Emplois les plus populaires

À proximité beringen, limbourg
1897Emplois trouvés

1897 Emplois trouvés  À proximité beringen, limbourg

E
E

Merchandise Planner

Euro Shoe Group

Beringen, Limburg
Il y a 1 jour
Beringen, Limburg
Il y a 1 jour

Bedrijfsdetails

Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.

Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.

We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.

Functie

Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):

Merchandise Planner

Wat verwachten we van jou?

  • Je analyseert de verkoopgegevens en detecteert welke elementen (prijspunt, winkelpunt, assortiment, kleur, stijl, …) van een artikel een ‘topper’ maken. Je zet alles in beweging opdat de artikelen hun volle verkooppotentieel bereiken: welk assortiment, in welke aantallen, waar en wanneer.
  • Je rapporteert continu en eenduidig over de voorraden en zet ze af t.o.v. de normvoorraden per productgroep, verkoopresultaten, doorverkoop, vulgraad, … en je interpreteert deze data.
  • Je maakt een raamwerk t.b.v. het budget van de in te kopen artikelen op per productgroep en houdt hierbij rekening met de verkoopcijfers, trends, openingen en sluitingen van winkels, de verschillende winkelconcepten en de voorraden.
  • Je leidt en werkt mee aan grote en kleine projecten die leiden tot waarde voor de Bristol klanten alsook tot eenvoudig werken of operationele excellentie. Dit gaat van een analyse van een productgroep, over procesverbeteringen, tot het vormgeven van een planningssysteem voor de automatische verdeling en herbevoorrading of het ontwikkelen van een geïntegreerde en visueel sterke rapportagetool m.b.t. tot verkoop en voorraden.
  • Je rapporteert aan de Merchandise Manager en werkt samen met andere Merchandise Planners en Allocators.
  • Je voornaamste stakeholders zijn de managers van inkoop, sales en logistiek.

Profiel

Wie ben je?

  • Je bent een besluitvaardige analist, die retail begrijpt en cijfermatig en commercieel sterk is.
  • Je behaalde minimaal een Academische Bachelor in een economische, ICT- of logistieke richting en hebt reeds enkele jaren ervaring in een analytische functie.
  • Je werkt vlot met MS Office, waarbij je excelleert in Excel, en je hebt ervaring met ERP-systemen. Wij werken met SAP.
  • Je beheerst het NL/EN; FR is handig voor onze winkels in Wallonië.
  • Je hebt een sterk doorzicht in processen en hebt een ERP-systeem mee opgezet en geïmplementeerd.
  • Plannen & organiseren en voortgangscontrole zijn nodig in je dagelijkse activiteiten en voor het projectmanagement
  • Jouw proactieve en oplossingsgerichte aanpak geven blijk van jouw zin in voortdurende verbetering, innovatie en veranderbereidheid.
  • Je werkt zorgvuldig t.b.v. een juiste besluitvorming, ook als het druk is.
  • Ons team kenmerkt zich door spontaniteit, samenhang en samenspel, dus ook jij bent een teamplayer en overlegt graag met anderen binnen en buiten het team.

Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

Lees dan even verder…

Aanbod

Wat hebben wij je te bieden?

  • Uitdaging en afwisseling. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen.
  • Je krijgt van de ‘Work hard, play hard’ spirit. Je komt terecht in een ervaren en hecht team. Jouw collega’s zorgen er voor dat je je heel snel thuis voelt.
  • Een werkregime afgestemd op jouw noden – we geven jou de mogelijkheid om jouw fulltime job te combineren met een systeem van glijtijden en thuiswerk.
  • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets en met de fiets komen werken, brengt je naast de ontspanning, een fietsvergoeding.

Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

C
C

Processpecialist

Covetrus Belgie

Paal, Limburg
Il y a 9 jours
Paal, Limburg
Il y a 9 jours
Over Covetrus
Covetrus NV is toonaangevend in de distributie van diergeneesmiddelen, petfood en diverse andere producten voor gebruik in de dierenartsenpraktijk.
Als groothandelaar-verdeler leveren wij aan meer dan 3.000 klanten in België. Covetrus is wereldwijd marktleider op het gebied van diergezondheid. Het welzijn van dieren en diegenen die hen verzorgen is onze passie.
We bieden dierenartsen naast ons ruim aanbod diergeneeskundige producten ook nieuwe technologieën en diensten aan om hun praktijkprestaties te optimaliseren.
 
 
Voor onze vestiging in Beringen zijn wij op zoek naar een fulltime:
 
 
Processpecialist M/V

 

In deze functie ben je betrokken bij het definiëren en implementeren van nieuwe en verbeteringsprocessen in SAP en ondersteunende applicaties. Je helpt afdelingen binnen Covetrus om tot een resultaat of beslissing te komen waarvoor iedereen de verantwoordelijkheid op zich neemt en zich volledig inzet. Je helpt de afdelingen door structuur aan te brengen in een proces dat coöperatieve besluitvorming mogelijk maakt.
Jouw belangrijkste taken als Processpecialist zijn:

  • Fungeren als facilitator tussen de organisatie, het management team en het projectteam;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om ondersteuning te bieden, nieuwe zakelijke kansen te verkennen, problemen of klachten op te lossen, verbeterinitiatieven te coördineren en uit te voeren, …die leiden tot kostenbesparingen en margeverbetering;
  • Signaleren van problemen, opsporen van mogelijke oorzaken, zoeken en onderzoeken van belangrijke gegevens. Verbanden leggen tussen gegevens om de oorzaak van problemen te vinden. In staat zijn om complexe vraagstukken of moeilijke situaties te analyseren en oorzaak en gevolg te onderkennen;
  • Nauw samenwerken met de verschillende afdelingen om initiatieven voor continue verbetering op te zetten en uit te voeren en zo operationele uitmuntendheid en klanttevredenheid te stimuleren;
  • Ondersteunen van de afdelingen om functionele wensen en eisen in kaart te brengen, te prioritiseren en te transformeren in begrijpbare business requirements en acceptatie-criteria, dit in lijn met de korte- en lange termijn doelstelling van het bedrijf;
  • Ontwikkel lean tracking tools, communicatieprocessen, monitor de KPI’s en rapporteer voortgang aan de stakeholders;
  • Op termijn meewerken aan en het uitvoeren van een lean visie, strategieën en initiatieven die continue verbetering, cultuurtransformatie en kostenbesparingen opleveren.

Jouw profiel:
  • Je hebt een Bachelor diploma of gelijkgesteld door minimum 3 jaar werkervaring binnen Supply Chain;
  • Ervaring in een customer focused supply chain en transport omgeving;
  • Sterk projectmanagement, vastberaden, consistent en daadkrachtig in de uitvoering van je taken;
  • Analytisch, oplossingsgerichte persoonlijkheid met aandacht voor het totaalproces;
  • Vermogen om snel sterke relaties te ontwikkelen;
  • Uitstekende communicatievaardigheden, je kan de betekenis van gegevens uitleggen op een manier die gemakkelijk door anderen kan worden begrepen en zorgt voor buy-in op alle niveaus;
  • Een hands-on teamplayer;
  • Sterke computervaardigheden (SAP, SalesForce, Tableau, MS-Office);
  • Je beheerst vlot de Nederlandse, Franse en Engelse taal.

Wat biedt Covetrus jou?
  • Een zelfstandige, uitdagende en afwisselende fulltime job in een stabiel en snel evoluerend internationaal bedrijf;
  • Een flexibel uurrooster met glijdende werkuren zonder collectief verlof;
  • Uitzicht op het lange termijn project S4Hana;
  • Een competitief salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, laptop en smartphone;
  • Een leuke, informele werkomgeving waarin je jezelf helemaal kan ontwikkelen;
  • De koffie is gratis, evenals een stuk fruit of tas soep.

