Emplois les plus populaires

À proximité blankenberge, flandre occidentale
377Emplois trouvés

377 Emplois trouvés  À proximité blankenberge, flandre occidentale

M
M

Toonzaalverantwoordelijke/Interieuradviseur

Mape Kitchen and Interior

Knesselare, East Flanders
Il y a 7 jours
Knesselare, East Flanders
Il y a 7 jours

Bedrijfsdetails

Mape NV is een gevestigde KMO gespecialiseerd in het ontwerp, productie en plaatsing van keukens, badkamers en ander maatwerk. Door ons uitgebreid eigen atelier kunnen wij steeds inspelen op de wensen van onze klanten. Samen met het team van 42 werknemers streven we naar een productieve, maar familiale sfeer. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Erpe-Mere.

Voor ons filiaal in Knesselare zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v):

Toonzaalverantwoordelijke

Functie

  • In deze functie zal jij verantwoordelijk worden voor dagelijks beheer van de toonzaal.
  • Op een professionele manier ontvang je de klanten en luister je naar hun wensen. Op basis daarvan adviseer je hen op een correcte en persoonlijke manier.
  • Je biedt je klanten een totaalproject aan met de juiste producten en diensten op maat.
  • De ideeën zet je met het tekenprogramma om in een uitvoerbaar ontwerp.
  • Achteraf zorg je voor een correcte administratieve opvolging en volg je mogelijke klantenvragen goed op.
  • Je werkt proactief mee met het detecteren en ontwikkelen van verkoopkansen.
  • Werken op zaterdag is voor jou geen enkel probleem.

Profiel

  • Je hebt de nodige maturiteit en drive om ons filiaal op een loyale manier mee uit te bouwen.
  • Idealiter heb je een diploma met een interieurgerichte of bouwkundige achtergrond.
  • Je bent een gedreven verkoper, die steeds rekening houdt met de wensen van de klant.
  • Ervaring in de sector is zeker een pluspunt.
  • Door je oprechte betrokkenheid bij je klanten, kan je hen op een onderbouwde manier adviseren en begeleiden.
  • Je blinkt uit in jouw organisatietalent en hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Van nature ben je spontaan en enthousiast. Je communiceert op een vlotte manier, zowel naar je klanten als naar je collega’s in Erpe-Mere.
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden jou een contract onbepaalde duur bij een gezonde en dynamische KMO, gekenmerkt door een open en communicatieve werksfeer.
  • Na een degelijke opleiding om productkennis te verwerven, ga je aan de slag in een zelfstandige en uitdagende functie.
  • Wij voorzien een correct loon, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een firmawagen.

Heb je interesse of bijkomende vragen ? Neem dan contact op met Nathalie Van Londersele op 0487/918242.

I
I

Technical account manager-Milieumanagement-Oost/West Vlaanderen

iRecruit

Oostkamp, W Flanders
Il y a 2 jours
Oostkamp, W Flanders
Il y a 2 jours


Function

Are you commercially strong and sensitive to environmental issues? Are you interested in soil research? Are you result-oriented and do you like customer contact? Do you want to be part of a growing Belgian company?

  • As a Technical Account Manager soil investigations / environmental management, you are the point of contact for our customers (both B2B and governments) and offer customer-oriented solutions. You strive for maximum customer satisfaction and build a sustainable and solid relationship with our customers.
  • You carry out site visits, you enter into consultation with the customer and thus identify the needs and requirements of the customers.
  • Based on this thorough analysis, you work out a technical commercial proposal. You take into account the Vlarel legislation and the standard procedures for soil investigations, soil remediation projects, earthmoving projects, demolition follow-up, etc. For technically complex cases, you will work closely together with our soil investigation project leaders.
  • You follow up the quotations and draw up the contracts.
  • You ensure a high-quality transfer of all information to the soil investigation project leaders and colleagues in the administration.
  • You closely follow trends and developments in the sector.
 

