige plus is dat je werkt in eigen streek. ConXioN is gelegen te Deerlijk en onze klanten bevinden zich voornamelijk in West- en Oost-Vlaanderen.


A
A

Allround medewerker / Magazijnier

Aaflex

Kuurne, W Flanders
Il y a 7 jours
Kuurne, W Flanders
Il y a 7 jours

Aaflex is actief op verschillende vlakken in de metaalbewerkingssector. Wij leveren CNC draai/freeswerk in zowel kleine series (prototypewerk) als in grotere oplages. Daarnaast leveren wij ook laswerk en constructies gemaakt met de MIG/MAG of TIG lasprocedés. Dit laatste kan zowel in onze atelier of op locatie bij de klant voor de grotere installaties. Kwaliteit, flexibiliteit en leverbetrouwbaarheid zijn de sleutelwoorden in alles wat wij aanbieden.

 

Functieprofiel:

Om ons team te versterken zijn we opzoek naar een Allround medewerker / Magazijnier, met volgende takenpakket:

  • Leveringen/bestellingen zelf gaan ophalen
  • Lossen/laden met vorkheftruck
  • Herorganiseren transport
  • Metalen stukken ontbranden
  • Bobijnen ontgaren
  • ...

 

Verwacht:

  • Een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
  • Diploma is niet belangrijk, wel veel goesting om te werken.
  • Goede kennis van de Nederlandse taal is vereist + basis Engels.
  • Algemene PC kennis.
  • Vlot zelfstandig kunnen werken.
  • Rijbewijs B.
  • Een certificaat heftruck is een pluspunt, maar geen vereiste.

 

Aanbod:

  • Wie bieden een afwisselende en boeiende job.
  • Aantrekkelijk salaris.
  • Werken in een klein bedrijf waar je geen nummer bent.
  • Werkuren: 8u-16u30.
     

Trefwoorden: allround medewerker, magazijnier, magazijnbeheerder, magazijnbeheer, magazijnmedewerker, logistiek, heftruck, distributie, bevoorrader, warehouse, magazijn, heftruckchauffeur, lader, losser, lader-losser, picker, metaalbewerker, operator, kuurne

Date de publication

Il y a 7 jours

Description

INFIRMIER COORDINATEUR EHPAD (H/F) - CDI Parue le 16/02/2021 Nord-Pas-de-Calais L’ recrute pour la résidence EHPAD DAMPIERRE à Roubaix un(e) infirmier(e) coordinateur(trice) en CDI à temps plein. La Résidence DAMPIERRE comprend 80 lits dont une unité de vie Alzheimer de 12 lits. Vous avez jusqu'au 9 mars pour postuler : https://lnkd.in/dGeN3xe A pourvoir le Lundi, 15 Mars, 2021
Source: CRF St. Lazare - Centre de réadaptation et de convalescence