Solliciteren op de functie van Processpecialist
Mail zo snel mogelijk en uiterlijk voor 19 februari jouw CV, foto en motivatiebrief via onze sollicitatiepagina.
Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met 

nancy.diels@covetrus.com

.

Prospectie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

E
E

Finance Business Manager

Euro Shoe Group

Beringen, Limburg
Il y a 5 jours
Beringen, Limburg
Il y a 5 jours

Bedrijfsdetails

Bristol is niet meer weg te denken uit de Retail markt in België en Nederland. We richten ons op budgetvriendelijke schoenen, kleding en accessoires, verkrijgbaar in maar liefst 200 filialen. Onze winkels staan garant voor onvervalste winkelfun voor de hele familie.

Ter versteviging van het Finance Team gaat Bristol gaat op zoek naar (m/v/x)

FINANCE BUSINESS MANAGER

Jouw uitdagingen?

  • Het opzetten van een Finance Business Partnership.
  • Jouw klanten zijn alle interne afdelingen en onze filialen. Samen met je team vorm je de link tussen Finance en de rest van de organisatie.
  • Jouw team zorgt er niet alleen voor dat de organisatie beschikt over de nodige cijfers en rapportages, jullie zijn volwaardige partners en coaches voor wat betreft interpretatie en bijsturing.
  • Je weet als geen ander hoe je risico’s zichtbaar kan maken en interpreteren en je bent wat dat betreft de waakhond én steun voor de andere afdelingen. Indien nodig stap je bij probleemsituaties mee het veld in voor onderzoek en bijsturing.
  • Je zorgt, samen met je team, voor de maandelijkse Financial Reporting Packages.
  • Samen met de CFO werk je mee aan de financiële onderbouw van het Businessplan. Je denkt mee over op te volgen kpi’s en de manier waarop deze efficiënt en doeltreffend kunnen gerapporteerd worden.
  • Te allen tijde waak je erover dat dit allemaal ‘lean’ gebeurt.

Wie ben je ?

  • Je hebt een Master diploma in een economische of financiële richting.
  • Je hebt 5 jaar of meer in een gelijkaardige financiële functie gewerkt.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, ziet verbanden, bent resultaatgericht en positief kritisch.
  • Je bent een systeembouwer. Jij hebt niet een kant en klaar systeem nodig om in te functioneren, jij bouwt het gewoon zelf.
  • Je bent een echte people manager: actief luisteren, feedback geven, mensen ruimte geven om te groeien maar ook confronteren zitten helemaal in jouw DNA.
  • Je bent vertrouwd met change en change management
  • Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je bent leergierig en hebt de ambitie om te groeien in je job.

Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

Lees dan even verder…

Wat hebben wij jou te bieden ?

  • Uitdaging en afwisseling - Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen. Je krijgt van ons de kans om jouw kennis toe te passen én uit te breiden.
  • Een werkregime afgestemd op jouw noden – Bristol werkt met een regime van flexibele arbeidstijd en we bieden de mogelijkheid tot thuiswerk aan.
  • Door het aanbieden van opleidingen zorgen we ervoor dat je jezelf kan ontplooien en dat je nog straffer wordt in je vak.
  • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, gsm, groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets, met de fiets komen werken wordt gepromoot door een fietsvergoeding.

Enthousiast ? We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

X
X

Tool Operator - 5 ploegen

Xelvin B.V.

VELDHOVEN, NB
Il y a 8 jours
VELDHOVEN, NB
Il y a 8 jours
Organisatie Deze opdrachtgever is een grote leverancier voor de halfgeleiderindustrie. Het bedrijf vervaardigt machines voor de productie van geïntegreerde schakelingen.
In deze functie werk je in een 5-ploegendienst met een toeslag van 30%.