Profile

  • You have at least 3 years of experience in a technical commercial position, as an environmental coordinator, as a consultant within an environmental consultancy firm or equivalent.
  • You have a higher degree in a technical or scientific field. Such as industrial engineer (environmental science, chemistry or biochemistry), bio-engineer, Master in sciences (geology, physics, chemistry, biology,...), Bachelor in environmental science,...
  • If you already have knowledge of the Soil Decree and the linked environmental legislation, this is a big plus.
  • You can work independently and accurately, you are administratively strong and stress-resistant.
  • You are contactable and can express yourself verbally and in writing. Oral and written knowledge of French is a plus.
  • From your technical, analytical and commercial insight you contribute to the further development of the organization.
  • You can easily work with the standard Office packages.
 

Our customer

Our client is a pioneer in the field of soil research in Belgium.
 

Offer

  • A job with room for initiative
  • A full-time contract of indefinite duration with an expanding Belgian company
  • A solid training path
  • Working in a beautiful and traffic-free environment
  • A competitive salary package (incl. company car)
P
P

Klantenadviseur

Page Personnel Belgium

Brugge, W Flanders
Aujourd'hui
Brugge, W Flanders
Aujourd'hui
  • Je staat de klanten bij met deskundig, onafhankelijk advies op maat en neemt zijn zorgen weg.
  • Je zorgt, in ieder gesprek, voor een positieve klantenervaring en neemt de tijd om de persoon achter de klant te leren kennen.

Bedrijfsomschrijving
  • Je komt terecht in een team van experts die zich inzetten voor fysieke en mentale gezondheid
  • Organisatie met meer dan 100 jaar ervaring in de gezondheidszorg
  • Stellen expertise ter beschikking via hun team aan klantenadviseurs: Professionele begeleiding van medische dossiers, vlotte terugbetalingen, klant te woord staan bij grote en kleine vragen

Omschrijving
  • Adviseren van klanten met deskundig, onafhankelijk advies op maat
  • Je zorgt voor een positieve klantenervaring en neemt de tijd om de persoon achter de klant te leren kennen
  • Commerciële opportuniteiten ontgaan jou niet. Je promoot de producten en diensten op maat en adviseert over de meerwaarde van de diensten
  • Je adviseert de klanten via verschillende remote kanalen: telefonisch, per mail, videochat en belacties.
  • Je helpt mee bij het optimaliseren van de dienstverlening

Profiel van kandidaat
  • De klant is je prioriteit. Je hebt geen schrik om te spreken en zo een proactieve dienstverlenging te garanderen.
  • Je mensenkennis en de aangeleerde technieken zorgen ervoor dat je in staat bent fantastische klantgesprekken te voeren.
  • Je beschikt over een commerciële en klantgerichte flair + je bent ondernemend en resultaatgericht.
  • Je neemt graag initiatief, kan autonoom in team werken en communiceert helder en to the point.
  • Je werkt op bachelorniveau. Je diploma doet er dus niet toe. Je talent om uitstekende service te bieden, commerciële opportuniteiten te benutten des te meer!
  • Je kan overweg met wisselende prioriteiten en tijdsdruk. De wetgeving verandert namelijk constant, maar je vindt dat dan ook uiterst boeiend om continue bij te leren.
  • Je staat onze klanten hoofdzakelijk in het Nederlands te woord. Om het boeiend te houden mag je, afhankelijk van de moedertaal van de klant, eens overschakelen op het Frans (of af en toe het Engels).
  • Je hebt organisatorische vaardigheden, bent PC-vaardig en op de hoogte van nieuwste digitale trends.

Aanbod
  • Marktconform brutoloon aangevuld met eindejaarspremie en dubbel vakantiegeld.
  • Je werkt in een leuk team en op een, voor jou, ideale werkplek (ons hoofdkantoor Brugge of jouw woonkamer of bureau thuis,...). Ook na deze moeilijke periode zal thuiswerk een blijvertje zijn. Twee dagen per week kies je zelf of je naar kantoor gaat of thuis blijft werken.
  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Je krijgt extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro, ecocheques en geschenkcheques, een aanvullende groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering voor jou én je gezin
  • Je geniet een goede work-lifebalans door minstens 28 verlofdagen bij een voltijds contract en effectief glijdende werkuren. Je werkt gemiddeld 37u per week. Alles wat je daarboven werkt neem je op een ander moment op óf daar bouw je extra vakantie mee! De flexibiliteit die je geeft krijf je dus terug.
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving met een informele werksfeer waarin initiatief en zelfstandigheid worden toegejuicht. Een omgeving die sterk inzet op jouw talenten: specialiseren, horizontaal of verticaal doorgroeien. Dat kan bij ons allemaal!
  • Je krijgt training, training, training: we maken van jou een expert! En nog beter: jij staat aan het stuur van je loopbaan.
Q
Q

