Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.
Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.
We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.
Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):
Merchandise Planner
Wat verwachten we van jou?
Wie ben je?
Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !
Lees dan even verder…
Wat hebben wij je te bieden?
Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!
In deze functie ben je betrokken bij het definiëren en implementeren van nieuwe en verbeteringsprocessen in SAP en ondersteunende applicaties. Je helpt afdelingen binnen Covetrus om tot een resultaat of beslissing te komen waarvoor iedereen de verantwoordelijkheid op zich neemt en zich volledig inzet. Je helpt de afdelingen door structuur aan te brengen in een proces dat coöperatieve besluitvorming mogelijk maakt.
Jouw belangrijkste taken als Processpecialist zijn:
nancy.diels@covetrus.com
.Prospectie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Bristol is niet meer weg te denken uit de Retail markt in België en Nederland. We richten ons op budgetvriendelijke schoenen, kleding en accessoires, verkrijgbaar in maar liefst 200 filialen. Onze winkels staan garant voor onvervalste winkelfun voor de hele familie.
Ter versteviging van het Finance Team gaat Bristol gaat op zoek naar (m/v/x)
FINANCE BUSINESS MANAGER
Jouw uitdagingen?
Wie ben je ?
Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !
Lees dan even verder…
Wat hebben wij jou te bieden ?
Enthousiast ? We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Functiebeschrijving
Intro
Deze opdrachtgever is verantwoordelijk voor het leveren van professionele operationele diensten (laboratorium-, tooling- en cleanroomdiensten) om uitmuntende, hightech productie te garanderen. Als team leveren ze 100% service op tijd, met de juiste competentie en kwaliteit. Er is respect voor elkaar, proactiviteit en goede samenwerking. Ze zijn gemotiveerd om de dienstverlening op een veilige en structurele manier continu te verbeteren.
Voor de productieprocessen zijn gereedschappen nodig voor het bouwen en testen van de machines. Bij het Tool Center leveren ze hoogwaardige toolondersteuning waardoor productieprocessen veilig en storingsvrij uitgevoerd kunnen worden.
Ben jij een teamplayer, servicegericht, flexibel en een doelgericht persoon die graag het beste presteert in een hightech omgeving? Dan is de functie van Tool Operator wellicht iets voor jou!
Functieomschrijving
Als Tool Operator faciliteer je de productie door het juiste gereedschap, op het juiste moment, op de juiste plek en met de juiste kwaliteit te leveren.
De belangrijkste taken zijn:
Functie-eisen
Opleiding
MBO 3 of 4 Logistiek of gelijkwaardig;
Ervaring
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in bij voorkeur logistiek;
Persoonlijke vaardigheden
Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Jeroen Smeets, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar j.smeets@xelvin.nl.
Our client is a SME that is part of a Belgian holding company active in several construction sectors.
Our client promises you a permanent contract from day one. The contract comes with a package that is not negligible for the sector. Not forgetting numerous additional training courses to ensure that you are always the best in your sector of activity.
How to apply ?
Send your cv on ibtissame@irecruit.be
Voor een kantoor in de regio Hasselt gaan wij op zoek naar een junior dossierbeheerder met een eerste ervaring. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen en zo door te groeien tot senior dossierbeheerder.
Het kantoor waar je terecht komt is gespecialiseerd in het fiscale luik van de boekhouding. Je zal er ontvangen worden in een rustig en aangenaam team van dossierbeheerders.
Jouw taken als junior accountant
Inboeken van de financiële stukken
Voorbereiding van de fiscale aangiftes
Voorbereiding van de jaarrekening en tussentijdse balansen
…
Jouw profiel als junior dossierbeheerder
Je hebt een graduaat, bachelor of master in een boekhoudkundige richting
Een eerste stage-ervaring heb je reeds achter de rug
Je bent gemotiveerd om bij te leren en door te groeien
Wat mag je verwachten als junior dossierbeheerder?
Een salarispakket aangevuld met extralegale voordelen, denk maar aan maaltijdcheques, groepsverzekering, onkostenvergoeding, ..
Opleidingen naar hartenlust, in het begin krijg je een uitgebreide opleidingen op kantoor. Daarna kan je zelf kiezen welke opleidingen je graag volgt
Je krijgt de mogelijkheid om zelf je groei te bepalen, zet jij je hard in? Dan zal je hier de vruchten van plukken
In het kantoor heerst een rustige sfeer waar concentratie zeker aanwezig is, uiteraard is er ook ruimte voor een babbel met de collega’s
Dankzij de flexibiliteit van het kantoor kan jij gemakkelijk eens wat vroeger stoppen of eens wat later beginnen
…
Nu is het aan jou!
Twijfel niet langer en bezorg ons jouw cv
via mail fidu@legrand-associates.com of via 09 352 02 00
Deze vacature wordt beheerd door Shauni & Ina
Discretie verzekerd
Je hebt een diploma binnen een economische of financiële richting op zak? Je bent gebeten door cijfers en bent iemand met zin voor verantwoordelijkheid en oog voor detail? Je werkt bovendien graag zelfstandig? Ideaal want deze functie laat jou toe volledig autonoom te werken. Solliciteer snel en kom meer te weten!
Voor een familiebedrijf actief in de detailhandel en gelegen in Limburg zijn we op zoek naar een Boekhouder A tot Z. Het bedrijf werkt op internationaal niveau. Als financieel verantwoordelijke zal je instaan voor de volledige algemene boekhouding van 3 vennootschappen. Naast de ruime kantoorruimte kan de onderneming uitpakken met een mooi uitgebouwde showroom.
Taakomschrijving
Profiel
Aanbod
Herken je jezelf in deze jobomschrijving en/of wens je meer informatie? Stuur dan snel een mailtje naar finance@legrand-associates.com
Deze vacature wordt beheerd door Anneleen en Hélène (ref HDJ12612c)
Niet de job waar je momenteel naar op zoek bent? Neem contact op met een van onze consultants en dan gaan we samen op zoek naar een geschikte opportuniteit.
Een specialist in machines, dat ben jij! Als geen ander ken je alle in en outs van jouw machines.Een specialist wordt natuurlijk ook beloond als een specialist. Het loon kan hierdoor oplopen tot wel € 2500 bruto per maand. En dan is de toeslag van de ploegen er nog niet bij opgeteld.
Wat bieden wij jouAls operator ben je verantwoordelijk voor het gehele productieproces. Jij zorgt ervoor dat de machines blijven draaien en de juiste in- en afstellingen. Bij storingen heb jij voldoende technisch inzicht om deze zelf op te lossen. De kwaliteit van de producten is erg belangrijk voor onze opdrachtgevers. Daarom voer je regelmatig kwaliteitsmetingen uit en noteer je deze nauwkeurig. Bij afwijkingen moet je actie ondernemen. Tevens ben je niet te beroerd om mee te helpen in de productie, mocht dit nodig.
Waar ga je werkenWaar je gaat werken is afhankelijk van jouw wensen, kennis en kunde. Laat het ons weten! Wij werken met opdrachtgevers in heel Limburg in diverse sectoren en helpen jou graag aan jouw droombaan!
Word operator in Limburg. Direct contact? Bel 0413-346300. Mailen mag ook naar mitchell.bartelet@owtd.nl.
Type de contrat
CDI
Date de publication
Il y a 1 jour
Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.
Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.
We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.
Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):
Merchandise Planner
Wat verwachten we van jou?
Wie ben je?
Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !
Lees dan even verder…
Wat hebben wij je te bieden?
Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!