Functiebeschrijving Intro
Deze opdrachtgever is verantwoordelijk voor het leveren van professionele operationele diensten (laboratorium-, tooling- en cleanroomdiensten) om uitmuntende, hightech productie te garanderen. Als team leveren ze 100% service op tijd, met de juiste competentie en kwaliteit. Er is respect voor elkaar, proactiviteit en goede samenwerking. Ze zijn gemotiveerd om de dienstverlening op een veilige en structurele manier continu te verbeteren.
Voor de productieprocessen zijn gereedschappen nodig voor het bouwen en testen van de machines. Bij het Tool Center leveren ze hoogwaardige toolondersteuning waardoor productieprocessen veilig en storingsvrij uitgevoerd kunnen worden.
Ben jij een teamplayer, servicegericht, flexibel en een doelgericht persoon die graag het beste presteert in een hightech omgeving? Dan is de functie van Tool Operator wellicht iets voor jou!
Functieomschrijving
Als Tool Operator faciliteer je de productie door het juiste gereedschap, op het juiste moment, op de juiste plek en met de juiste kwaliteit te leveren.
De belangrijkste taken zijn:

  • Gereedschappen en apparatuur uitlenen en retourneren van en naar interne klanten;
  • Transport van gereedschap in de cleanroom naar de cabines;
  • Swap tooling (Foups & Reticles) intern van de machines;
  • Tools controleren op kwaliteit, volledigheid en juistheid;
  • Schoon en pak gereedschappen voor opslag en transport;
  • Beschikbaarheid van tools beheren om verstoringen in de productieprocessen te voorkomen;
  • Controle van de inventaris en ervoor zorgen dat gereedschappen goed worden onderhouden;
  • Signaleren en oplossen van knelpunten en verbetervoorstellen doen;
  • Een actieve rol hebben in het team.

Functie-eisen Opleiding
MBO 3 of 4 Logistiek of gelijkwaardig;
Ervaring
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in bij voorkeur logistiek;
Persoonlijke vaardigheden

  • Goede communicatieve vaardigheden en goede kennis van de Nederlandse (bij voorkeur) en Engelse taal (must);
  • Een goede computervaardigheid, bijvoorbeeld met Excel, is een must.
  • SAP-kennis is een pre;
  • Proactief en hands-on mentaliteit, denk in kansen;
  • Analytisch en gedreven om kennis te delen en continu te verbeteren.
    Context van de functie
    In deze functie werk je in een 5-ploegendienst met een toeslag van 30%.

Xelvin
Xelvin is een internationaal opererende organisatie. Verspreid over Europa zijn er 15 kantoren. We hebben een groot netwerk van professionals opgeleid van MBO, HBO tot Universiteit die vanuit een vast of flexibel dienstverband projecten uitvoeren voor toonaangevende opdrachtgevers.
Xelvin biedt haar medewerkers de beste balans tussen flexibiliteit en zekerheid en ruimte voor persoonlijke groei in een stimulerende en uitdagende werkomgeving. Xelvin is actief in de sectoren Technologie | Food, Chemie & Pharma | Bouw, Infra & Milieu | Energie & Water.
Solliciteren
Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact op met Jeroen Smeets, telefoonnummer 040-2910056 of verstuur uw sollicitatie per e-mail naar j.smeets@xelvin.nl.

I
I

Sales Engineer - Medium Voltage - Limburg

Ilias Consulting (iRecruit)

Heusden-Zolder, Limburg
Il y a 11 jours
Heusden-Zolder, Limburg
Il y a 11 jours

Our customer

Our client is a SME that is part of a Belgian holding company active in several construction sectors. 

Function

  • You follow closely the existing customers and through a structured, focused and organized prospecting you are further extending the existing customer database. 
  • You are, independently, passing through the complete sales process: from prospection, demonstration, technical explanation, negotiation, quotation, follow up of the projects, final order negotiation until the after sales.
  • You are assisting the customer with technical information and give on this way more depth to the sales process. These daily customer contacts are kept update through a CRM/ERP package.
  • You are prospecting the region of Limburg.