Project Manager

QSelect

Aartrijke, W Flanders
Il y a 11 jours
Aartrijke, W Flanders
Il y a 11 jours

Als projectleider ben je de contactpersoon voor de klant en begeleid je de werkzaamheden (aansluitingen, plaatsen laadpalen, etc.) die hiervoor uitgevoerd worden.

Je hebt de algemene leiding van de werven vanaf vergunning tot en met de definitieve oplevering.

Verder ben je verantwoordelijk voor de veiligheidsorganisatie op de werf, de rendementen, efficiëntie, financiële resultaten van de door jou begeleide werven.

Je geeft leiding aan de coaches.

Je controleert en stuurt de onderaannemers op de werf aan.

Zelf leg je verantwoording af aan de Business Unit Manager.

Je verantwoordelijkheden:

  • Onderhouden contacten met opdrachtgevers
  • Bijwonen coördinatievergaderingen
  • Beheersen van lastenboeken en standaardbestek
  • Bijsturen planning
  • Opvolgen & reageren op correspondentie
  • Toezien op prefinanciering (werfvoorraad, goedkeuring vordering, facturatie,…)
  • Opstellen en opvolgen schadeclaims in overleg met de Business Unit Manager
  • Voorbereiding tot oplevering en bijwonen oplevering
  • Doen naleven van bestaande veiligheids- en kwaliteitsprocedures
  • Aankoop werfgebonden materiaal
  • Opstellen toolbox meetings
  • Bewaken van de vooropgestelde KPI’s

Je komt terecht in een toonaangevend bedrijf dat ruimte biedt voor persoonlijke groei en ondernemerschap. Je werkt in een team van collegiale, gemotiveerde en creatieve vakmensen die van aanpakken weten. Je kan steeds op hen rekenen om je job professioneel uit te voeren. Je krijgt een aantrekkelijk salaris met firmawagen.

Vaardigheden

  • Je bent tweetalig: Frans en Nederlands
  • Zeer goede kennis van werk- en uitvoeringsmethodes
  • Leidinggevend vermogen
  • People management
  • Commercieel inzicht
  • Communicatievaardig
  • Klantgericht
  • Resultaatgericht

Ervaring

Je hebt reeds een aantal jaren ervaring als projectleider in de bouw.

Attesten

Bachelor in een technische richting (bv. Bouwkunde)

Talenkennis

Nederlands en Frans.

H
H

Schoonmaker Sluis (m/v) | Gem. €14, - per uur

Hlprs

Sluis
Il y a 6 jours
Sluis
Il y a 6 jours

Hlprs: wie zijn wij?

Via Hlprs kunnen particulieren in heel Nederland snel een huishoudelijke hulp, tuin- of klushulp of oppas vinden. Het motto van Hlprs is 'happy to help'. Waarom? Omdat we het liefst zoveel mogelijk mensen blij maken met de hulp die zeop dat moment graag willen. Daar kun jij een grote bijdrage aan leveren. Helpen met kleinere taken en klusjes in en om huis kan al veel goeds doen eneen grote glimlach tevoorschijn toveren bij mensen. Dat bespaart ze een hoop tijd en energie.

En belangrijk: het levert jou natuurlijk mooie verdiensten op.Via Hlprs kun je naast huishoudelijke hulp ook aan de slag als tuinhulp, klushulp of oppas alsje daar ook affiniteit mee hebt.

Werken via Hlprs, jouw voordelen:

  • Leuk én zinvol werk als huishoudelijke hulp
  • Je eigen uur tarief bepalen: jij ontvangt gemiddeld €14 per uur.
  • Goed te combineren met gezin, studie of ander werk
  • Meteen aan de slag, wachten hoeft niet
  • Je werkt wit, via de regeling dienstverlening aan huis: legaal!
  • Werken bij meerdere klanten, nooit saai!

Jij bent een geschikte helper als je:

  • Het leuk vindt om mensen te helpen
  • Een beetje ervaring hebt als huishoudelijke hulp of met schoonmaken. Maar: ervaring is geen vereiste zolang jij je best doet. Volg onze cursus voor huishoudelijke hulp!
  • Flexibel bent
  • Iemand bent waar wij én de klant op kunnen rekenen: afspraak is afspraak
  • Communicatief vaardig en betrouwbaar bent

Wat ga ik doen als huishoudelijke hulp?

Je werkt bij particulieren thuis. De werkzaamheden zijn afhankelijk van de wensenvan de klant. Vaak verricht je schoonmaakwerk bij de klant thuis: stofzuigen, stoffen, badkamer en toilet poetsen, wassen, strijken, bedden opmaken. Andere kleinere taken in en om huis zijn ook mogelijk.

Kun je niet wachten om mensen te helpen? Meld je dan direct aan als helper via onderstaande knop!

R
R

Magazijnmedewerker

Randstad

Sluis, ZE
Aujourd'hui
Sluis, ZE
€1.8k - €2k Par mois
Aujourd'hui
€1.8k - €2k Par mois

Wat als je als logistiek medewerker meteen de ervaring kan opdoen die de rest van je carrière gaat vormen?
Zou je de stap zetten? Het begin van jouw logistieke carrière is zo dichtbij. Je leert de fijne kneepjes van het vak orderpicken. Leert alles over veiligheid in een magazijn, maar bovenal leer jij logistiek! Dit alles leer jij bij de horecezelfbedieningswinkel van Sligro in Sluis!

wat bieden wij jou
  • 1800 tot 2000 euro per maand
  • Werktijden van 17.00 - 24.00 uur (36 uur per week)
  • Goede werksfeer
  • Reiskosten 0,19 cent kilometer
wie ben jij
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in de logistiek
  • Je hebt geen moeite met de hele dag staan, lopen en tillen
  • Je gaat secuur te werk
  • Je bent service gericht
wat ga je doen

Als orderpicker ben jij verantwoordelijk voor het verzamelen van de bestellingen die zijn gedaan door de verschillende bedrijven! Jij zorgt ervoor dat de juiste artikelen worden verzameld en klaargezet voor de volgende dag!
Momenteel ligt de horeca nog stil, dus er is nog onzekerheid over de startdatum. Zo optimistisch als we zijn publiceren we de vacature om jullie enthousiasme te ontvangen. We hopen natuurlijk allemaal dat iedereen weer lekker aan de slag kan!

waar ga je werken

De Sligro is een horecazelfbedieningswinkel met meer dan 50.000 artikelen in het assortiment en 7 dagen per week geopend! Je kunt bij Sligro terecht voor topkwaliteit, ruime vakkennis en goed advies van de vakspecialisten. Je komt terecht in een gezellig team omringd door een fijne werksfeer!

Ben jij toe aan je volgende stap in je carrière? Wil jij jouw logistieke vaardigheden verbeteren? En wil jij elke dag het beste uit jezelf halen? Solliciteer dan nu op de vacature van orderpicker bij Sligro Sluis! Je kan mij en mijn collega's altijd bellen op 0115-640300


Vacaturenummer: 458555
O
O

Operator reach trucków

Orienta

Zeebrugge
Il y a 13 jours
Zeebrugge
Il y a 13 jours

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Obecnie dla naszego belgijskiego klienta, jednego  z największych dostawców owoców i warzyw na świecie, poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku:

Operatora reach trucków

 

Opis stanowiska:

  • Zbieranie i przygotowywanie zamówień za pomocą skanera ręcznego
  • Praca na wózku widłowym typu reach truck
  • Zimne środowisko (-22*C)
  • Praca od poniedziałku do piątku 11:00-19:00
  • Miejsce pracy: Zeebrugge
  • Rozpoczęcie pracy możliwie jak najszybciej

 

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie na w/w stanowisku
  • Prawo jazdy kat. B i własny samochód będzie dużym plusem.
  • Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych typu reach truck

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na dłuższy okres czasu, możliwe stałe zatrudnienie
  • Zapewiona specjalistyczna odzież do pracy
  • Pomoc w relokacji (zakwaterowanie - 85 euro/ tydzień)
  • Stawka wynosi 12,76 euro/h brutto

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV (najlepiej w języku angielskim)za pomocą formularza zgłoszeniowego.