Profile

  • You have a master degree in electricity and have a few years of commercial experience, preferably in the industrial electrical field.
  • You can handle the most common computer programs and can independently guarantee an accurate administration.
  • You are communicative and can express yourself fluently in French and Dutch, knowledge of English is a plus.
  • You are stress resistant and can turn your hands with deadlines.
  • Customer orientation is your priority. 

Offer

Our client promises you a permanent contract from day one. The contract comes with a package that is not negligible for the sector. Not forgetting numerous additional training courses to ensure that you are always the best in your sector of activity.
How to apply ?

Send your cv on ibtissame@irecruit.be

S
S

Supervisor Warehouse

Square City

Laakdal, Limburg
Il y a 15 jours
Laakdal, Limburg
Il y a 15 jours
Square City werkt als trusted advisor voor profielen in de logistiek supply chain. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als logistieke selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Voor een internationale logistieke speler in de markt, met een sterke organische groei, zoeken wij een Supervisor Warehouse. Kom jij dit grote team versterken?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je bent verantwoordelijk voor het borgen van operaties door middel van het managen van interne en externe KPI's (SQCDP) en het coachen van je teamleden.
  • Je staat als leidinggevende boven je teamleden en bent samen met hen verantwoordelijk voor het aansturen van je team.
  • Je treedt in overleg met de planningsafdeling, collega supervisors, operations manager en diverse interne ondersteunende diensten om de operaties te optimaliseren.
  • Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous-improvement-cultuur.
  • Je bewaakt over de veiligheidsregels om de medewerkers proactiever te laten meewerken aan een sterk veiligheidsbeleid.
  • Je wordt bij opstart van de klant tewerkgesteld in dagshift. Bij effectieve opstart van de klant wordt er overgeschakeld naar twee ploegen.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je hebt ervaring als leidinggevende en weet hoe je een team moet vormen en motiveren om samen naar een doel te werken.
  • Je kan de operationele KPI's vertalen naar een efficiënte werkwijze op de vloer en de borging ervan garandeert.
  • Je bent vlot in het opmaken van rapporten in Excel, het omgaan met een warenhousemanagementsysteem en werken met MS Office toepassingen.
  • Je bent zelfstandig, gedreven en probleemoplossend ingesteld!
Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je krijgt een competitief salaris en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. 
  • Je kom terecht bij een stabiele en financieel gezonde werkgever.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving met veel opties.
S
S

Foreman Warehouse

Square City

Laakdal, Limburg
Il y a 15 jours
Laakdal, Limburg
Il y a 15 jours
Square City werkt als trusted advisor voor profielen in de logistiek supply chain. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als logistieke selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Voor een internationale logistieke speler in de markt, met een sterke organische groei, zoeken wij een Foreman Warehouse. Kom jij dit grote team versterken?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en administratie van de uit te voeren werkzaamheden en de medewerkers, dit doe je voor de warehouse activiteiten.
  • Je gaat samen met je collega's en Supervisors ernaar streven om de interne en externe KPI's (SQCDP) te behalen.
  • Je waakt erover dat de veiligheidsregels gerespecteerd worden.
  • Je wordt opgenomen in een gedreven team met een continous-improvement-cultuur.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je bent een geboren leider en beschikt over de nodige people management skills.
  • Je bent een enthousiaste persoon met kennis en liefde voor logistiek.
  • Je hebt een analytische ingesteldheid en organisatorisch sterk denkvermogen.
  • Je kan goed communiceren met je medewerkers, je weet hen te motiveren en te stimuleren.
Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je komt terecht in een afwisselend job met ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Je kom terecht bij een stabiele en financieel gezonde werkgever.
  • Je komt terecht in een internationale omgeving met veel opties.
L
L

Junior dossierbeheerder - starter

Le Grand & Associates

Houthalen-Helchteren, Limburg
Il y a 3 jours
Houthalen-Helchteren, Limburg
€2k - €2.8k Par mois
Il y a 3 jours
€2k - €2.8k Par mois

Voor een kantoor in de regio Hasselt gaan wij op zoek naar een junior dossierbeheerder met een eerste ervaring. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen en zo door te groeien tot senior dossierbeheerder. 

Het kantoor waar je terecht komt is gespecialiseerd in het fiscale luik van de boekhouding. Je zal er ontvangen worden in een rustig en aangenaam team van dossierbeheerders.

 

Jouw taken als junior accountant 

Inboeken van de financiële stukken 

  • Voorbereiding van de fiscale aangiftes 

  • Voorbereiding van de jaarrekening en tussentijdse balansen 

  • … 

    Jouw profiel als junior dossierbeheerder 

  • Je hebt een graduaat, bachelor of master in een boekhoudkundige richting 

  • Een eerste stage-ervaring heb je reeds achter de rug 

  • Je bent gemotiveerd om bij te leren en door te groeien

    Wat mag je verwachten als junior dossierbeheerder?

  • Een salarispakket aangevuld met extralegale voordelen, denk maar aan maaltijdcheques, groepsverzekering, onkostenvergoeding,  .. 


  • Opleidingen naar hartenlust, in het begin krijg je een uitgebreide opleidingen op kantoor. Daarna kan je zelf kiezen welke opleidingen je graag volgt 


  • Je krijgt de mogelijkheid om zelf je groei te bepalen, zet jij je hard in? Dan zal je hier de vruchten van plukken


  • In het kantoor heerst een rustige sfeer waar concentratie zeker aanwezig is, uiteraard is er ook ruimte voor een babbel met de collega’s


  • Dankzij de flexibiliteit van het kantoor kan jij gemakkelijk eens wat vroeger stoppen of eens wat later beginnen


  • … 


     

    Nu is het aan jou!

    Twijfel niet langer en bezorg ons jouw cv

     via mail fidu@legrand-associates.com of via 09 352 02 00

    Deze vacature wordt beheerd door Shauni & Ina

    Discretie verzekerd

     

L
L

Boekhouder - starterpositie masterniveau

Le Grand & Associates

Hasselt, Limburg
Il y a 3 jours
Hasselt, Limburg
Il y a 3 jours

Je hebt een diploma binnen een economische of financiële richting op zak? Je bent gebeten door cijfers en bent iemand met zin voor verantwoordelijkheid en oog voor detail? Je werkt bovendien graag zelfstandig? Ideaal want deze functie laat jou toe volledig autonoom te werken. Solliciteer snel en kom meer te weten!

Voor een familiebedrijf actief in de detailhandel en gelegen in Limburg zijn we op zoek naar een Boekhouder A tot Z. Het bedrijf werkt op internationaal niveau. Als financieel verantwoordelijke zal je instaan voor de volledige algemene boekhouding van 3 vennootschappen. Naast de ruime kantoorruimte kan de onderneming uitpakken met een mooi uitgebouwde showroom

Taakomschrijving

  • Boeken van betalingen en facturen;
  • Versturen van aanmaningen naar klanten;
  • Voorbereiden en afsluiten van de jaarrekening;
  • Uitbetalen van de lonen;
  • Indienen van periodieke Btw-aangiften en Intrastat-aangiften;
  • Verwerken van boekhouding in ERP-systeem Navision;
  • Ad hoc opdrachten naarmate expertise toeneemt.