T
T

Magazijnmedewerker

Tempo-Team

Oostburg, ZE
Aujourd'hui
Oostburg, ZE
Aujourd'hui

Als magazijnmedewerker ben je verantwoordelijk voor het magazijnbeheer, de orderverwerking en de uitgaande/ inkomende goederen. Tevens sta je in het directe contact met de klant.

Wat bieden wij jou
  • Een interessant uurloon
  • Positieve werksfeer in een dynamisch team
Wie ben jij
  • Je bent in het bezit van een heftruckcertificaat
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Flexibel inzetbaar
  • Graag de handen uit de mouwen willen steken
Wat ga je doen

Als magazijnmedewerker ben je verantwoordelijk voor het magazijnbeheer. Je staat direct in contact met de klant op het magazijn. Je zorgt voor de correcte afhandeling van de inkomende en uitgaande goederen en de bijkomende orderadministratie.

Waar ga je werken

Een baan waarmee je naast hard werken, ook een fijne tijd met je collega’s beleeft! Onze medewerkers benadrukken vaak de leuke sfeer op de werkvloer. Vooruitstrevend en met plezier naar je werk!

Zie jij raakvlakken met de gevraagde competenties? Solliciteer direct online of neem contact op met de vestiging!


Vacaturenummer: 458414
L
L

Senior Accountant

Le Grand & Associates

Brugge, W Flanders
Il y a 5 jours
Brugge, W Flanders
€2.6k - €3.1k Par mois
Il y a 5 jours
€2.6k - €3.1k Par mois

Ga je op zoek naar een nieuwe uitdaging waar je het nieuwe jaar mee kan starten? Heb jij reeds een relevante ervaring binnen een boekhoudkantoor? Dan ben jij de dossierbeheerder waar we naar op zoek gaan.

Je zal terecht komen binnen een middelgroot team van dossierbeheerders. Hier zijn ze digitaal heel sterk en kom je ook terecht binnen een digitale omgeving.

Jouw taken als senior dossierbeheerder:

•Je bent verantwoordelijk voor een minder ervaren dossierbeheerder
•Verder zal je het dossierbeheer van A-Z beheren
•Heb je al ervaring met het houden van eindbesprekingen? Dan krijg je hier ook de kans om dit te doen. Heb je hier nog geen ervaring mee? Dan leren ze het jou!

Jouw profiel als senior dossierbeheerder:

•Je hebt een diploma binnen de accountancy op zak
•Verder kan je een mooie ervaring van minstens 2 jaar voorleggen
•Je hebt een sterke affiniteit met fiscaliteit

Wat mag je verwachten als senior dossierbeheerder:

•Een voltijds contract van onbepaalde duur op een dynamische en moderne werkplaats
•De mogelijkheid tot het volgen van zowel interne als externe opleidingen om zo een expert binnen je vak te worden
•Voldoende opportuniteiten om door te groeien, op jouw eigen tempo, naar een nog hover niveau
•Marktconform brutosalaris aanvullend met tal van extralegale voordelen. Denk maar aan een hospitalisatie-en groepsverzekering, maaltijdcheques, firmawagen,…
•Daarnaast kom je terecht in een middelgroot team waar er naast het werk ook ruimte is voor ontspanning. Op deze manier willen ze een evenwichtige work-life balans behouden
•Verder worden er verschillende activiteiten georganiseerd, ook tijdens de werkuren, om de positieve werksfeer optimaal te houden. Zo wordt er samen geluncht, eens naar de bowling,…
•….

Interesse?

Aarzel dan niet langer en solliciteer op volgend adres: fidu@legrand-associates.com  of via het nummer 09 352 02 00

Is deze vacature niet helemaal wat je zoekt? Bekijk dan zeker even onze website:

https://legrand-associates.com /

Jouw kandidatuur zal discreet worden behandeld door Shauni & Ina


T
T

Metaalbewerker machinaal

Tempo-Team

Breskens, ZE
Il y a 10 jours
Breskens, ZE
Il y a 10 jours

Voor onze opdrachtgever in Breskens zijn we op zoek naar een metaalbewerker kleinmetaal.
In de fittingshop worden de onderdelen voor projecten op maat gemaakt. Metaalbewerking in brede zin maar zeer gedetailleerd werk waar het aankomt op nauwkeurigheid.

Wat bieden wij jou
  • Marktconform salaris
  • Afwisselend werk bij een solide organisatie
Wie ben jij
  • Je hebt brede interesse in de techniek
  • Je hebt affiniteit met de scheepvaart
  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding in de metaalbewerking
  • Je hebt ervaring in metaalbewerking van op maat gemaakte producten
Wat ga je doen

Als metaalbewerker kleinmetaal ga je aan de slag in de fittingshop, waar alle onderdelen voor uiteenlopende projecten op maat gemaakt worden. Het werk is gedetailleerd en dus is nauwkeurigheid heel belangrijk.

Waar ga je werken

Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van Carbon masten en tuigage voor zeiljachten.
Onder het motto "kwaliteit is onderscheidend" worden de producten ontwikkeld en geproduceerd in de moderne productiefaciliteit in Breskens.

Zie jij raakvlakken met de gevraagde competenties? Solliciteer direct online of neem contact op met de vestiging!


Vacaturenummer: 457148

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 7 jours

Description

Bedrijfsdetails

Mape NV is een gevestigde KMO gespecialiseerd in het ontwerp, productie en plaatsing van keukens, badkamers en ander maatwerk. Door ons uitgebreid eigen atelier kunnen wij steeds inspelen op de wensen van onze klanten. Samen met het team van 42 werknemers streven we naar een productieve, maar familiale sfeer. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Erpe-Mere.

Voor ons filiaal in Knesselare zijn we op zoek naar een nieuwe collega (m/v):

Toonzaalverantwoordelijke

Functie

  • In deze functie zal jij verantwoordelijk worden voor dagelijks beheer van de toonzaal.
  • Op een professionele manier ontvang je de klanten en luister je naar hun wensen. Op basis daarvan adviseer je hen op een correcte en persoonlijke manier.
  • Je biedt je klanten een totaalproject aan met de juiste producten en diensten op maat.
  • De ideeën zet je met het tekenprogramma om in een uitvoerbaar ontwerp.
  • Achteraf zorg je voor een correcte administratieve opvolging en volg je mogelijke klantenvragen goed op.
  • Je werkt proactief mee met het detecteren en ontwikkelen van verkoopkansen.
  • Werken op zaterdag is voor jou geen enkel probleem.

Profiel

  • Je hebt de nodige maturiteit en drive om ons filiaal op een loyale manier mee uit te bouwen.
  • Idealiter heb je een diploma met een interieurgerichte of bouwkundige achtergrond.
  • Je bent een gedreven verkoper, die steeds rekening houdt met de wensen van de klant.
  • Ervaring in de sector is zeker een pluspunt.
  • Door je oprechte betrokkenheid bij je klanten, kan je hen op een onderbouwde manier adviseren en begeleiden.
  • Je blinkt uit in jouw organisatietalent en hebt een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Van nature ben je spontaan en enthousiast. Je communiceert op een vlotte manier, zowel naar je klanten als naar je collega’s in Erpe-Mere.
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt.

Aanbod

  • Wij bieden jou een contract onbepaalde duur bij een gezonde en dynamische KMO, gekenmerkt door een open en communicatieve werksfeer.
  • Na een degelijke opleiding om productkennis te verwerven, ga je aan de slag in een zelfstandige en uitdagende functie.
  • Wij voorzien een correct loon, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een firmawagen.

Heb je interesse of bijkomende vragen ? Neem dan contact op met Nathalie Van Londersele op 0487/918242.