Profiel

  • Je beschikt over masterdiploma TEW, handelsingenieur of gelijkwaardig.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring binnen een financiële rol.
  • Je bent proactief, communicatief en durft vragen te stellen.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
  • Het eerder beperkt team zorgt ervoor dat je snel kan schakelen en je al snel medezeggenschap krijgt in de financiële processen.
  • Een stabieleomgeving die jou de kans geeft om een carrière uit te bouwen op lange termijn.
  • Een gevarieerde, autonomejob waar je jouw competenties verder ontwikkelt.
  • Je komt terecht in een kleine onderneming waar een familiale en vlakke structuur heerst. Een cultuur van geven en nemen zolang jouw werkgever op jou kan rekenen.
  • Een rustige, filevrije omgeving én een ruime privé parking gelegen naast het bedrijf.
  • Je kan rekenen op de nodige ondersteuning en een goede inwerkperiode.  

 

Herken je jezelf in deze jobomschrijving en/of wens je meer informatie? Stuur dan snel een mailtje naar finance@legrand-associates.com

Deze vacature wordt beheerd door Anneleen en Hélène (ref HDJ12612c)

 

Niet de job waar je momenteel naar op zoek bent? Neem contact op met een van onze consultants en dan gaan we samen op zoek naar een geschikte opportuniteit.

T
T

Operator ploegendienst

Tempo-Team

Weert, LI
Il y a 2 jours
Weert, LI
€2.1k - €2.5k Par mois
Il y a 2 jours
€2.1k - €2.5k Par mois

Een specialist in machines, dat ben jij! Als geen ander ken je alle in en outs van jouw machines.Een specialist wordt natuurlijk ook beloond als een specialist. Het loon kan hierdoor oplopen tot wel € 2500 bruto per maand. En dan is de toeslag van de ploegen er nog niet bij opgeteld.

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen de € 1800 en € 2500 bruto per maand
  • Aantrekkelijke ploegentoeslagen tot wel 46%
  • Opleidingsmogelijkheden vanuit Otter-Westelaken
  • Doorgroeimogelijkheden tot operator C
  • Een ruim keuzeaanbod uit bedrijven in Limburg
Wie ben jij
  • Jij beschikt over een afgeronde technische opleiding op minimaal MBO niveau 2, bijvoorbeeld een operator A of B diploma
  • Ervaring als operator heb je al in je bezit
  • Jij bent flexibel inzetbaar in ploegen
  • Woonachtig in Midden - Limburg
Wat ga je doen

Als operator ben je verantwoordelijk voor het gehele productieproces. Jij zorgt ervoor dat de machines blijven draaien en de juiste in- en afstellingen. Bij storingen heb jij voldoende technisch inzicht om deze zelf op te lossen. De kwaliteit van de producten is erg belangrijk voor onze opdrachtgevers. Daarom voer je regelmatig kwaliteitsmetingen uit en noteer je deze nauwkeurig. Bij afwijkingen moet je actie ondernemen. Tevens ben je niet te beroerd om mee te helpen in de productie, mocht dit nodig.

Waar ga je werken

Waar je gaat werken is afhankelijk van jouw wensen, kennis en kunde. Laat het ons weten! Wij werken met opdrachtgevers in heel Limburg in diverse sectoren en helpen jou graag aan jouw droombaan!

Word operator in Limburg. Direct contact? Bel 0413-346300. Mailen mag ook naar mitchell.bartelet@owtd.nl.


Vacaturenummer: 452202

Type de contrat

CDI

Date de publication

Il y a 1 jour

Description

Bedrijfsdetails

Bristol is als op-en-top familiebedrijf niet weg te denken uit de retailmarkt in België en Nederland. Onder het motto Pretty Smart bieden wij onze collecties aan in ruim 200 filialen én via onze webshop.

Bij Bristol krijg je waar voor je geld, met een assortiment van hoge kwaliteit en met aandacht voor duurzaamheid. Onze schoenen, sportcollectie, textiel en accessoires worden gekenmerkt door Easy Fashion: trendy en comfortabele mode, met flink wat pit en een hoge fun factor.

We zijn niet enkel een familiebedrijf, we vormen ook samen met onze medewerkers één grote Bristolfamilie. Bij ons kom je terecht in een warme omgeving, met ruimte voor zelfexpressie en waardering voor elkaar.

Functie

Om de ambitieuze en innoverende plannen van onze Merchandise afdeling -de generator van de verkoop en voorraadbewegingen- te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een (m/v/x):

Merchandise Planner

Wat verwachten we van jou?

  • Je analyseert de verkoopgegevens en detecteert welke elementen (prijspunt, winkelpunt, assortiment, kleur, stijl, …) van een artikel een ‘topper’ maken. Je zet alles in beweging opdat de artikelen hun volle verkooppotentieel bereiken: welk assortiment, in welke aantallen, waar en wanneer.
  • Je rapporteert continu en eenduidig over de voorraden en zet ze af t.o.v. de normvoorraden per productgroep, verkoopresultaten, doorverkoop, vulgraad, … en je interpreteert deze data.
  • Je maakt een raamwerk t.b.v. het budget van de in te kopen artikelen op per productgroep en houdt hierbij rekening met de verkoopcijfers, trends, openingen en sluitingen van winkels, de verschillende winkelconcepten en de voorraden.
  • Je leidt en werkt mee aan grote en kleine projecten die leiden tot waarde voor de Bristol klanten alsook tot eenvoudig werken of operationele excellentie. Dit gaat van een analyse van een productgroep, over procesverbeteringen, tot het vormgeven van een planningssysteem voor de automatische verdeling en herbevoorrading of het ontwikkelen van een geïntegreerde en visueel sterke rapportagetool m.b.t. tot verkoop en voorraden.
  • Je rapporteert aan de Merchandise Manager en werkt samen met andere Merchandise Planners en Allocators.
  • Je voornaamste stakeholders zijn de managers van inkoop, sales en logistiek.

Profiel

Wie ben je?

  • Je bent een besluitvaardige analist, die retail begrijpt en cijfermatig en commercieel sterk is.
  • Je behaalde minimaal een Academische Bachelor in een economische, ICT- of logistieke richting en hebt reeds enkele jaren ervaring in een analytische functie.
  • Je werkt vlot met MS Office, waarbij je excelleert in Excel, en je hebt ervaring met ERP-systemen. Wij werken met SAP.
  • Je beheerst het NL/EN; FR is handig voor onze winkels in Wallonië.
  • Je hebt een sterk doorzicht in processen en hebt een ERP-systeem mee opgezet en geïmplementeerd.
  • Plannen & organiseren en voortgangscontrole zijn nodig in je dagelijkse activiteiten en voor het projectmanagement
  • Jouw proactieve en oplossingsgerichte aanpak geven blijk van jouw zin in voortdurende verbetering, innovatie en veranderbereidheid.
  • Je werkt zorgvuldig t.b.v. een juiste besluitvorming, ook als het druk is.
  • Ons team kenmerkt zich door spontaniteit, samenhang en samenspel, dus ook jij bent een teamplayer en overlegt graag met anderen binnen en buiten het team.

Kan jij bovenstaande puntjes afvinken ? Top !

Lees dan even verder…

Aanbod

Wat hebben wij je te bieden?

  • Uitdaging en afwisseling. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en vragen.
  • Je krijgt van de ‘Work hard, play hard’ spirit. Je komt terecht in een ervaren en hecht team. Jouw collega’s zorgen er voor dat je je heel snel thuis voelt.
  • Een werkregime afgestemd op jouw noden – we geven jou de mogelijkheid om jouw fulltime job te combineren met een systeem van glijtijden en thuiswerk.
  • Een concurrentieel loonpakket voor je inspanningen – je krijgt van ons een marktconform salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties. Dit salarispakket bevat onder andere een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering. Je hebt ook de mogelijkheid tot het leasen van een fiets en met de fiets komen werken, brengt je naast de ontspanning, een fietsvergoeding.

Enthousiast ? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!